Νέα είσοδος στην αγορά ένδυσης από τους Πολωνούς της LPP

Νέα είσοδος στην αγορά ένδυσης από τους Πολωνούς της LPP
Κατάστημα Reserved istock

Μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων και τις φίρμες Sinsay και Reserved κάνει ντεμπούτο στην Ελλάδα ένας ακόμη πολωνικός όμιλος ένδυσης, στοχεύοντας και στη δημιουργία φυσικών καταστημάτων.

Γρήγορη είσοδο στην ελληνική αγορά και πριν ακόμη αποκτήσει φυσική παρουσία με καταστήματα επιχειρεί ο πολωνικός όμιλος ένδυσης LPP, λανσάροντας τα ηλεκτρονικά καταστήματα των brands Sinsay και Reserved.

Μέσα από διαδικτυακή καμπάνια, οι Πολωνοί διαφημίζουν τόσο την έναρξη λειτουργίας πωλήσεων όσο και την δωρεάν αποστολή και επιστροφή προϊόντων, και για τις δύο φίρμες του γκρουπ, το οποίο λειτουργεί κατά τα πρότυπα των άλλων μεγάλων ευρωπαίων ομίλων της Inditex και της H&M.

Και οι δύο φίρμες του πολωνικού γκρουπ διαθέτουν γκάμα γυνακείων, ανδρικών και παιδικών σειρών, ενώ η μεν Sinsay κινείται στο χαμηλότερο τιμολογιακό τμήμα της αγοράς ενώ η Reserved θεωρείται upscale, ωστόσο ανταγωνιστικότερη τιμολογιακά από τις γνωστές φίρμες του γκρουπ Inditex, όπως η Zara.

Πέρα από την ηλεκτρονική παρουσία, ο πολωνικός όμιλος στοχεύει στο άνοιγμα 5 καταστημάτων Sinsay στην Ελλάδα μέχρι το τέλος του 2022, ξεκινώντας αρχικώς από τη Θεσσαλονίκη, ενώ προοδευτικά αναμένεται επέκταση δικτύου αλλά και διείσδυση με καταστήματα άλλων φιρμών του από το 2023 και μετά. Σημειώνεται πως εκτός των Sinsay και Reserved, ο όμιλος έχει δημιουργήσει επίσης τα brands των Cropp, House και Mohito.

Η είσοδος του συγκεκριμένου γκρουπ στην Ελλάδα, το οποίο έχει επιχειρηματική παρουσία 30 ετών και είναι εισηγμένο στο πολωνικό χρηματιστήριο, έρχεται μετά την «εγκατάσταση» του επίσης πολωνικού γκρουπ CCC, το οποίο δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων epapoutsia, CCC (υπόδηση) και modivo (ένδυση και υπόδηση), αλλά και της PEPCO (ευρεία γκάμα ρουχισμού και οικιακών ειδών), η οποία έχει ήδη ανακοινώσει το άνοιγμα του πρώτου της καταστήματος στο νέο retail park στην οδό Πειραιώς (συμφερόντων του ομίλου Φουρλή).

Σύμφωνα δε με πρόσφατη ανάλυση για την ελληνική κτηματαγορά και το λιανεμπόριο, ακόμη και στην εποχή που το ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται ταχύτερα από το φυσικό, η ελληνική αγορά συνεχίζει να αποτελεί στόχο για ξένα brands κάθε είδους, με τους ειδικούς να μετρούν 10 νέες «εισόδους» σε ετήσια βάση από το 2017 και μετά.

Σε ότι αφορά τον νεοφερμένο όμιλο LPP, αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους λιανέμπορους «γρήγορης μόδας» (fast fashion) της Πολωνίας. Μέσα στο 2022, ο όμιλος, στοχεύει στη λειτουργία περισσότερων από 500 νέων καταστημάτων με συνολική έκταση λιανικής περίπου 500.000 τ.μ., δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη μάρκα Sinsay. Συγκεκριμένα, όσον αφορά την αλυσίδα Sinsay έχει προγραμματιστεί το άνοιγμα 440 καταστημάτων. Επίσης, άλλα 100 σημεία πρόκειται να προστεθούν φέτος και στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές από τα έτερα brands που ο όμιλος αναπτύσσει.

Ο όμιλος LPP έχει παρουσία σε 40 χώρες σε Ευρώπη, Ασία και Μέση Ανατολή ελέγχοντας 2.000 καταστήματα , ενώ τα ηλεκτρονικά του καταστήματα εξυπηρετούν περισσότερες από 30 αγορές. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του γκρουπ, παρά την αναταραχή της Ουκρανικής κρίσης, το 2022 ο τζίρος του θα αγγίξει τα 3,5 δις.ευρώ ενώ οι επενδύσεις του θα επιταχυνθούν, προκειμένου να εισέλθει πέραν της Ελλάδας, στις υπόλοιπες αγορές της Νότιας Ευρώπης, όπως η Ιταλία και η Κύπρος.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα