Σούπερ μάρκετ Γαλαξίας: Η μεγάλη απόφαση μετά από 49 χρόνια λειτουργίας

Κατάστημα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Γαλαξίας

Ποιες είναι οι κινήσεις που προχωρά η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Γαλαξίας για να μην χάσει το τρένο του ανταγωνισμού. Πού θα ανοίξουν τα επόμενα καταστήματα.

Με στόχο την καλύτερη και άμεση εξυπηρέτηση των πελατών του τα σούπερ μάρκετ Γαλαξίας ανακοινώνουν νέες υπηρεσίες προσαρμοσμένες στη νέα εποχή, με ανανέωση της εικόνας των καταστημάτων και ανάπτυξη νέων λειτουργιών.

Είσοδος στο delivery

Το πρώτο βήμα είναι η δημιουργία της delivery υπηρεσίας, με τις παραγγελίες να γίνονται τηλεφωνικά. Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά και από την είσοδο της Γαλαξίας (σ.σ. είχε προηγηθεί αυτή της Σκλαβενίτης) στην αγορά του delivery έχουν εισέλθει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο όλοι οι μεγάλοι παίκτες με εξαίρεση την Lidl.

Παράλληλα η Γαλαξίας προχωρά στην σταδιακή ανακαίνιση του συνόλου του δικτύου της και τέλος η εγκατάσταση έξι βασικών πυλώνων τροφίμων, όπως ζεστή γωνιά, βιολογικά φρούτα και λαχανικά, φρέσκα ψάρια, φρέσκα σαλατικά, κοτόπουλα καθώς και έτοιμα γεύματα. Υπενθυμίζεται ότι η ΠΕΝΤΕ Α.Ε., που αναπτύσει την αλυσίδα Γαλαξίας έχει σχεδόν μηδενικό τραπεζικό δανεισμό και ιδιόκτητα ένα μεγάλο αριθμό των καταστημάτων της.

Έρχεται e-shop και ηλεκτρονικό φυλλάδιο

Όπως αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωση της "οι νέες καινοτομίες στην εξυπηρέτηση των πελατών τις οποίες ανακοινώνουν τα Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας, γίνονται με σκοπό την ακόμα πιο ευχάριστη εμπειρία των καταναλωτών στα καταστήματα μαζί με την αύξηση του νεανικού κοινού στη καταναλωτική του βάση, ενώ σύντομα θα προχωρήσουν στη δημιουργία e-shop και ηλεκτρονικού φυλλαδίου.

Υπενθυμίζεται ότι οι νέες πρωτοβουλίες των Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας, αποτελούν τη συνέχεια των καινοτομιών όπως της προσωποποιημένης κάρτας πιστότητας, που την εμπιστεύθηκαν οι καταναλωτές και στηρίζεται στην χρήση της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) με εξατομικευμένες προσφορές.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος κύριος Πουρσανίδης Παναγιώτης, δήλωσε σχετικά: «Η ΠΕΝΤΕ Α.Ε. συνεχίζει σταθερά το αναπτυξιακό της πλάνο, ανταποκρινόμενη στις διαρκώς μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες και στοχεύοντας με την ίδια συνέπεια και συνέχεια στην κάλυψη των αναγκών των πελατών της. Δέσμευσή μας είναι να διευρύνουμε συνεχώς τις δυνατότητες που έχουν οι πελάτες μας εντός των καταστημάτων μας, αλλά και τη συνολική αγοραστική εμπειρία που παρέχουν τα Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας, με γνώμονα πάντα την ποιότητα και τις χαμηλές τιμές".

Επίσης, το προσεχές χρονικό διάστημα και έως το τέλος του 2020, αναμένεται να λειτουργήσουν και δύο ακόμη καινούργια ιδιόκτητα καταστήματα Γαλαξίας, ένα στο Ξυλόκαστρο και ένα στην Πάτρα, με το πρώτο να αναμένεται να κάνει εγκαίνια στο τέλος Ιουλίου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Σούπερ Μάρκετ, Σκλαβενίτης, Lidl
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

Lidl: Γιατί δεν έχουν μπει (ακόμη) στο delivery στην Ελλάδα

SHARE:

24Media Network