Το e-Jumbo επαναλειτουργεί και ίσως σώσει τα Χριστούγεννα

Το e-Jumbo επαναλειτουργεί και ίσως σώσει τα Χριστούγεννα
FACEBOOK (JUMBO)

Κατάφερε να διατηρήσει πωλήσεις σε έναν από τους πλέον εμπορικούς μήνες του χρόνου, η Jumbo, παρά το γεγονός ότι βρισκόμαστε σε περίοδο Lockdown. Ποιο προϊόν είχε τη μεγαλύτερη ζήτηση τον Νοέμβριο.

Με ολίγον e-shop, το οποίο κάποια στιγμή αναγκάστηκε να δηλώσει αδυναμία εκτέλεσης των παραγγελιών, και βοήθεια από τις θυγατρικές εξωτερικού που το Νοέμβριο τουλάχιστον συνέχισαν να λειτουργούν κανονικά με το φυσικό τους δίκτυο, η Jumbo κατάφερε να διατηρήσει πωλήσεις σε έναν από τους πλέον εμπορικούς μήνες του χρόνου.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, ο μήνας έκλεισε με απώλειες της τάξης του 35% σε σχέση με τον περσινό Νοέμβριο, γεγονός που αποδίδεται ασφαλώς στο lockdown που επιβλήθηκε στις 7 Νοεμβρίου στην Ελλάδα. Ωστόσο, η απώλεια είναι σαφώς μικρότερη του ανοιξιάτικου lockdown, όπου τον μεν Μάρτιο οι πωλήσεις για τον όμιλο, κατέγραψαν μείωση κατά 51%, ενώ για τον Απρίλιο έφθασαν στο 86%.

Η αλυσίδα μετά από την «αγάπη» που δέχτηκε το e-shop της, ανέστειλε τη λειτουργία της, την οποία ενεργοποίησε εκ νέου από τις 30 Νοεμβρίου. Ωστόσο, το ψηφιακό κανάλι πωλήσεων δεν αποτέλεσε τον παράγοντα στήριξης, μιας και όπως έχει δηλώσει ο επικεφαλής της εταιρείας «πρόκειται για μια προδοτική δραστηριότητα». Έως πρότινος το e-shop της Jumbo εισέφερε μόλις το 5% των πωλήσεων της.

Η Jumbo, όπως σειρά λιανεμπορικών επιχειρήσεων βασίζονται στην αυθόρμητη κατανάλωση και ως εκ τούτου το ηλεκτρονικό κανάλι πωλήσεων δεν τις ευνοεί. Η συγκυρία ωστόσο της επιβολής του νέου lockdown δημιούργησε ουρές έξω από τα καταστήματα της στην Ελλάδα, και αμείωτη επισκεψιμότητα σε Βουλγαρία, Ρουμανία, Κύπρο και στα υπόλοιπα Βαλκάνια, όπου ο όμιλος έχει συνεργασίες franchise.

Σύμφωνα με στοιχεία πλατφορμών σύγκρισης τιμών, τα προϊόντα με τη μεγαλύτερη ζήτηση τον μήνα Νοέμβριο (αύξηση που αγγίζει το 1.500% ) αφορά στα χριστουγεννιάτικα είδη διακόσμησης.

Τον Δεκέμβριο ωστόσο, η Jumbo πραγματοποιεί το 28% των ετήσιων πωλήσεων της, οπότε μένει να φανεί , αν θα καταφέρει αφενός να υλοποιήσει τον επιχειρηματικό της στόχο , ούσα προς το παρόν σε αναστολή φυσικής λειτουργίας, και αφετέρου αν θα καταφέρει να ανταποκριθεί στις καταναλωτικές ανάγκες για μια έστω περιορισμένη Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα.

Διαβάστε τις Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του News247.gr

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Χριστούγεννα, Jumbo, Κορονοϊός, Lockdown
SHARE:

24Media Network