Να σταματήσει ο εμφύλιος στους ελληνικούς δρόμους

Το σημείο που έχασε τη ζωή του ο τραγουδιστής Παντελής Παντελίδης σε τροχαίο δυστύχημα, στη λεωφόρο Βουλιαγμένης 18, στο ύψος του Ελληνικού, στο ρεύμα προς Αθήνα, σήμερα το πρωί της Πέμπτης, 18 Φεβρουαρίου 2016. (EUROKINISSI/ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ)
Το σημείο που έχασε τη ζωή του ο τραγουδιστής Παντελής Παντελίδης σε τροχαίο δυστύχημα, στη λεωφόρο Βουλιαγμένης 18, στο ύψος του Ελληνικού, στο ρεύμα προς Αθήνα, σήμερα το πρωί της Πέμπτης, 18 Φεβρουαρίου 2016. (EUROKINISSI/ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ) EUROKINISSI

Οι υποψήφιοι δολοφόνοι της ασφάλτου, τα πρόστιμα και οι υποσχέσεις της Πολιτείας. Ας ελπίσουμε να μη μείνουν στα λόγια

"Ο πολιτισμός ενός λαού φαίνεται στην κουλτούρα του καθ'οδόν", δήλωνε στο NEWS 247 πριν περίπου ένα μήνα ο Ιαβέρης, με αφορμή το τροχαίο δυστύχημα στο οποίο έχασε τη ζωή του ο Παντελής Παντελίδης και τραυματίστηκαν δύο νεαρές γυναίκες που επέβαιναν στο αυτοκίνητο.

Ο Ιαβέρης έχει μιλήσει πολλές φορές για τη γενοκτονία που συντελείται καθημερινά στην Ελλάδα, λόγω της οδικής μας συμπεριφοράς και των κανόνων που υπάρχουν για να μη τηρούνται.

Εφόσον λοιπόν για να αλλάξει η οδική μας συμπεριφορά χρειάζεται πολλή δουλειά στα σχολεία και στην κοινωνία (αν θυμάμαι καλά δεν έχει γίνει ποτέ καυγάς για το αν θα διδάσκεται οδική αγωγή ή όχι), άρα χρειάζεται χρόνια αιματοβαμμένα, καλό είναι προς το παρόν, να υπάρχουν κανόνες, πρόστιμα και τιμωρία για όσους μπαίνουν στα ΙΧ τους με άγριες διαθέσεις.

Για να θυμηθούμε και πάλι τον Ιαβέρη, “το αυτοκίνητο μετατρέπεται σε όπλο, όταν μπαίνει μέσα ένα βλήμα”.

Με αυτά τα δεδομένα, είναι προς τη σωστή κατεύθυνση οι εξαγγελίες του Χρ. Σπίρτζη για τις άδειες οδήγησης, την κυκλοφοριακή αγωγή, τον τρόπο που θα αντιμετωπίζονται οι παραβάτες και τα πρόστιμα, που θα επιβάλλονται.

Είναι επίσης θετικό το ότι δεν προβλέπεται μείωση στα πρόστιμα που έχουν να κάνουν με επικίνδυνες παραβάσεις, όπως επήρεια αλκοόλ. Δεν υπάρχει λόγος να αντιμετωπίζεται κάποιος που πίνει και οδηγεί ή περνάει κόκκινα, παρά μόνο ως υποψήφιος δολοφόνος.

Ένα βασικό πρόβλημα σε αυτή τη χώρα, είναι η κοντή μνήμη. Μπορεί τη μια μέρα να κλαίμε για ένα τροχαίο δυστύχημα και την επομένη να οδηγούμε χωρίς ζώνη. Τη μία στιγμή να βρίζουμε τον χάρο της ασφάλτου που μας προσπέρασε και την επομένη, επειδή βιαζόμαστε να οδηγούμε σαν πιλότοι της F1, σε ένα στενό δρομάκι.

Ακριβώς σε αυτό το σημείο, πρέπει να παρεμβαίνει το κράτος και να τιμωρεί χωρίς εξαιρέσεις και παραθυράκια.

Ας ελπίζουμε οι εξαγγελίες να μη μείνουν στα χαρτιά. Είναι ζήτημα ζωής ή θανάτου.

*Του Μάνου Χωριανόπουλου, Διευθυντή Σύνταξης του NEWS 247

SHARE: