Μαρτυρία για ΗΣΑΠ: “Έχω τέσσερα κατάγματα” – Γιατί έγινε το ατύχημα

Μαρτυρία για ΗΣΑΠ: “Έχω τέσσερα κατάγματα” – Γιατί έγινε το ατύχημα
ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΣ ΣΥΡΜΟΥ ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ ΤΗΣ ΚΗΦΗΣΙΑΣ Eurokinissi

Τραυματίας από το ατύχημα στην Κηφισιά περιγράφει το περιστατικό της πρόσκρουσης. Τι αναφέρει ο γραμματέας οδηγών ΗΣΑΠ, Μιχάλης Μαρτίνης.

Ατύχημα σημειώθηκε στο τέρμα του ΗΣΑΠ στην Κηφισιά, την Τρίτη (07/07), όταν συρμός του Ηλεκτρικού προσέκρουσε σε τοιχίο της αποβάθρας στον σταθμό, με αποτέλεσμα να υπάρξουν 8 τραυματισμοί.

Μέχρι στιγμής εξιτήριο έχουν πάρει οι 5 από τους 8 τραυματίες, ενώ η ΣΤΑΣΥ εξέδεωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει πως υπήρξε πρόσκρουση λόγω ολισθηρότητας και όχι εκτροχιασμός του συρμού.

Μια γυναίκα μάρτυρας που βρισκόταν εντός του βαγονιού και τραυματίστηκε, περιέγραψε τη στιγμή της πρόσκρουσης του συρμού. Η 62χρονη τραυματίας ανέφερε:

“Βρισκόμουν στην πόρτα εξόδου και περίμενα να ανοίξει γιατί είχαμε φτάσει. Ξαφνικά ένιωσα το απότομο φρενάρισμα που έκανε και από την άκρη που βρισκόμουν αριστερά, βρέθηκα στο κέντρο. Έπειτα ακούστηκε ένας έντονος θόρυβος και ένα απότομο φρενάρισμα και χτύπησα στην απέναντι πλευρά. Χτύπησα στον ώμο, έπεσα κάτω και μετά όταν βγήκα με τη βοήθεια των ανθρώπων, με μετέφεραν με ασθενοφόρο στον Ερυθρό Σταυρό. Εκεί διαπιστώθηκε ότι έχω τέσσερα κατάγματα: στην κλείδα, στα δυο πλευρά και στην ωμοπλάτη. Οι πόνοι είναι αφόρητοι. Δεν μπορώ να σταθώ ή να κινηθώ. Οι γιατροί μου είπαν ότι αυτή η κατάσταση μπορεί να κρατήσει 2 ή 3 ή και περισσότερους μήνες”.

Για το περιστατικό μίλησε και ο γραμματέας οδηγών ΗΣΑΠ, Μιχάλης Μαρτίνης, αναφέροντας ότι το δίκτυο αντιμετωπίζει κάποια προβλήματα.

“Πρέπει να ομολογήσουμε ότι είμαστε ένα ανοιχτό, υπέργειο δίκτυο. Υπάρχουν επιβαρυντικοί παράγοντες από τον καιρό και από το εξωτερικό περιβάλλον. Είναι, όμως, ένας από τους παράγοντες που συνετέλεσαν στο να υπάρξει το ατύχημα. Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει όλα αυτά τα χρόνια η Γραμμή 1, ακόμα και μετά τη συνένωσή της, είναι η απαξίωση σε τροχαίο υλικό και σε ανθρώπινο δυναμικό. Ο οδηγός ήταν ιδιαίτερα έμπειρος, από τους καλύτερους που έχουμε. Έχουμε, όμως, έναν έμπειρο ειδικό και όχι έναν αξιόλογο στόλο. Ο στόλος είναι γερασμένος, είναι στα 40 και πλέον έτη. Όσο το δυνατόν καλύτερη συντήρηση και να γίνει σε ένα γηρασμένο τροχαίο υλικό, δεν αρκεί ο έμπειρος οδηγός”, ανέφερε ο γραμματέας οδηγών ΗΣΑΠ.

Ωστόσο, ο κ. Μαρτίνης έκανε σαφές πως τίθεται θέμα ασφάλειας του επιβατικού κοινού και ότι δεν κινδυνεύει, απλώς το δίκτυο αντιμετωπίζει κάποια προβλήματα, αναφέροντας χαρακτηριστικά: “Φυσικά και δεν κινδυνεύει το επιβατικό κοινό. Υπήρξε ένα τυχαίο γεγονός. Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε, από ‘κει και πέρα υπάρχουν προβλήματα, όπως ο γερασμένος στόλος. Έχει να έρθει νέο προσωπικό εδώ και περίπου 20 χρόνια”.


Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα
Exit mobile version