Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Από το "Μαζί στο σπίτι" στο "Τα λέμε εκεί"

Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Από το "Μαζί στο σπίτι" στο "Τα λέμε εκεί"

Αν κάτι κάνει κάποιους παίκτες στην ζυθοποιία να ξεχωρίζουν περισσότερο από τους άλλους δεν είναι μόνο τα προϊόντα τους αλλά και η υπεύθυνη στάση τους στην κοινωνία.

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία η οποία στο χαρτοφυλάκιο της διαθέτει σήματα όπως η Mythos και η FIX έχει καταφέρει να είναι παρούσα σχεδόν σε κάθε μικρή ή μεγάλη χαρά των Ελλήνων είτε αυτή είναι στο σπίτια μας είτε σε κάποιο χώρο διασκέδασης. Στην φετινή, πολύ ιδιαίτερη χρονιά, όπως έχει εξελιχθεί έως σήμερα, η εταιρεία ήταν ιδιαίτερα δραστήρια σε παραγωγικό αλλά κυρίως σε κοινωνικό επίπεδο.

Από την πρώτη στιγμή, πριν ακόμα την επιβολή των περιοριστικών μέτρων, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία κινητοποιήθηκε ώστε να διασφαλίσει στο ακέραιο την υγεία και ασφάλεια του συνόλου των εργαζομένων της, σε συνδυασμό με την ομαλή συνέχιση της λειτουργίας της.

Στα δύο εργοστάσια της εταιρείας στη Ριτσώνα και τη Σίνδο Θεσσαλονίκης, όπου παράγονται μερικά από τα πιο γνωστά και αγαπημένα σήματα μπύρας, όπως FIX Hellas, Mythos και Kaiser, λήφθηκαν από πολύ νωρίς, για προληπτικούς λόγους, ενισχυμένα μέτρα ασφαλείας, για την προστασία του προσωπικού και τη διασφάλιση της συνέχισης της παραγωγικής διαδικασίας, τροφοδοτώντας τόσο την εγχώρια αγορά όσο και τις 38 αγορές του εξωτερικού στις οποίες η Ολυμπιακή Ζυθοποιία εξάγει τα προϊόντα της.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, παρά τις όποιες αναμενόμενες λόγω της κατάστασης καθυστερήσεις, η εταιρεία συνέχισε κανονικά την εξαγωγική δραστηριότητά της που συνεισφέρει περί το 8% των πωλήσεών της σε ετήσια βάση. Με το ίδιο αυστηρό πλαίσιο ως προς την υγεία και ασφάλεια, σε πλήρη λειτουργία διατηρήθηκαν και τα κέντρα διανομής της εταιρείας σε Ασπρόπυργο και Κρήτη, ανταποκρινόμενα πλήρως στις ανάγκες της αγοράς. Ταυτόχρονα, η εταιρεία προχώρησε εγκαίρως σε καθεστώς τηλεεργασίας για το 80% σχεδόν των εργαζομένων της, συμπεριλαμβανομένων και των ανθρώπων στα τμήματα πωλήσεων.

Παράλληλα, ανταποκρινόμενη στο κάλεσμα της κυβέρνησης, η εταιρεία προχώρησε σε δωρεά προς το ΕΣΥ για την κάλυψη αναγκών δημόσιων νοσοκομείων. Συγκεκριμένα όπως αναφέρει στο News24/7 η Communication Manager της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας κα. Τζελίνα Σούχλα “η εταιρεία μας προχώρησε σε δωρεά χρηματικού ποσού για την κάλυψη αναγκών δημόσιων νοσοκομείων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, που νοσηλεύουν ασθενείς με κορωνοϊό COVID-19. Το ποσό της δωρεάς αξιοποιείται από τους αρμόδιους φορείς για την αγορά ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού, υγειονομικού υλικού πρώτης ανάγκης και άλλων απαραίτητων ειδών, λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες ανάγκες των δομών του Εθνικού Συστήματος Υγείας”.

Την ίδια περίοδο η Ολυμπιακή Ζυθοποιία ξεκίνησε τη διαδικτυακή πρωτοβουλία “Μαζί στο Σπίτι”, διατηρώντας ενεργή την επαφή με τους καταναλωτές και ενισχύοντας το μήνυμα των αρμόδιων αρχών μέσα από τις σελίδες των προϊόντων της στα κοινωνικά δίκτυα. Με το τέλος της καραντίνας η Ολυμπιακή έβαλε το δικό της λιθαράκι για την επιστροφή στην κανονικότητα στηρίζοντας και τον κλάδο της εστίασης με την καμπάνια που τρέχει αυτό το διάστημα “Τα λέμε εκεί”.

Όπως εξηγεί η κα. Σούχλα “Για περισσότερο από 2 μήνες, το κομμάτι της εστίασης παρέμεινε κλειστό. Εν μέσω πανδημίας, βιώναμε όλοι την ίδια κατάσταση, παρακολουθούσαμε τις εξελίξεις μέσα από τις καθημερινές ανακοινώσεις και σίγουρα μία έξοδος σε ένα αγαπημένο μαγαζί ή στο γνωστό μας στέκι φάνταζε ως σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Ιδίως στη χώρα μας, που το να βρεθούμε για ποτό ή φαγητό, αυθόρμητα ή προγραμματισμένα, σε casual ή πιο επίσημη περίσταση αποτελεί κάτι πολύ παραπάνω από μια απλή έξοδο. Αποτελεί στην ουσία ένα «τελετουργικό» που το αναζητούμε συχνά για την αποσυμπίεση από την απαιτητική καθημερινότητα. Είναι στην κουλτούρα μας, στο DNA μας, είναι ο τρόπος διασκέδασης και επικοινωνίας με οικείους και φίλους.

Βλέποντας λοιπόν το μεγάλο πλήγμα στην εστίαση και μάλιστα σε βαθμό που δυστυχώς κάποια μαγαζιά δεν θα καταφέρουν να επανέλθουν εύκολα ή και καθόλου, σε συνδυασμό με ουσιαστικές εμπορικές πρωτοβουλίες που υλοποιούμε ως εταιρεία για την αγορά της HO.RE.CA., σκεφτήκαμε ότι έπρεπε να βοηθήσουμε περαιτέρω, απευθυνόμενοι και τους καταναλωτές. Γι΄ αυτό και αξιοποιήσαμε τη δύναμη και τη χρησιμότητα των εργαλείων και καναλιών επικοινωνίας, δημιουργώντας μια endorsement καμπάνια ειδικά για την κρύα αγορά. Με το απλό και άμεσο μήνυμα «Τα λέμε εκεί!», επιδιώξαμε να υπενθυμίσουμε στο κοινό τον λόγο που αγαπάμε στη χώρα μας τόσο πολύ το «έξω» και να παροτρύνουμε τον κόσμο να επιστρέψει και πάλι στα αγαπημένα του μέρη, πάντα με ασφάλεια.

Οφείλουμε, ως μέλη του κοινωνικού συνόλου, να ξεπερνάμε τα στεγανά όρια εκτέλεσης μίας τακτικής καμπάνιας για την προώθηση των προϊόντων μας, να εμβαθύνουμε στη λειτουργία και τη δραστηριότητα της επιχείρησης και της ευρύτερης αγοράς και να λειτουργούμε για έναν σκοπό. Γι’ αυτό και εμείς «Τα λέμε εκεί!», εσείς;”.

Και καθώς η επιστροφή στο ελληνικό καλοκαίρι γίνεται πράξη για την συνάντηση μας “εκεί” η Ολυμπιακή Ζυθοποιία στο ήδη μεγάλο χαρτοφυλάκιο από μπύρες και αναψυκτικά παρουσιάζει φέτος τρία νέα προϊόντα αλλά και νέες συσκευασίες σε υφιστάμενα της δίνοντας μία νότα αισιοδοξίας. Όπως μας αναφέρει η κα. Σούχλα “το τελευταίο διάστημα λανσάραμε τη νέα light lager μπύρα Mythos Ice, τη νέα μπύρα χωρίς αλκοόλ Mythos 0.0% και η νέα Guinness IPA. Παράλληλα, παρουσιάσαμε στην αγορά νέες συσκευασίες σε υφιστάμενα προϊόντα, εστιάζοντας στην τεχνολογία DraughtMaster™ Club, με χαρακτηριστικά παραδείγματα τη μπύρα Kronenbourg 1664 Blanc και τον μηλίτη Somersby”.

SHARE:

24Media Network