Πότε και πώς θα επιστρέψουμε στα επαγγελματικά μας ταξίδια

Γυναίκα με βαλίτσα στο χέρι στο αεροδρόμιο Βενιζέλος
Γυναίκα με βαλίτσα στο χέρι στο αεροδρόμιο Βενιζέλος KONSTANTINOS TSAKALIDIS / SOOC

Δέκα σημαντικά ευρήματα που μαρτυρούν ότι όσοι ταξιδεύουν για δουλειές θέλουν από του χρόνου να επιστρέψουν στην προ πανδημίας εποχή.

Η πανδημία έφερε μεγάλες αλλαγές στην καθημερινότητα πολλών επαγγελματιών, ειδικότερα εκείνων που ήταν συνεχώς «με μια βαλίτσα στο χέρι». Η χαλάρωση των μέτρων και των απαγορεύσεων, κάνει τα ταξίδια πιο εύκολα και οι περισσότεροι που ταξιδεύουν για δουλειά φαίνονται τώρα πρόθυμοι να επιστρέψουν στις παλιές τους συνήθειες.

Η έρευνα της Amadeus, της κορυφαίας εταιρείας τεχνολογίας στον τομέα του ταξιδιού και του τουρισμού, αποκαλύπτει ότι παρά το γεγονός του ότι η πανδημία έφερε πολλές αλλαγές και νέους τρόπους εξ αποστάσεως εργασίας, οι επαγγελματίες ταξιδιώτες δηλώνουν ότι είναι έτοιμοι να ταξιδέψουν ξανά και είναι πρόθυμοι να υιοθετήσουν νέες τεχνολογίες και να μοιραστούν προσωπικά δεδομένα υγείας αν χρειαστεί.

Σύμφωνα με τον εκτελεστικό αντιπρόεδρο της εταιρείας Angel Gallego, δέκα είναι τα πιο σημαντικά ευρήματα της έρευνας που δηλώνουν τι θέλουν σήμερα οι επαγγελματίες ταξιδιώτες και θα βοηθήσουν τη βιομηχανία να ξαναχτίσει τον τομέα του business travel. Όπως ο ίδιος τονίζει, τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας δείχνουν δύο πράγματα. «Πρώτον, ότι υπάρχει μια τεράστια ευκαιρία να επανεφεύρουμε την εμπειρία όσων ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους και να ξανασκεφτούμε τον τρόπο με τον οποίο ταξιδεύουμε ως μια πιο βιώσιμη, συνεργατική και έξυπνη ταξιδιωτική εμπειρία. Δεύτερον, αυτή η έρευνα σηματοδοτεί το ότι οι ταξιδιώτες είναι έτοιμοι να ανταλλάξουν τις τηλεδιασκέψεις με τις αίθουσες των αεροδρομίων και να δουν την τεχνολογία ως βασικό συστατικό ανάκαμψης των ταξιδιών τους».

Τα 10 κύρια αποτελέσματα της έρευνας

1. Η πλειοψηφία των επαγγελματιών που ταξιδεύουν δηλώνουν πρόθυμοι να ταξιδέψουν είτε με αεροπλάνο ή με όποιο άλλο επίγειο μέσο, με το ποσοστό τους να φτάνει το 72%.

2. Τα επαγγελματικά ταξίδια φαίνεται να ανακάμπτουν, αφού το 67% των ταξιδιωτών που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι θα κάνουν τουλάχιστον μια πτήση για επαγγελματικό ταξίδι το επόμενο έτος.

3. Οι συχνοί ταξιδιώτες σχεδιάζουν ήδη το επαγγελματικό τους πλάνο για το επόμενο έτος: Πάνω από το ένα τέταρτο των επαγγελματιών ταξιδιωτών (28%) έχουν ήδη προγραμματίσει τουλάχιστον δύο ταξίδια μέσα το επόμενο έτος.

4. Η Ευρώπη είναι πρώτη σε ζήτηση: Η Γηραιά ήπειρος είναι η πιο δημοφιλής περιοχή για επαγγελματικά ταξίδια, με το 37% των επαγγελματιών να δηλώνουν ότι θα ταξιδέψουν στις χώρες της μέσα στο επόμενο έτος.

5. Η Ασία, η Βόρεια Αμερική και η Μέση Ανατολή βρίσκονται σχεδόν στο ίδιο επίπεδο προσέλκυσης business travelers: Μεταξύ 28% - 24% σχεδιάζουν ταξίδια σε αυτές τις περιοχές το 2022.

6. Η νόσος του COVID-19 γίνεται όλο και λιγότερο ανησυχητική: Μόνο το 41% των επαγγελματιών ταξιδιωτών ανησυχεί για το ότι θα κολλήσει τη νόσο ενώ ταξιδεύει. Ωστόσο, οι καραντίνες και οι περιορισμοί αποτελούν αποτρεπτικούς παράγοντες για το 38% των ταξιδιωτών και το 35% ανησυχεί για τις ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής που προκαλούνται από τους περιορισμούς.

7. «Ναι» στα ψηφιακά διαβατήρια, αλλά κυρίως για διεθνή ταξίδια: Η πλειοψηφία των επαγγελματιών ταξιδιωτών (67%) είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τα προσωπικά τους δεδομένα υγείας ή να χρησιμοποιήσουν ψηφιακά διαβατήρια για διεθνή ταξίδια, αλλά μόνο το 42% θα μοιραζόταν δεδομένα για ταξίδια εσωτερικού. Μόνο το 5% των επαγγελματιών που ταξιδεύουν απάντησαν ότι δεν θα ήταν πρόθυμοι να παράσχουν δεδομένα για χρήση των ψηφιακών διαβατηρίων υγείας.

8. Οι ανέπαφες υπηρεσίες θα ενθάρρυναν τους ταξιδιώτες: Οι ανέπαφες πληρωμές μέσω κινητού θα ενθάρρυναν το 40% όσων κάνουν επαγγελματικά ταξίδια να τα πραγματοποιήσουν μέσα στους επόμενους 12 μήνες. Ανέπαφα check-in και επιβίβαση στο αεροπλάνο με τη χρήση κινητού τηλεφώνου, χωρίς επαφή με το προσωπικό θα αύξαναν την εμπιστοσύνη του 39% των ταξιδιωτών.

9. Οι ταξιδιώτες δεν θέλουν εκπλήξεις της τελευταίας στιγμής: το 42% των επαγγελματιών ταξιδιωτών δήλωσε ότι θα ήθελε οι εφαρμογές που έχει στο κινητό του να του στέλνουν ειδοποιήσεις κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του.

10. Ναι, η βιωσιμότητα έχει πραγματικά σημασία: το 46% των επαγγελματιών που ταξιδεύουν επιθυμούν μεγαλύτερη πρόσβαση σε μέσα μεταφοράς που χρησιμοποιούν πράσινη ενέργεια, όπως ηλεκτρικά οχήματα, τρένα και αεροπλάνα, και το 41% θέλει περισσότερη διαφάνεια σχετικά με τις πολιτικές για τη βιωσιμότητα των ταξιδιωτικών εταιρειών.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Κορονοϊός, Ταξίδι
SHARE:

24Media Network