Σε εξέλιξη η επιχείριση επαναφοράς του πλοίου ‘Παναγία Τήνου’

Σε εξέλιξη η επιχείριση επαναφοράς του πλοίου ‘Παναγία Τήνου’
Εισροή υδάτων σημειώθηκε στο επιβατηγό-οχηματαγωγό «Παναγία Τήνου», που βρίσκεται δεμένο στην πύλη Ε4 του λιμανιού του Πειραιά, Μεγάλη Τρίτη 26 Απριλίου 2016. (EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥ) Eurokinissi

Άγνωστα είναι μέχρι στιγμής τα αίτια της εισροής υδάτων στο δεμένο στο λιμάνι του Πειραιά, πλοίο, που πήρε κλίση. "Το ΝΑΤ είχε ενημερώσει το υπουργείο από τις 18 Απριλίου", αναφέρουν ναυτεργατικά σωματεία (pics)

Η επιχείρηση σταθεροποίησης και επαναφοράς του επιβατηγού – οχηματαγωγού πλοίου “Παναγία Τήνου”, το οποίο πήρε κλίση λόγω εισροής υδάτων, συνεχίζεται στο λιμάνι του Πειραιά.

Το λιμενικό ενημερώθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες της Μ. Τρίτης ότι το πλοίο, που είναι δεμένο κοντά στην πύλη Ε4, πήρε κλίση. Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση που εξέδωσε, άμεσα στο σημείο έσπευσαν πέντε ρυμουλκά ενώ ποντίστηκε πλωτό φράγμα προληπτικά γύρω του.

Επίσης, ενεργοποιήθηκε άμεσα το σχέδιο αντιμετώπισης περιστατικών ρύπανσης της Λιμενικής Αρχής Πειραιά και ελήφθησαν μέτρα για την προστασία του θαλασσίου περιβάλλοντος. Στο πλαίσιο αυτό, δύτες καταδύθηκαν στην περιοχή για να εκτιμήσουν την κατάσταση.

Εισροή υδάτων σημειώθηκε στο επιβατηγό-οχηματαγωγό «Παναγία Τήνου», που βρίσκεται δεμένο στην πύλη Ε4 του λιμανιού του Πειραιά, Μεγάλη Τρίτη 26 Απριλίου 2016. (EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥ) Eurokinissi

 

Για το περιστατικό, ενημερώνεται διαρκώς ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Θοδωρής Δρίτσας, ενώ στο σημείο μετέβη ο Αρχηγός του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής Αντιναύαρχος Λ.Σ. Σταμάτης Ράπτης. 

Στην περιοχή δεν έχει παρατηρηθεί μέχρι στιγμής θαλάσσια ρύπανση. Η προανάκριση είναι σε εξέλιξη, με τα αίτια της εισροής υδάτων, που προκάλεσε την κλίση, να είναι μέχρι στιγμής άγνωστα.

Εισροή υδάτων σημειώθηκε στο επιβατηγό-οχηματαγωγό «Παναγία Τήνου», που βρίσκεται δεμένο στην πύλη Ε4 του λιμανιού του Πειραιά, Μεγάλη Τρίτη 26 Απριλίου 2016. (EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥ) Eurokinissi

Το NEWS247 βρέθηκε στο λιμάνι του Πειραιά:

“Το ΝΑΤ είχε ενημερώσει το υπουργείο από τις 18 Απριλίου”

Από τις 18 Απριλίου το ΝΑΤ σε σχετική επιστολή του προς την Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων του υπουργείου Ναυτιλίας, είχε αναφέρει ότι από ενημέρωση του φύλακα του πλοίου, το «Παναγία Τήνου» είχε παρουσιάσει επικίνδυνη κλίση προς τα δεξιά λόγω εισροής υδάτων, αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους πέντε ναυτεργατικά σωματεία.

Πρόκειται για την Πανελλήνια Ένωση Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΜΕΝ), την Πανελλήνια Ένωση Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής (ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ) , την Πανελλήνια Επαγγελματική Ένωση Μαγείρων (ΠΕΕΜΑΓΕΝ) , την Πανελλήνια Ένωση Πληρωμάτων Ρυμουλκών – Ναυαγοσωστικών (ΠΕΠΡΝ) και την Πανελλήνια Ένωση Συνταξιούχων ΝΑΤ ΠΕΣ/ΝΑΤ .

Προσθέτουν ότι “το υπουργείο Ναυτιλίας και οι υπηρεσίες του δεν έκαναν καμία ενέργεια με βάση τα καταγγελλόμενα, αντίθετα με την σημερινή εξέλιξη της βύθισης του πλοίου προστίθενται χρέη στο ΝΑΤ σε βάρος των ασφαλισμένων του.”

Ευθύνες στο υπουργείο Ναυτιλίας επιρρίπτει η Νέα Δημοκρατία

Για αδιαφορία και απραξία του υπουργείου Ναυτιλίας να προβεί σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες για την απομάκρυνση, του επί δύο χρόνια, ανενεργού και εγκαταλελειμμένου πλοίου “Παναγία Τήνου” από το λιμάνι του Πειραιά, κάνει λόγο σε ανακοίνωσή του ο υπεύθυνος του Τομέα Ναυτιλίας και Αιγαίου της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Ευβοίας Σίμος Κεδίκογλου.

«Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Θεόδωρος Δρίτσας, όχι μόνο δεν ενήργησε για την άμεση απομάκρυνσή του πλοίου, το οποίο είχε αρχίσει να παίρνει κλίση από το απόγευμα της 25ης Απριλίου, αλλά δυστυχώς, παρέμεινε θεατής της βύθισής του, μετατρέποντας το κεντρικό λιμάνι του Πειραιά σε λιμάνι παροπλισμού» προστίθεται στην ανακοίνωση.

Ο Σίμος Κεδίκογλου, τονίζει επίσης, ότι εκτός από τα ζητήματα που αφορούν στην αισθητική εικόνα που παρουσιάζει το κεντρικό λιμάνι του Πειραιά, είναι σαφές, ότι δημιουργούνται και άλλα προβλήματα, καθώς εμποδίζεται η πρυμνοδέτηση των πλοίων που δένουν στην περιοχή Αγίου Διονυσίου.

Προσθέτει ότι σύμφωνα με το νόμο 2881/2001: ″Ρύθμιση θεμάτων ανέλκυσης ναυαγίων και άλλες διατάξεις”, θα έπρεπε να είχαν ακολουθηθεί οι συγκεκριμένες διαδικασίες που προβλέπονται για τα επιβλαβή και επικίνδυνα πλοία, είτε από τον αρμόδιο Φορέα Διαχείρισης του Λιμένα, εν προκειμένω από τον Οργανισμό Λιμένα Πειραιά, είτε από τη Λιμενική Αρχή.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα