Στα Προπύλαια οι μαθητές "ενάντια στις εθνικιστικές μαθητικές καταλήψεις"

Στα Προπύλαια οι μαθητές "ενάντια στις εθνικιστικές μαθητικές καταλήψεις"

Συγκέντρωση και πορεία κατά του φασιστικών καταλήψεων σε σχολεία πραγματοποιούν αυτή την ώρα μαθητές από σχολεία της Αθήνας στα Προπύλαια.

Στα Προπύλαια έχουν συγκεντρωθεί το μεσημέρι της Πέμπτης μετά από κάλεσμα της «Πρωτοβουλίας για τον Συντονισμό Σχολείων και Μαθητών Αθήνας» μαθητές προκειμένου να διαδηλώσουν ενάντια στις «εθνικιστικές καταλήψεις» για τη Μακεδονία. Οι μαθητές θα πραγματοποιήσουν μέσω της Πανεπιστημίου και της Σταδίου πορεία προς τη Βουλή.

"Υποκινούνται εθνικιστικές καταλήψεις σε σχολεία της χώρας με πρόσχημα το Μακεδονικό" δήλωσε στο News 24/7 η Μαρία, μαθήτρια τηε 3ηε Λυκείου στο Πειραματικο Αγίων Αναργύρων. "Γι αυτούς ήταν μια αφορμή να εμφυσήσουν εθνικιστικά και φασιστικά ιδεώδη μέσα στη εκπαίδευση κατι που δεν πρέπει να επιτρέψουμε. Πρόκειται για καταλήψεις που υποκινούνται από φασιστικές παρατάξεις. Αυτές είχαν στηρίξει το κάλεσμα. Πρέπει να το εμποδίσουμε"

Οι μαθητές, αντιτάσσονται στα εθνικιστικά καλέσματα λέγοντας πως "Διάφορες ακροδεξιές φασιστικές ομάδες προσπαθούν να υποκινήσουν μαθητικές εθνικιστικές καταλήψεις σε σχολεία της χώρας. Η πρωτοβουλία για τον Συντονισμό Σχολείων και μαθητών Αθήνας καλεί όλους τους αγωνιστές μαθητες να μπουν μπροστά και να μην επιτρέψουν στους φασιστες να βρουν χώρο έκφρασης στα σχολεία μας. Συντονίζουμε πολύχρωμες δράσεις κρεμάμε αντιφασιστικά πανό και κάνουμε σχολεία μας για να μην χαρίσουμε ούτε μια μέρα εθνικιστικής φιέστας στους δολοφόνους του Παύλου Φύσσα".

Αφου πέρασε από τη Βουλή, το συλλαλητήριο ολοκληρώθηκε μπροστά στα Προπυλαια. Ενώ βρίσκονταν στην Πανεπιστημίου, περίπου είκοσι άτομα με κουκούλες αποκόπηκαν απο τους μαθητές και επιχείρησαν να σπάσουν μια τράπεζα. Οι δυνάμεις των ΜΑΤ τους απώθησαν και η ένταξη έληξε γρήγορα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

Η ΝΔ κατά πατριδοκάπηλων πίσω από τις καταλήψεις, αδειάζει Γεωργιάδη- Βορίδη

Καταλήψεις για τη Μακεδονία σε όλη τη χώρα - Αντιφασιστικά καλέσματα

SHARE: