Τραίνο: Στην κυκλοφορία το τμήμα Λιανοκλάδι - Αγγείες και η μεγάλη Σήραγγα Όθρυος

Φωτογραφία αρχείου
Φωτογραφία αρχείου EUROKINISSI

Με την ολοκλήρωση και αυτού του έργου, το τρένο Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα κινείται σε διπλή ηλεκτροκίνητη γραμμή και η διαδρομή θα διαρκεί περίπου 4 ώρες.

Μολονότι βρισκόμαστε σε μια εποχή και δύσκολες καιρικές συνθήκες, ένα ακόμα σιδηροδρομικό έργο παραδόθηκε στην κυκλοφορία. Πρόκειται για το τμήμα Λιανοκλάδι - Αγγείες με μια ηλεκτροκίνητη γραμμή (προς Θεσσαλονίκη), μήκους περίπου 20 χλμ., στο οποίο περιλαμβάνεται η δεύτερη μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα της χώρας στο Όρος Όθρυς, με μήκος 6,4χλμ. Εντός του Φεβρουαρίου αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία και η δεύτερη ηλεκτροκίνητη γραμμή.

Παράλληλα, μετά από 37 συναπτά έτη ενεργής καθημερινής λειτουργίας κλείνει και η τηλεδιοίκηση Λιανοκλαδίου που χειριζόταν την κυκλοφορία στην παλιά χάραξη, η οποία πλέον μεταφέρεται στο σταθμό στις Αγγείες.

Πλέον απομένει να παραδοθεί στην κυκλοφορία, ίσως και εντός Φεβρουαρίου, η μεγαλύτερη καλωδιωτή σιδηροδρομική γέφυρα των Βαλκανίων (Γέφυρα 26), γέφυρα Εκκάρας.

Με την ολοκλήρωση και αυτού του έργου, το τρένο Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα κινείται σε διπλή ηλεκτροκίνητη γραμμή και η διαδρομή θα διαρκεί περίπου 4 ώρες.

Για να φθάσουμε στο ταξίδι των 3 ωρών και 20 λεπτών, θα χρειαστεί να ολοκληρωθεί η τηλεδιοίκηση και το σύστημα ETCSσε όλο το μήκος της γραμμής, προκειμένου το τρένο να αγγίξει ταχύτητες έως 200 χλμ./ώρα.

SHARE: