Αναφορές σε Ελλάδα από τον μακελάρη

default image

Με αναφορές στην Ελλάδα, τη Μικρασιατική καταστροφή και την τουρκική εισβολή στην Κύπρο το μανιφέστο του 32χρονου που σκόρπισε το θάνατο στη Νορβηγία (Pics)

Στο μανιφέστο του ανθρώπου που βύθισε στο πένθος τη Νορβηγία, σκορπώντας το θάνατο σε 93 ανθρώπους, υπάρχουν αναφορές στην Ελλάδα, τη Μικρασιατική Καταστροφή και την τουρκική εισβολή στην Κύπρο.

Συγκεκριμένα, ο Άντερς Μπέχρινγκ Μπρέιβικ χαρακτηρίζει γενοκτονία των Ελλήνων τη Μικρασιατική Καταστροφή, μιλάει για την άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Οθωμανούς, ενώ κάνει και αναφορά στον Ηρόδοτο, μιλώντας για τη συνεισφορά του στον πολιτισμό.

“Η αντιχριστιανική τζιχάντ κορυφώθηκε το 1922 στη Σμύρνη, στις ακτές της Μεσογείου, όπου 150.000 Έλληνες Χριστιανοί σφαγιάστηκαν από τον τουρκικό στρατό κάτω από το αδιάφορο βλέμμα των συμμαχικών πολεμικών πλοίων”, σημειώνει.

Η τουρκική εισβολή στην Κύπρο

Στο μανιφέστο γίνεται αναφορά και στην τουρκική εισβολή στην Κύπρο το 1974, σημειώνοντας ότι πολλοί Ελληνοκύπριοι έχασαν τις ζωές τους και πως εκδιώχθηκαν στα νότια 170.000 άνθρωποι. Επισημαίνεται ακόμα ότι οι Τούρκοι αιχμαλώτισαν χιλιάδες στρατιώτες και τους εκτέλεσαν, τονίζοντας ότι 1534 Ελληνοκύπριοι αγνοούνται μέχρι σήμερα.

Στη συνέχεια αναφέρεται στην αρνητική απάντηση που έλαβε η Τουρκία για ένταξή της στην Ευρωπαϊκή Ένωση εξαιτίας των φτωχών σχέσεών της με την Ελλάδα και τη διαμάχη της με την Κύπρο.

Γενοκτονία των Ελλήνων

Σε άλλο σημείο γίνεται αναφορά στις γενοκτονίες χριστιανικών πληθυσμών της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, πραγματοποιώντας μνεία και στη Γενοκτονία των Ελλήνων που έχει αναγνωριστεί από τη Διεθνή Ένωση Μελετητών Γενοκτονιών.

Σημειώνεται πως κατά την περίοδο 1914-1923, επισημαίνοντας πως από το σχέδιο εξόντωσης χάθηκαν 1.000.000 ανθρώπινες ζωές.

Μαθήματα ιστορίας και πολιτισμού

“Η κοινωνική επανάσταση έχει μακρά ιστορία που θεωρητικά πάει τόσο πίσω στην ιστορία και φτάνει μέχρι την Πολιτεία του Πλάτωνα”, σημειώνει σε κάποιο σημείο του μανιφέστου.

“O Ibn Warraq κριτικάρει τον Edward Said για την έλλειψη αναγνώρισης της παράδοσης της κριτικής σκέψης στη Δύση. Αν είχε εμβαθύνει λίγο περισσότερο στον ελληνικό πολιτισμό και την ιστορία και έμπαινε στον κόπο να κοιτάξει τη μεγάλη Ιστορία του Ηροδότου, ο Said θα είχε εντοπίσει δύο σημεία που αποτελούν βαθιά χαρακτηριστικά του δυτικού πολιτισμού…

Η ελληνική λέξη ιστορία, από την οποία προκύπτει η δική μας “history” σημαίνει “έρευνα” και ο Ηρόδοτος πίστευε ότι το έργο του ήταν το αποτέλεσμα έρευνας: τι είχε δει, τι είχε ακούσει και διαβάσει, αλλά συμπληρωμένο και επαληθευμένο από έρευνα”, αναφέρει σε άλλο σημείο.

Σε άλλο σημείο παραπέμπει αποσπάσματα από το βιβλίο του Α.Ε Βακαλόπουλου “Ιστορία της Μακεδονίας”, όπου αναφέρει ότι η Επανάσταση του 1821 δεν είναι τίποτα περισσότερο από την τελευταία μεγάλη φάση της αντίστασης των Ελλήνων στην οθωμανική κυριαρχία.

Το μανιφέστο του θανάτου

Στο πολυσέλιδα αυτό μανιφέστο, που είχε αναρτήσει στο διαδίκτυο, περιέγραφε το σχεδιασμό, την παρασκευή των εκρηκτικών και το σκεπτικό που οδήγησαν στη βομβιστική επίθεση στο κέντρο του Όσλο και στην επίθεση με όπλο σε κατασκήνωση της νεολαίας του Εργατικού Κόμματος στο νησί Οτόγια.

“Το μανιφέστο αυτό δημοσιεύτηκε την ημέρα που έγιναν τα γεγονότα”, δήλωσε ο αξιωματούχος της αστυνομίας του Όσλο Σβέινουνγκ Σπόνχαϊμ .”Έχουμε επιβεβαίωση γι’ αυτό”, προσέθεσε.

Οι φόνοι θα προσελκύσουν την προσοχή στο μανιφέστο, το οποίο ονομάζεται “2083-Μια Ευρωπαϊκή Διακήρυξη της Ανεξαρτησίας”, σημειώνει ο Άντερς Μπέχρινγκ Μπρέιβικ.

“Όταν αποφασίσεις να χτυπήσεις, είναι καλύτερο να σκοτώσεις πολύ περισσότερους από αρκετούς, ειδάλλως διατρέχεις τον κίνδυνο να μειώσεις τον επιθυμητό ιδεολογικό αντίκτυπο του πλήγματος”, σημειώνει.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα