Βόρεια Ιρλανδία: Γυναίκα έλαβε 4.500 κλήσεις μετά από γκάφα του υπουργείου Οικονομικών

Βόρεια Ιρλανδία: Γυναίκα έλαβε 4.500 κλήσεις μετά από γκάφα του υπουργείου Οικονομικών

Μπέρδεψαν τη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών με τον αριθμό του τηλεφώνου της. Το εντυπωσιακό; Απάντησε σε πολλές από τις χιλιάδες κλήσεις που δέχτηκε.

“Όταν το κράτος πάει να κάνει ένα καλό, αλλά τα κάνει μούσκεμα”, θα μπορούσε να είναι ο εναλλακτικός τίτλος της είδησης από τη Βόρεια Ιρλανδία, όπου μία γυναίκα έλαβε πάνω από 4.500 κλήσεις στο κινητό της όταν το Υπουργείο Οικονομικών μπέρδεψε τον αριθμό εξυπηρέτησης πελατών με αυτόν του τηλεφώνου της.

Όλα ξεκίνησαν από την απόφαση του Υπουργείου να στείλει e-mail στους πολίτες, υπενθυμίζοντάς τους ότι η προθεσμία για να ξοδέψουν το υπόλοιπο της προπληρωμένης κάρτας που είχαν στη διάθεσή τους μέσω του προγράμματος “Spend Local” έληγε. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που υιοθετήθηκε το τελευταίο διάστημα ως μία κρατική παροχή και μία οικονομική ανάσα σε εποχή πανδημίας, μέσω μίας προπληρωμένης κάρτας 100 λιρών για κάθε πολίτη.

Πρόσφατα μάλιστα, ο Υπουργός Οικονομικών, Gordon Lyons είχε ανακοινώσει παράταση στη χρήση της κάρτας, χωρίς να προβλέψει πως, λίγες ημέρες αργότερα, θα έπρεπε να ζητήσω συγγνώμη για τη γκάφα ολκής του υπουργείου του.

Το μήνυμα εστάλη το απόγευμα της περασμένης Πέμπτης για να υπενθυμίσει στους ανθρώπους που είχαν ακόμα υπόλοιπο στην κάρτα τους ότι είχαν περιθώριο μέχρι τα μεσάνυχτα της Κυριακής για να τη χρησιμοποιήσουν στις αγορές τους. Ωστόσο, η υπηρεσία του “Spend Local” μπέρδεψε ένα ψηφίο στον αριθμό της γραμμής εξυπηρέτησης πελατών με τον αριθμό τηλεφώνου της Helen McMahon και μάλιστα, όχι του προσωπικού, αλλά του εταιρικού.

Η εν λόγω γυναίκα, λοιπόν, που έχει μία σχολή πρώτων βοηθειών, βρήκε στον τηλεφωνητή της πάνω από 4.500 κλήσεις, πολλές εκ των οποίων ήταν από ανθρώπους και δη ηλικιωμένους που άφηναν μήνυμα στον τηλεφωνητή ζητώντας απεγνωσμένα βοήθεια.

Σε πόσες κλήσεις απάντησε

Το ακόμα πιο εντυπωσιακό, όμως, είναι πως η κα McMahon, αντί να εκνευριστεί, επέλεξε να καλέσει ορισμένους από αυτούς τους ανθρώπους για να τους βοηθήσει! “Στην αρχή νόμιζα ότι, λόγω Χριστουγέννων, ήθελαν πολλοί να εκπαιδευτούν για την παροχή πρώτων βοηθειών”, δήλωσε η ίδια στο Good Morning Ulster του BBC. “Ξαφνικά το τηλέφωνό μου είχε τρελαθεί. Λάμβανε μηνύματα στον τηλεφωνητή ασταμάτητα. Κάλεσα μία γυναίκα και της εξήγησα πως είχε κάνει λάθος, εκείνη ξαναδιάβασε το mail, μού το προώθησε και τότε κατάλαβα τι είχε γίνει. Αρκετοί από αυτούς που με κάλεσαν ακούγονταν να βρίσκονται σε απόγνωση. Ένιωθα ότι είχα καθήκον να τους βοηθήσω. Γι’ αυτό και κάλεσα πίσω πάνω από 300”.

Μετά τη γκάφα, το Υπουργείο κατάφερε να βρει τη γυναίκα και να της ζητήσει συγγνώμη για τις 4.500 κλήσεις που έλαβε σε τέσσερις μέρες.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα