Nova: Κινήσεις με στόχο τα μεγάλα brands και τις κορυφαίες διοργανώσεις

Nova: Κινήσεις με στόχο τα μεγάλα brands και τις κορυφαίες διοργανώσεις

Κινήσεις που έχουν ως στόχο την ενίσχυση του αθλητικού περιεχομένου με κορυφαίες διοργανώσεις και μεγάλα brands πραγματοποιεί πλέον η Nova με αφορμή την έναρξη της νέας σεζόν.

H πρώτη ψηφιακή πλατφόρμα στην Ελλάδα διατηρεί τον κυρίαρχο ρόλο στα αθλητικά δρώμενα της χώρας και αυτό πιστώνεται στους χειρισμούς της διοικητικής ομάδας της εταιρείας. Από τη μία πλευρά η Nova κράτησε το 80% της εμπορικής αξίας του ελληνικού πρωταθλήματος και τα 3 κορυφαία brands που θα διεκδικήσουν τον τίτλο, ΑΕΚ, ΠΑΟΚ, Ολυμπιακό και από την άλλη πλευρά πέτυχε σημαντική μείωση του κόστους της κατά περίπου 25% για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του ελληνικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου.

Αυτό ήταν αποτέλεσμα της στρατηγικής απόφασης της ηγεσίας της Nova να βελτιώσει το κόστος συγκριτικά με την ποιότητα (value for money) του αθλητικού της περιεχομένου και παράλληλα να μην αποκτήσει τηλεοπτικά δικαιώματα του ελληνικού πρωταθλήματος ο βασικός ανταγωνιστής.

Ο καθοριστικός ρόλος της Nova στο χώρο του ελληνικού ποδοσφαίρου αποτυπώθηκε και στις πρόσφατες επαφές και συνομιλίες που είχε η ηγεσία της πλατφόρμας και προσωπικά ο Διευθύνων Σύμβουλος της Forthnet κ. Πάνος Παπαδόπουλος με τους ισχυρούς ποδοσφαιρικούς παράγοντες της χώρας μας.

Ο κ. Παπαδόπουλος συναντήθηκε κατά σειρά με τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ κ. Ιβάν Σαββίδη, με εκ των ιδιοκτητών της ΠΑΕ Αστέρας Τρίπολης, κ. Γιάννη Καϋμενάκη και τον πρόεδρο της αρκαδικής ΠΑΕ, κ. Γιώργο Μποροβήλο, με τον ιδιοκτήτη της ΠΑΕ Ολυμπιακός, κ. Βαγγέλη Μαρινάκη καθώς και με τον διοικητικό ηγέτη της ΠΑΕ ΑΕΚ κ. Δημήτρη Μελισσανίδη και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΠΑΕ ΑΕΚ κ. Μηνά Λυσάνδρου. Οι συνομιλίες έγιναν στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών υποχρεώσεων των τεσσάρων ελληνικών ομάδων και εκεί διαπιστώθηκε η εξαιρετική και εποικοδομητική συνεργασία που έχει η Nova μέσα από τις διμερείς εμπορικές συμφωνίες με τα κορυφαία αθλητικά brands που πρωταγωνιστούν για το Ελληνικό Πρωτάθλημα ενώ διακρίνονται και στην Ευρώπη.

Πλέον στη Νova κινούνται με στόχο να έχουν premium αθλητικό περιεχόμενο με κορυφαίες διοργανώσεις και μεγάλα brands. Σε αυτό το πλαίσιο και έχοντας εξοικονομήσει ένα σημαντικό ποσό από το ελληνικό πρωτάθλημα, η Nova πήρε τα δικαιώματα του ιταλικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου που με την προσθήκη του Κριστιάνο Ρονάλντο αποτελεί ένα από τα πλέον ανερχόμενα πρωταθλήματα. Παράλληλα ανανέωσε και το γαλλικό, ενώ θα κινηθεί δυνατά για τα δικαιώματα της Premier League για την 3ετία 2019-2021.

Εκτός όμως από το ποδόσφαιρο η Nova διαθέτει πλούσιο περιεχόμενο και στο μπάσκετ. Για τα δύο επόμενα χρόνια θα συνεχίσει να καλύπτει αποκλειστικά την EuroLeague με την εξασφαλισμένη συμμετοχή του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού, αλλά και τα δικαιώματα του Basketball Champions League που πέρσι το κατέκτησε η ΑΕΚ.

Με όλες τις παραπάνω κινήσεις και παρά τον τερματισμό της Σύμβασης Κεντρικής Διαχείρισης της Super League οι συνδρομητές των καναλιών Novasports όχι μόνο δεν έχασαν κάποια από τις αθλητικές διοργανώσεις που παρακολουθούσαν, αλλά αντιθέτως προστέθηκε ένα από τα τρία δημοφιλέστερα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα ποδοσφαίρου που μέχρι πέρσι κατείχε η ανταγωνιστική συνδρομητική πλατφόρμα.

Έτσι η Nova ενίσχυσε περαιτέρω την θέση της και τα κανάλια Novasports θα συνεχίσουν και την αγωνιστική σεζόν 2018-2019 να αποτελούν τον στρατηγικό εμπορικό συνεργάτη της Vodafone και της Wind σε θέματα αθλητικού περιεχομένου, αποδεικνύοντας την στρατηγική θέση που κατέχει η Nova στην αγορά του αθλητικού περιεχομένου.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα