145 εκατ. social media impressions για το Blogtrotters της Marketing Greece

145 εκατ. social media impressions για το Blogtrotters της Marketing Greece

Η ΜΚΟ που σε συνεργασία με τις περιφέρειες δημιουργούν πρωτογενές ταξιδιωτικό υλικό το οποία διαθέτοπυν στα ξένα δίκτυα για την προβολή της χώρας μας (Vid)

Του Δημήτρη Μπαλή

Με έναν διαφορετικό τρόπο προσεγγίζουμε πλέον το παγκόσμιο ταξιδιωτικό κοινό. H μη κερδοσκοπική εταιρεία Marketing Greece, η οποία αποτελεί καρπό της συνεργασίας του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος και της Ενωσης Εταιρειών Διαφήμισης Ελλάδος, επιτελεί σημαντικό έργο προβολής της χώρας μας, αξιοποιώντας τις σύγχρονες μορφές επικοινωνίας, κυρίως τα social media.

Μιλώντας το Σάββαρο στην εκπομπή Drive & Travel (μεταδίδεται κάθε Σάββατο 8-10 το πρωί από τον SPORT 24 RADIO 103,3 από συνεργαζόμενους σταθμούς και μέσω διαδικτύου), ο γενικός διευθυντής της Marketing Greece, Ιωσήφ Πάρσαλης, ανέφερε ότι τα αποτελέσματα της δράσης της εταιρείας, ήδη διαφαίνονται. Σε συνεργασία με όλες τις Περιφέρειες της χώρας μας, αλλά και άλλους φορείς, δημιουργεί πρωτογενές υλικό, τηλεοπτικό, το οποίο διαθέτει σε ξένα δίκτυα, προσκαλεί bollgers και δημοσιογράφους ώστε να καταγράψουν τις εμπειρίες τους σε διάφορα μέρη της Ελλάδας, προσκαλεί ξένα μέσα ώστε να κάνουν π.χ. μια φωτογράφιση ρούχων με φόντο την Ακρόπολη, σχεδιάζει ιδιαίτερη προβολή για την Αθήνα με στόχο το citybreak (τριήμερες αποδράσεις στην πόλη) και εν γένει κάνει όσα δεν μπορεί να κάνει μια υπηρεσία του δημοσίου.

Μάλιστα, η Marketing Greece, μέσω της Blogtrotters, της σύγχρονης ψηφιακής πλατφόρμας προώθησης storytelling ταξιδιωτικών εμπειριών, κατέκτησε το χρυσό βραβείο στα Ermis Awards 2016 και στην ενότητα Digital PR, η οποία επιβραβεύει PR ενέργειες με ισχυρό ψηφιακό αποτύπωμα.

H πλατφόρμα Blogtrotters αποτελεί μια στρατηγικά στοχευμένη integrated ψηφιακή ενέργεια, η οποία διαμόρφωσε μια κοινότητα κορυφαίων διεθνών digital influencers και συνέβαλε στην ανάδειξη και προβολή της Ελλάδας με σύγχρονο και αποτελεσματικό τρόπο. Μέσα από το concept “Blogtrotters 2016: Greece Beyond the Senses”, το οποίο σχεδιάστηκε με στόχο να αναδείξει τα συναισθήματα που προκαλεί στον επισκέπτη το ταξίδι στην Ελλάδα, οι συνολικά 55 digital influencers από 8 αγορές που επισκέφθηκαν πάνω από 30 προορισμούς, αφηγήθηκαν την προσωπική τους ταξιδιωτική εμπειρία, δημιουργώντας και διοχετεύοντας πρωτότυπο ψηφιακό περιεχόμενο στα εκατομμύρια των followers τους, οι οποίοι με τη σειρά τους εξέφραζαν τα δικά τους συναισθήματα μέσα από likes, comments και views.

Με αυτό τον τρόπο και αξιοποιώντας τις βέλτιστες ταξιδιωτικές πρακτικές και με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων – όπως microsite, dedicated hashtag, social media feed και δείκτη μέτρησης impressions (Sensometer) – το πρόγραμμα Blogtrotters αποτελεί μια καινοτομία για τον ελληνικό τουρισμό και μια βέλτιστη πρακτική ανάδειξης και προώθησης προορισμών και εμπειριών, καθώς κατάφερε να προσελκύσει το ενδιαφέρον δυνητικών επισκεπτών και να αφήσει ένα ισχυρό ψηφιακό αποτύπωμα:

145 εκατ. social media impressions

6,4 εκατομμύρια unique monthly visitor reach

3.950 social media posts

80 blog posts

19 vlogs

Σε στρατηγική συνεργασία με την Aegean, το πρόγραμμα θεματικών ταξιδιών Blotrgotters ξεκίνησε το 2014 με ένα event στην Αθήνα με θέμα «What’s the story?» και συνεχίστηκε με ένα event ακόμα μεγαλύτερης συμμετοχής στη Θεσσαλονίκη & Χαλκιδική με θέμα «Young at Heart» το 2015. Για το 2017 και με αφορμή την ανακήρυξή του ως Διεθνές Έτος Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού του ΟΗΕ, η ψηφιακή πλατφόρμα Blogtrotters με όχημα το concept «Travel in Balance» στοχεύει στην ανάδειξη και προώθηση πρακτικών αειφόρου τουρισμού στην Ελλάδα.

Η τελετή απονομής των Ermis Awards 2016, του κορυφαίου θεσμού του κλάδου διαφήμισης και επικοινωνίας στην Ελλάδα που διοργανώνεται κάθε χρόνο από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 14 Μαρτίου στο «ΘΕΑΤΡΟΝ» του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος».

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα