Ασφάλεια & Ευκολία: Η νέα εποχή στην τραπεζική εξυπηρέτηση

Cropped shot of young man using his smartphone while working on his project in comfortable office room

Τώρα μπορείς να εξυπηρετηθείς από την Τράπεζά σου εύκολα και γρήγορα, με προγραμματισμένη επίσκεψη, μέσω βιντεοκλήσης ή με ηλεκτρονικό ραντεβού.

Κάθε φορά που έχω κληθεί να δώσω το παρόν σε κάποιο τραπεζικό κατάστημα προκειμένου να εξυπηρετηθώ για κάποιο προϊόν της, το πρώτο πράγμα που μου έρχεται στο νου, είναι οι ουρές, που συχνά σχηματίζονται πριν ακόμα αυτό ανοίξει τις πόρτες του. Μέχρι να καταφέρω να μπω μέσα, εκεί όπου συνήθως υπάρχουν ήδη καθισμένοι και όρθιοι πελάτες, που έχουν δημιουργήσει έναν απέραντο συνωστισμό μπροστά από τα γκισέ, ελπίζω ο ‘εκτιμώμενος χρόνος αναμονής’ πριν από την εξυπηρέτησή μου, να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Ελπίζω τα ‘35 λεπτά’ να μην αποδειχθούν, στην πράξη, κάτι παραπάνω από 135.

Όλα αυτά, είναι πλέον παρελθόν. Γιατί τώρα στην τράπεζα, μπορείς να κλείσεις... online ραντεβού. Η Alpha Bank, λαμβάνοντας υπόψη την κρίσιμη συγκυρία της πανδημίας, τις καινοτομίες της ψηφιακής τεχνολογίας και τον σεβασμό στις απαιτήσεις της καθημερινότητας του καταναλωτικού κοινού, ανέλαβε να εφαρμόσει στην πράξη μια πρωτοποριακή ιδέα, το myAlpha Ραντεβού!

Κλείσε Ραντεβού

Ένας τραπεζικός οργανισμός, που σου δίνει τρεις διαφορετικές επιλογές ως προς την εξυπηρέτησή σου, δείχνει ξεκάθαρα πως έχει στην κορυφή των προτεραιοτήτων του τη διασφάλιση των έγκαιρων, έγκυρων εύκολων και ασφαλών διαδικασιών με το κοινό του. Το myAlpha Ραντεβού είναι η νέα καινοτομία για τραπεζική εξυπηρέτηση, που προσαρμόζει τον τρόπο εξυπηρέτησης στις ανάγκες των πελατών. Η λειτουργία του έχει ως εξής:

α) Μπαίνεις στο www.alpha.gr/rdv και εισάγεις τα στοιχεία σου στην ειδική φόρμα επικοινωνίας του myAlpha Ραντεβού

β) Επιλέγεις το πλησιέστερο κατάστημα που σε εξυπηρετεί

γ) Επιλέγεις τον τρόπο εξυπηρέτησης που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της καθημερινότητάς σου από τους παρακάτω:

  • Προγραμματισμένη επίσκεψη στο κατάστημα

  • Βιντεοκλήση με εκπρόσωπο του καταστήματος

  • Μέσω τηλεφωνικής κλήσης

Η καταχώρηση των στοιχείων επικοινωνίας γίνεται εύκολα και γρήγορα. Είναι κυριολεκτικά, το πιο... εύκολο ραντεβού που θα ζήσεις ποτέ. Αφού ο πελάτης έχει δηλώσει το κατάστημα επιλογής του, αλλά και το ζήτημα για το οποίο θέλει να εξυπηρετηθεί, εκπρόσωπος της Τράπεζας τον καλεί στο τηλέφωνο για τον προγραμματισμό ενός ραντεβού με φυσική παρουσία, είτε με βιντεοκλήση, είτε μέσω τηλεφωνικής κλήσης.

Η καινοτόμος υπηρεσία myAlpha Ραντεβού έχει ήδη εφαρμοστεί πιλοτικά στην περιοχή της Θεσσαλονίκης με τους πελάτες της Τράπεζας να έχουν ανταποκριθεί με απόλυτα θετική διάθεση που ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Σήμερα, έχουμε την τύχη να απολαμβάνουμε το myAlpha Ραντεβού στο σύνολο του Δικτύου της, πανελλαδικά. Έτσι, δεν γλιτώνεις μόνο πολύτιμο χρόνο αλλά εξυπηρετείσαι απ' όπου κι αν είσαι, αποφεύγοντας παράλληλα τον συνωστισμό. Γιατί, τόσο οι τεχνολογικές εξελίξεις, όσο και η τρέχουσα υγειονομική κρίση, απαιτούν υπευθυνότητα, καινοτομία και σεβασμό στις ανάγκες του καταναλωτή. Και η Αlpha Bank όλα αυτά τα γνωρίζει πολύ καλά και το αποδεικνύει έμπρακτα.

Το myAlpha Ραντεβού κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση, κινείται προς το Μέλλον. Εσύ, ακόμα να κλείσεις το δικό σου;

SHARE:

24Media Network