Λιανεμπόριο: Η “ακτινογραφία” του τζίρου των πωλήσεων Νοεμβρίου – Οι κλάδοι “πρωταγωνιστές”

Λιανεμπόριο: Η “ακτινογραφία” του τζίρου των πωλήσεων Νοεμβρίου – Οι κλάδοι “πρωταγωνιστές”
Κατάστημα υποδημάτων στο κέντρο της Αθήνας INTIME

Ένδυση, χαρτικά και ηλεκτρικά είδη μεταξύ των προϊόντων που πουλήθηκαν περισσότερο κατά τον περασμένο Νοέμβριο.

Αύξηση 14,7% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον περασμένο Νοέμβριο, καθώς ο τζίρος κινήθηκε ανοδικά στη συντριπτική πλειονότητα των επιμέρους καταστημάτων.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε: Ένδυση- υπόδηση (54,2%), Βιβλία – χαρτικά – λοιπά είδη (47,2%), Έπιπλα – ηλεκτρικά είδη – οικιακό εξοπλισμό (44,3%), Φαρμακευτικά – καλλυντικά (17,6%), Πολυκαταστήματα (16,6%) και Καύσιμα – λιπαντικά αυτοκινήτων (15,4%). Αντίθετα, μειώθηκαν σε: Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (4,8%) και Τρόφιμα- ποτά- καπνό (2,1%).

Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) στο λιανικό εμπόριο παρουσίασε αύξηση 14,7% τον Νοέμβριο 2021 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Νοεμβρίου 2020, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2021 σημείωσε μείωση 5,8%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 2,6% τον Νοέμβριο 2021 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2021.

Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε αύξηση 19% τον Νοέμβριο 2021 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Νοεμβρίου 2020, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2021 σημείωσε μείωση 6,3%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 2,6% τον Νοέμβριο 2021 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2021.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα