Ποιοι κατέβηκαν για τα μεγάλα έργα του flyover και του άξονα Καλαμάτα-Μεθώνη

Ποιοι κατέβηκαν για τα μεγάλα έργα του flyover και του άξονα Καλαμάτα-Μεθώνη
Αυτοκινητόδρομος. Φωτό αρχείου. Eurokinissi

Πραγματοποιήθηκε η διαδικασία υποβολής δεσμευτικών προσφορών για δύο νέα μεγάλα οδικά έργα. Νέες συμμαχίες και αλλαγές στρατηγικής.

Με μεγάλο ενδιαφέρον πραγματοποιήθηκε εχθές η διαδικασία υποβολής δεσμευτικών προσφορών για δύο νέα μεγάλα οδικά έργα. Νέες συμμαχίες και αλλαγές στρατηγικής σημειώθηκαν και αυτό που μπορούμε να σημειώσουμε ότι δόθηκε το “παρών” από τους μεγάλους ομίλους της χώρας.

Τόσο το flyover όσο και ο άξονας Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη είναι έργα με εξασφαλισμένα έσοδα και αυτό λειτούργησε ως μαγνήτης για τις μεγάλες τεχνικές που επέλεξαν τις δικές τους συμπράξεις. Μικρή παράταση έχουμε για το έργο Χερσόνησος-Νεάπολη.

FLYOVER ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Τα σχήματα που κατέβηκαν διεκδικώντας το έργο είναι:

-ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
-ΑΒΑΞ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ
-ΙΝΤΡΑΚΑΤ
-ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

Εδώ βλέπουμε τον συνασπισμό μεταξύ ΑΒΑΞ και ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ, δεύτερη φορά σε μεγάλο οδικό έργο. Οι υπόλοιποι τρεις επέλεξαν να κατέβουν μόνοι τους. Δεν συνέχισε στον διαγωνισμό η Intertoll.

Το κόστος του έργου εκτιμήθηκε σε 462 εκατ.ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 373,2 εκατ.ευρώ). Η διάρκεια της σύμβασης ορίστηκε σε 360 μήνες (30 χρόνια) εκ των οποίων τα πρώτα 4 αφορούν την κατασκευή. Τα έργα εκτιμάται ότι θα ξεκινήσουν εντός του 2022.

ΚΑΛΑΜΑΤΑ-ΠΥΛΟΣ-ΜΕΘΩΝΗ

Τα σχήματα που κατέβηκαν εδώ είναι:

-ΑΒΑΞ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ

-ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ

Δύο πολύ δυνατές συμμαχίες και μια απουσία σε αυτόν τον διαγωνισμό. ΑΒΑΞ και ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ξανά μαζί επιβεβαιώνοντας τη συμμαχία ενώ για πρώτη φορά μετά από χρόνια ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις και ΙΝΤΡΑΚΑΤ συμπράττουν για να πάρουν ένα έργο μεγάλου προϋπολογισμού. Ηχηρή απουσία της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η οποία σήμερα ηγείται του κατασκευαστικού κλάδου της χώρας. Στον διαγωνισμό δεν συνέχισε η Intertoll.

Το κόστος του έργου έχει εκτιμηθεί σε ποσό με ΦΠΑ 312,23 εκατ. ευρώ. Η διάρκεια της σύμβασης θα είναι για συνολικά 30 χρόνια. Από αυτά τα περίπου 4 θα αφορούν την περίοδο κατασκευής. H έναρξη των έργων σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών τοποθετείται το 2022.

Στις 24 Ιανουαρίου περιμένουμε τις επόμενες δεσμευτικές προσφορές που αφορούν στο πρώτο τμήμα του ΒΟΑΚ από τη Χερσόνησο μέχρι την Νεάπολη που δημοπρατείται ως ΣΔΙΤ.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα