ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Στα 45 εκατ. ευρώ η προσφορά των Ιταλών

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Στα 45 εκατ. ευρώ η προσφορά των Ιταλών
Άδειες σιδηροδρομικές γραμμές στην Αθήνα την Παρασκευή 8 Ιουλίου 2016. Με στάσεις εργασίας μακράς διάρκειας, από έως και τη Δευτέρα, καθώς και 24ωρη απεργία την Τρίτη, κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους οι σιδηροδρομικοί αντιδρώντας στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ. (EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ) Eurokinissi

Όλο και πιο κοντά στους Ιταλούς η ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς το τίμημα ικανοποιεί την διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ. Πόσα χρήματα προσφέρει η Ferrovie

Αίσιο τέλος φαίνεται να έχει η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς η προσφορά της Ferrovie η οποία ανέρχεται σε 45 εκατ. ευρώ κρίνεται ικανοποιητική από την διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ.

Συγκεκριμένα σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε το ΤΑΙΠΕΔ το απόγευμα της Πέμπτης αναφέρεται: Κατά τη σημερινή συνεδρίαση του Διοικητικού του Συμβουλίου του ΤΑΙΠΕΔ αποσφραγίσθηκε η δεσμευτική οικονομική προσφορά για την διάθεση του 100% του μετοχικού κεφαλαίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την οποία υπέβαλε η ιταλική εταιρεία Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A. 

Το ποσό του προσφερόμενου τιμήματος ανέρχεται σε 45 εκατ. ευρώ.

Το ΤΑΙΠΕΔ, αφού έλαβε υπόψη την θετική εισήγηση των συμβούλων του για την εγκυρότητα της υποβληθείσας προσφοράς, τις αποτιμήσεις, που εκπόνησαν δύο διαφορετικοί ανεξάρτητοι αποτιμητές και τη θετική γνωμοδότηση του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων, έκανε αποδεκτή την προσφορά και ανακήρυξε την Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A. ως προτιμητέο επενδυτή για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Το ΤΑΙΠΕΔ επιτυγχάνει να ολοκληρώσει μία διαδικασία, που ξεκίνησε πριν από τρία χρόνια και διασφαλίζει όχι μόνο τη βιωσιμότητα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά και την περαιτέρω ανάπτυξή της. Με την εξέλιξη αυτή ουσιαστικά τίθενται οι βάσεις για το επιτυχές κλείσιμο του φακέλου κρατικών ενισχύσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με το χρέος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, ύψους άνω των 700 εκατ. ευρώ.

Η Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A. αποτελεί την τρίτη μεγαλύτερη σιδηροδρομική εταιρεία στην Ευρώπη και αναμένεται να μεταγγίσει τεχνογνωσία και εμπειρία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εντάσσοντας την ελληνική εταιρεία στον πανευρωπαϊκό σιδηροδρομικό χάρτη.

Ο φάκελος του διαγωνισμού θα υποβληθεί άμεσα στο Ελεγκτικό Συνέδριο για προσυμβατικό έλεγχο, η δε σύμβαση αγοραπωλησίας μετοχών θα υπογραφεί μετά την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Η ολοκλήρωση της συναλλαγής τελεί υπό την αίρεση των εγκρίσεων από τις αρμόδιες αρχές.

Η Επενδυτική Τράπεζα της Ελλάδος και η Kantor ενήργησαν ως χρηματοοικονομικοί σύμβουλοι, οι Μ&Π Μπερνίτσα και Hogan Lovells ως νομικοί σύμβουλοι και η Louis Berger ως τεχνικοί σύμβουλοι, για λογαριασμό του ΤΑΙΠΕΔ. 

Υπενθυμίζεται ότι η ιταλική εταιρεία ήταν η μόνη η οποία κατέθεσε δεσμευτική πρόταση. Αντίθετα όταν ολοκληρώθηκε η κατάθεση των προσφορών στις 6 Ιουλίου δεν υπήρχε καμία προσφορά για την ΕΕΣΣΤΥ (Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού). Η θετική εξέλιξη με την Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A. αναμένεται να οδηγήσει σε νέο διαγωνισμό για την εταιρεία Τροχαίου Υλικού.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα