Χαρίτσης: Η καμπάνια της κυβέρνησης για τον τουρισμό αντιγραφή διαφήμισης καλλυντικών

Χαρίτσης: Η καμπάνια της κυβέρνησης για τον τουρισμό αντιγραφή διαφήμισης καλλυντικών
Ο Αλέξης Χαρίτσης Eurokinissi

Ότι παρέκαμψε τον ΕΟΤ και έδωσε με απευθείας ανάθεση 32 εκατ. ευρώ σε ιδιωτική εταιρία για να παρουσιάσει παλαιότερη διαφήμιση καλλυντικών ως καμπάνια προώθησης του τουρισμού, κατηγορεί την κυβέρνηση ο εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ

Ότι παρέκαμψε τον ΕΟΤ και έδωσε με απευθείας ανάθεση 32 εκατ. ευρώ σε ιδιωτική εταιρία για να παρουσιάσει παλαιότερη διαφήμιση καλλυντικών ως καμπάνια προώθησης του τουρισμού, κατηγορεί την κυβέρνηση ο εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Χαρίτσης με ανάρτησή του στο Facebook.

Η αναφορά του κ. Χαρίτση αφορά στο σλόγκαν που χρησιμοποιεί η καμπάνια για τον τουρισμό, “Greek Summer is a state of mind”, σλόγκαν που προ διμήνου, όπως λέει, χρησιμοποίησε η εταιρία καλλυντικών.

“Ελπίζουμε να μην έχουν το θράσος να ρίξουν σήμερα το φταίξιμο για το πρωτοφανές φιάσκο στον κ. Θεοχάρη. Την αποκλειστική ευθύνη έχει ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης και το «επιτελικό κράτος» του που μας επιστρέφει στις χειρότερες μέρες της ρεμούλας, της τσαπατσουλιάς, της κατασπατάλησης του δημόσιου χρήματος. Του διεθνούς διασυρμού τελικά της χώρας μας”, αναφέρει χαρακτηριστικά.

Ακολουθήστε το News24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα
Exit mobile version