Cracking the Cryptic: Οι "μάγοι" του Sudoku που μετρούν 30 εκατ. προβολές στο Youtube

Στιγμιότυπο από το κανάλι "Cracking the Cryptic"
Στιγμιότυπο από το κανάλι "Cracking the Cryptic" YOUTUBE

Το κανάλι των δύο ανδρών είναι το πιο δημοφιλές κανάλι sudoku στο YouTube και έχει περισσότερους από 211.000 συνδρομητές και σχεδόν 30 εκατομμύρια προβολές.

Ένας πρώην τραπεζίτης έχει δημιουργήσει φρενίτιδα στο YouTube, δημοσιεύοντας βίντεο που λύνει δύσκολα παζλ sudoku. Ο Simon Anthony, 46 ετών, αποφάσισε να πάρει το ρίσκο και να παραιτηθεί από τη δουλειά του, από την τράπεζα επενδύσεων στο Λονδίνο και να αρχίσει να λύνει παζλ sudoku στο YouTube.

Τα πρώτα βίντεο που έλυσε sudoku από το δωμάτιό του έφτασαν περίπου τις 100 προβολές. Αλλά τρία χρόνια μετά την κυκλοφορία του πρώτου βίντεο στο κανάλι του, ο Simon έχει σπάσει κάθε ρεκόρ, μέσα από το "Cracking the Cryptic".

Ο Simon διαχειρίζεται το κανάλι του στο YouTube με τον φίλο του Mark Goodliffe, 53 ετών, από το Gloucestershire.


Το κανάλι τους είναι το πιο δημοφιλές κανάλι sudoku στο YouTube και έχει περισσότερους από 211.000 συνδρομητές και σχεδόν 30 εκατομμύρια προβολές.

"Λαμβάνουμε πάρα πολλά email που λένε ότι βοηθάμε άτομα με την ψυχική τους υγεία κατά την περίοδο της πανδημίας", δηλώνει ο Mark.

Στιγμιότυπο από το κανάλι
Στιγμιότυπο από το κανάλι "Cracking the Cryptic" YOUTUBE

Το δίδυμο δημοσιεύει δύο βίντεο κάθε μέρα, με το καθένα να διαρκεί περίπου μισή ώρα. Κάθε βίντεο έχει την ίδια μορφή, με τον Simon ή τον Mark να εμφανίζεται στην κάτω γωνία και με το παζλ να βρίσκεται στο επίκεντρο. Οι θεατές βρέθηκαν απροσδόκητα γοητευμένοι βλέποντας τον Simon και τον Mark να λύνουν με ευκολία το δύσκολο παζλ.

Στιγμιότυπο από το κανάλι
Στιγμιότυπο από το κανάλι "Cracking the Cryptic" YOUTUBE

Ο Simon και ο Mark συναντήθηκαν σε ένα πρωτάθλημα σταυρόλεξων πριν από 20 χρόνια, όταν το απαιτητικό "σπορ" ήταν απλώς ένα παιχνίδι με χαρτί και στυλό. Τώρα όμως οι δύο άνδρες μπορούν να προσεγγίσουν ένα τεράστιο κοινό, χωρίς να μετακινούνται από τα σπίτια τους.

Ο Simon, πατέρας δύο παιδιών, δεν μετανιώνει που εγκατέλειψε τη δουλειά του, παρόλο που το εισόδημά του είναι ακόμα χαμηλότερο από ό, τι ήταν πριν. Ωστόσο η δημοφιλία του καναλιού τους ανεβαίνει γρήγορα, καθώς κέρδισε και περισσότερη δημοτικότητα εν μέσω πανδημίας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Μεγάλη Βρετανία, Κορονοϊός
SHARE:

24Media Network