Το Netflix “εκθρόνισε” την Disney χάρη στον κορονοϊό

Το Netflix “εκθρόνισε” την Disney χάρη στον κορονοϊό
Λογότυπο του Netflix AP

Οι μετοχές του Netflix σημείωσαν τη Μεγάλη Εβδομάδα ιστορικό υψηλό και ξεπερνούν πλέον τη χρηματιστηριακή αξία του κολοσσού της Disney.

Χρειάστηκε μια πανδημία ώστε να εκθρονιστεί η Disney από τη θέση της μεγαλύτερης εταιρείας ψυχαγωγίας στον πλανήτη. Παρά τη μεγάλη ανταπόκριση που έχει συναντήσει μέχρι στιγμή η συνδρομητική πλατφόρμα Disney+, ο κολοσσός με σύμβολο τον Mickey Mouse αντιμετωπίζει είδε σημαντική πτώση των μετοχών του την εβδομάδα που πέρασε, δεδομένου ότι ο κορονοϊός οδήγησε στον κλείσιμο των θεματικών πάρκων του, την αναβολή των πρεμιέρων των νέων κυκλοφοριών της και την αναστολή των γυρισμάτων σχεδόν όλων των τρέχουσων παραγωγών, κινηματογραφικών και τηλεοπτικών.

Με την πλειοψηφία του παγκόσμιο πληθυσμού να βρίσκεται σε καθεστώς καραντίνας, γίνεται εύκολα αντιληπτό ποια εταιρία κατάφερε να μείνει στον “αφρό” και η μετοχή της να σκαρφαλώσει στην κορυφή: Ο λόγος για το Netflix, οι μετοχές του οποίου κατάφεραν το βράδυ της Μεγάλης Παρασκευής να ξεπεράσουν επισήμως σε καθαρή αξία αυτές της Disney.

Ειδικότερα, το Variety αναφέρει ότι η μετοχή του Netflix, έπειτα από ένα τριήμερο ράλι, έκλεισε στα 3,2%, δηλαδή στα 426,75 δολ. ανά μετοχή. Σε πραγματικά ποσά αυτό μεταφράζεται σε 187,3 δισ. δολ. σε ό,τι αφορά στην τρέχουσα κεφαλαιοποίηση του Netflix, ξεπερνώντας τα 186,6 δισ. δολ. της Disney, αφού το απόθεμα του ομίλου των μέσων ενημέρωσης έκλεισε στα 2,5% εν μέσω ευρύτερης πτώσης της αγοράς την Τετάρτη.

Προηγουμένως, η υψηλότερη τιμή κλεισίματος της μετοχής του Netflix ήταν 418,97 δολ. στις 9 Ιουλίου 2018. Οι επενδυτές αναμένουν σαφώς από το Netflix να επωφεληθεί από την κρίση COVID-19, με εκατομμύρια ανθρώπους να παραμένουν στο σπίτι.

Η συνδρομητική πλατφόρμα αναμένεται να αναφέρει τα κέρδη του πρώτου τριμήνου του 2020 την ερχόμενη Τρίτη 21 Απριλίου, μετά το κλείσιμο της αγοράς. Πολλοί αναλυτές αναμένουν, ωστόσο, ότι το Netflix θα κερδίσει με τον καιρό ακόμα περισσότερα.

Η Pivotal Research Group αναμένει το Netflix να παρουσιάσει 8,45 εκατ. νέους συνδρομητές για το πρώτο τρίμηνο του 2020. Σε ανακοίνωσή του τη Μεγάλη Τετάρτη, ο αναλυτής Jeffrey Wlodarczak αύξησε τον στόχο τιμών της πλατφόρμας στο απόθεμα από 425 δολ. σε 490 δολ. ανά μετοχή. «Πιστεύουμε ότι η ατυχής κατάσταση της πανδημίας ενισχύει την παγκόσμια κυριαρχία (άμεση προς τον καταναλωτή) του Netflix, η οποία οφείλεται εν μέρει στην αύξηση του περιεχομένου που επιτρέπεται από τη μαζική και αυξανόμενη βάση συνδρομητών τους» ανέφερε.

Η προβολή τηλεοπτικού περιεχομένου εκτινάχθηκε στα ύψη κατά τη διάρκεια της καραντίνας, με τις συνδρομητικές πλατφόρμες να σημειώνουν τον Μάρτιο του 2020 στις ΗΠΑ 109% περισσότερη θέαση σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen. Να σημειωθεί ότι παράλληλα με την πρωτοκαθεδρία του Netflix, η πλατφόρμα Disney+ ξεπέρασε από τον Νοέμβριο του 2019 (όταν πρωτοβγήκε “στον αέρα”) μέχρι σήμερα τους 50 εκατ. συνδρομητές παγκοσμίως, ενώ οι μετοχές της Amazon σημείωσαν τη Μεγάλη Τετάρτη θετικό ρεκόρ.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα