Έρευνα του News 247: Τα ΜΜΕ, η δυσπιστία και η σάτιρα (5ο μέρος)

Έρευνα του News 247: Τα ΜΜΕ, η δυσπιστία και η σάτιρα (5ο μέρος)

Την ίδια στιγμή που οι νέοι άνθρωποι φαίνεται να παραμένουν πιστοί για την ενημέρωσή τους, στα παραδοσιακά Μέσα, μοιάζουν ολοένα και περισσότερο να αναρωτιούνται: "Ποιά ενημέρωση;". Ίσως έτσι ερμηνεύεται η μαζική διείσδυση των ενημερωτικών sites και η θεαματική πτώση της κυκλοφορίας των εφημερίδων. Η καυστική τηλεοπτική σάτιρα πάντως, παραμένει σταθερά μπροστά στις προτιμήσεις, με τις γυναίκες να προηγούνται

Δεν είναι διόλου παράξενο πως σύμφωνα με την έρευνα, οι νέοι άνθρωποι προτιμούν για την ενημέρωσή τους τις κλασσικές πηγές (τηλεόραση, ραδιόφωνο και εφημερίδες) σε ποσοστό 74%  με τα νέα ιντερνετικά μέσα (ενημερωτικά sites, portals) να παρουσιάζουν υψηλή ανταπόκριση, με ποσοστό 37% να δηλώνει ότι ενημερώνεται πολύ ή αρκετά συχνά από αυτά, ενώ αντίθετα με τη διαδεδομένη άποψη για την επιρροή των blogs, αυτά εμφανίζεται να τα προτιμά μόλις το 24% των ερωτώμενων.

Όμως, σχεδόν οι μισοί (49%) από τους ερωτώμενους, εμφανίστηκαν εντελώς δύσπιστοι σχετικά με το αν η ενημέρωση για τα γεγονότα, είναι πραγματικά σφαιρική και έγκυρη, αφήνοντας σημαντικό περιθώριο για ερμηνείες που αφορούν την ποιότητα και τη δομή των δελτίων ειδήσεων και την μετατροπή τους σε talk shows.

Την ίδια στιγμή, που τα ηλεκτρονικά μέσα κατέχουν την συντριπτική πλειοψηφία στην προτίμηση για την ενημέρωση των νέων, οι ημερήσιες εφημερίδες κατέχουν την προτελευταία θέση με μόλις 27% στις προτιμήσεις.

Ενδιαφέρουσα πάντως, είναι και η προτίμηση στις σατυρικές εκπομπές με ποσοστό 29% να απαντά ότι τις εμπιστεύεται, όμως η τάση αυξάνεται, ανάμεσα σε νέους με χαμηλό μορφωτικό επίπεδο, τους άνεργους και τις γυναίκες, που δείχνουν να αποτελούν ένα σταθερό νεανικό κοινό των εκπομπών αυτών.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα