Prisma: To επόμενο τεχνολογικό start-up που θα κάνει τους ιδιοκτήτες του δισεκατομμυριούχους

Prisma: To επόμενο τεχνολογικό start-up που θα κάνει τους ιδιοκτήτες του δισεκατομμυριούχους

Τι είναι αυτό που κάνει το συγκεκριμένο app τόσο ξεχωριστό; Και γιατί οι ιδιοκτήτες του τρίβουν ήδη τα χέρια τους από ικανοποίηση;

Το Prisma είναι ένα application για iOS και Android (πλέον) συσκευές, που μεταμορφώνει τις φωτογραφίες σας σε μικρά «έργα τέχνης» αντίστοιχα με τους πίνακες του Picasso ή του Kandinsky, και έχει βάλει φωτιά με τις πωλήσεις του στα σχετικά App Stores!

Αλλά αυτό λογικά το ξέρετε ήδη, ή τουλάχιστον το υποθέτετε από τα «καλλιτεχνικά» posts που έχουν κατακλύσει το newsfeed σας το τελευταίο διάστημα… Ποια μπορεί να είναι όμως η τύχη αυτού του νέου εργαλείου κοινωνικής δικτύωσης που τόσο γρήγορα κατέκτησε κυρίαρχη θέση στη social media καθημερινότητα;

Οι φήμες θέλουν την Prisma Labs, ένα μικρό start-up από τη Μόσχα που κατάφερε μέσα σε λιγότερο από δύο μήνες να αναπτύξει και να κυκλοφορήσει τη μεγαλύτερη σε πωλήσεις εφαρμογή για iOS συσκευές (πριν την επέλαση του Pokemon GO) για τη χρονιά που διανύουμε, να βρίσκεται σε συνομιλίες με επενδυτές για την αύξηση της χρηματοδότησης της. Αλλά το πρόσφατο παρελθόν μας έχει αποδείξει πως ίσως να έχει περισσότερο νόημα (για όλους) μια ακόμα εξαγορά για το Facebook / Instagram, το Twitter, ή το Snapchat.

Bigstock®

 

Πρόσφατα ο συν-ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, Alexey Moiseenkov βρέθηκε στα κεντρικά γραφεία του Facebook, όπου και έδειξε κάτι που μοιάζει πολύ με το Facebook Live να λειτουργεί υπό κάποιο από τα φίλτρα του Prisma. Να σημειώσουμε εδώ ότι το app δεν προσφέρει ακόμη επίσημα κάποια τέτοια δυνατότητα, τουλάχιστον όχι στην έκδοση που είναι εγκατεστημένη στα κινητά μας…

Αν αναλογιστούμε ότι λίγες μόλις μέρες νωρίτερα το Facebook απέκτησε το MSQRD (άλλη μια «ενοχλητική» εφαρμογή Επαυξημένης Πραγματικότητας), η περίπτωση μιας ακόμα εξαγοράς από το μεγαθήριο της κοινωνικής δικτύωσης δε θα έπρεπε φυσικά να μας προκαλέσει ιδιαίτερη εντύπωση. Όταν ο ίδιος ο Moiseenkov ρωτήθηκε σχετικά μάλιστα, απάντησε σαν αληθινός CEO πως: «Δεν σχολιάζουμε φήμες και εικασίες»!

Όλη αυτή η κινητικότητα έδωσε για ακόμη μια φορά αφορμή για συζητήσεις επί συζητήσεων στους κόλπους των οικονομικών αναλυτών, περί αξίας και υπεραξίας των εταιριών που δραστηριοποιούνται στο χώρο των social media. Τα sites όπως και τα διάφορα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης  άλλωστε, είναι ανάμεσα στα πιο ενεργά του Διαδικτύου, και οι καινοτομίες που οδηγούνται μέσω αυτών έχουν συχνά εκτεταμένες συνέπειες για την αγορά στο σύνολό της. 

 

Όταν η Yahoo εκταμίευσε $1,1 δισεκατομμύρια για να κάνει δικό της το Tumblr πολλοί το θεώρησαν σαν μια τελευταία κίνηση να παραμείνει στην κούρσα των τεχνολογικών εξελίξεων, το άλλοτε φαβορί που πλέον χαζεύει τους υπόλοιπους να το προσπερνούν.

Η ίδια λογική (αυτή τη φορά υλοποιημένη σχεδόν προληπτικά όμως) οδήγησε και στην εξαγορά του Vine από το Twitter (για $970 εκατομμύρια), όταν το δεύτερο αντιλήφθηκε πως δεν πρόκειται να γίνει ποτέ η κυρίαρχη social media πλατφόρμα του πλανήτη, όσο και αν οι φανατικοί χρήστες του κάποτε ορκίζονταν σε αυτό. Η ίδια και όταν το 2006, η μόλις οκτώ χρονών τότε Google έκανε το πρώτο μεγάλο κόλπο στον τεχνολογικό μαραθώνιο που ακόμα διανύουμε, εξαγοράζοντας για $1,65 δισεκατομμύρια ένα ζημιογόνο (ακόμα) start-up, το YouTube…

 

Οι εξελίξεις στο corporate κομμάτι του χώρου της τεχνολογίας τρέχουν πλέον με τους ίδιους σχεδόν ρυθμούς που τρέχει και η ίδια. Οι επιθετικές εξαγορές έχουν γίνει κοινός τόπος για την αντιμετώπιση του ανταγωνισμού και με πρωταγωνιστή συνήθως τον κολοσσό  του Mark Zuckerberg (από την έκπληξη της συμφωνίας με το Instagram, μέχρι τα $19 δισεκατομμύρια που χρειάστηκαν για να αποκτήσει το WhatsApp) ο χάρτης της αγοράς δεν παραμένει ποτέ για πολύ καιρό ίδιος.

Πριν από τέσσερα χρόνια, το Instagram λανσαρίστηκε στο Android και μέρες αργότερα εξαγοράστηκε από το Facebook. Σήμερα το $ 1 δισεκατομμύριο του αντίτιμου φαντάζει  σχεδόν ξεπούλημα, από τη στιγμή μάλιστα που το ίδιο το application έχει διογκωθεί τόσο, φτάνοντας τους 500 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως.  Θα είναι οι δημιουργοί του Prisma οι επόμενο billionaires της Silicon Valley; Πιθανότατα ναι, άλλωστε ο «θόρυβος» που συνοδεύει τo δημιούργημα τους δείχνει ξεκάθαρα πως έχουν κερδίσει ήδη.

Με τις κατάλληλες εκπαιδευτικές βάσεις , success stories όπως αυτό όμως μπορούν κάλλιστα να έχουν την επόμενη φορά ως αφετηρία τους την Αθήνα! Εκπαιδευτικά ιδρύματα όπως το Athens Tech, χτίζουν την επόμενη γενιά των Ελλήνων developers και οικοδομούν ένα κατάλληλο digital περιβάλλον στο οποίο θα ευδοκιμήσουν τέτοιες προσπάθειες. Κάνε κι εσύ το δικό σου βήμα στον χώρο της τεχνολογίας, μέσα από ένα προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Athens Tech κα ι δες πώς είναι να εκπαιδεύσαι σε πραγματικές συνθήκες αγοράς πριν καν εισχωρήσεις σε αυτή.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα