Αλλάζουν οι ανάγκες των ταξιδιωτών - Τι αναζητούν πλέον στις διακοπές τους

Αλλάζουν οι ανάγκες των ταξιδιωτών - Τι αναζητούν πλέον στις διακοπές τους
ISTOCK

Οι ταξιδιώτες αναζητούν ολοένα και περισσότερο τρόπους για να έχουν πιο ουσιαστικές και ευσυνείδητες εμπειρίες και δίνουν προσοχή στο πόσο πλούσιες (ή όχι) είναι οι ταξιδιωτικές προσφορές κατά την αναζήτησή τους και κατά την κράτηση.

Έρευνα δείχνει ότι επτά στους δέκα ταξιδιώτες ενδιαφέρονται για την υποστήριξη των τοπικών κοινοτήτων ενώ ταξιδεύουν.

Η προσβασιμότητα, η διαφορετικότητα, το περιβάλλον, οι τοπικές κοινωνίες και οι πολιτισμοί, φαίνεται να είναι τα ζητούμενα πλέον για τον σύγχρονο ταξιδιώτη, ο οποίος θέλει περισσότερη ενημέρωση για όλα αυτά τα θέματα στους προορισμούς που επισκέπτεται.

Μεγάλη μελέτη της Expedia που διεξήχθη με τη Wakefield Research, ανάμεσα σε 11.000 αντιπροσωπευτικούς καταναλωτές σε 11 χώρες ανάμεσα στις οποίες οι Αυστραλία, Βραζιλία, Καναδά, Κίνα, Γαλλία, Γερμανία, Ινδία, Ιαπωνία, Μεξικό, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ, ερεύνησε τις ταξιδιωτικές επιλογές τους σε προορισμούς και επιχειρήσεις, με βάση τις δεσμεύσεις που έχουν στο περιβάλλον και την κοινωνία, στην προσβασιμότητα και την διαφορετικότητα.

Η έρευνα μάς αποκαλύπτει ότι οι άνθρωποι αναζητούν ολοένα και περισσότερο τρόπους για να έχουν πιο ουσιαστικές και ευσυνείδητες ταξιδιωτικές εμπειρίες και δίνουν προσοχή στο πόσο πλούσιες (ή όχι) είναι οι ταξιδιωτικές προσφορές κατά την αναζήτησή τους και κατά την κράτηση. Μόνο το 54% των ερωτηθέντων στη μελέτη είπε ότι έχει δει ταξιδιωτικές επιλογές που είναι προσβάσιμες σε άτομα με αναπηρία κατά την κράτηση ενός ταξιδιού, ενώ μόλις το 52% είπε ότι έχει δει επιλογές που περιλαμβάνουν όλους τους τύπους ταξιδιωτών.

Ανάγκη για προσβασιμότητα

Η έρευνα δείχνει ότι το 92% των καταναλωτών πιστεύει ότι είναι σημαντικό οι ταξιδιωτικοί πάροχοι να ανταποκρίνονται στις ανάγκες προσβασιμότητας όλων των ταξιδιωτών. Συνολικά, ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι, ή το 15% του παγκόσμιου πληθυσμού, ζουν με αναπηρία και έχουν σχεδόν μισό τρισεκατομμύριο δολάρια διαθέσιμο εισόδημα. Οι ίδιοι ξοδεύουν 95 δισ. δολάρια μόνο για ταξίδια κάθε χρόνο. Ενώ ένα σημαντικό μέρος του παγκόσμιου πληθυσμού ζει με αναπηρία και ξοδεύει για ταξίδια, μόνο το 1% του ταξιδιωτικού μάρκετινγκ είναι αντιπροσωπευτικό των ταξιδιωτών με αναπηρία. Αυτό δείχνει σημαντικές ευκαιρίες για τους επαγγελματίες του ταξιδιωτικού μάρκετινγκ να δημιουργήσουν προσβασιμότητα και να διασφαλίζουν καλές ταξιδιωτικές συνθήκες για αυτούς τους ταξιδιώτες.

Η σημασία της τοπικής κουλτούρας

Καθώς η ταξιδιωτική βιομηχανία συνεχίζει να ανακάμπτει από την πανδημία, υπάρχει αυξανόμενη ζήτηση για πιο αυθεντικές εμπειρίες. Ένας τρόπος με τον οποίο οι ταξιδιώτες επιδεικνύουν αυτήν την αξία είναι επιδιώκοντας να εμπλακούν με την τοπική κουλτούρα και τις κοινότητες στους προορισμούς που επισκέπτονται. Η έρευνα δείχνει ότι το 64% των καταναλωτών ενδιαφέρεται να μάθει περισσότερα για τις ταξιδιωτικές επιλογές που υποστηρίζουν τους τοπικούς πολιτισμούς και τις κοινότητες.

Για την ακρίβεια, το 42% των ερωτηθέντων στην έρευνα, είπαν ότι έκαναν αγορές από τοπικές κοινότητες ή/και μειονοτικές ομάδες ενώ ταξίδευαν τα τελευταία δύο χρόνια και το 46% είπε ότι επισκέφτηκε πολιτιστικούς ή ιστορικούς χώρους κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους. Όσον αφορά στο μέλλον, οι καταναλωτές έχουν 12% περισσότερες πιθανότητες να προσφέρουν εθελοντικά σε οργανισμούς τοπικών κοινοτήτων σε μελλοντικά ταξίδια από ό,τι σε προηγούμενα, ενώ το ποσοστό για τους Millennials είναι διπλάσιο.

Είναι σαφές ότι οι καταναλωτές υποστηρίζουν ήδη τις τοπικές κοινότητες και σχεδιάζουν να κάνουν περισσότερα για αυτές στο μέλλον, όμως η έρευνα δείχνει ότι θέλουν περισσότερες πληροφορίες για το πώς να εμπλακούν ακόμη περισσότερο. Οι καταναλωτές είναι επίσης πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για επιλογές που υποστηρίζουν τις τοπικές κοινότητες και πολιτισμούς.

Ως εκ τούτου, οι επαγγελματίες του ταξιδιωτικού μάρκετινγκ έχουν την ευκαιρία να δείξουν τη δέσμευσή τους να υποστηρίζουν τοπικούς οργανισμούς και να διαφημίσουν το πώς μπορούν να εμπλακούν οι ταξιδιώτες κατά τα ταξίδια τους.

Τι λένε οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ

Όπως δείχνει η έρευνα, οι προθέσεις των επαγγελματιών του κλάδου είναι καλές, αφού πάνω από το 85% των επαγγελματιών μάρκετινγκ προορισμών λένε ότι οι οργανισμοί τους είναι αφοσιωμένοι στην προσβασιμότητα και την διαφορετικότητα, ενώ πάνω από το 70% πιστεύει τα στοιχεία αυτά δεν εκπροσωπούνται σωστα στους ιστότοπους τους.

Επιπλέον, το 71% πιστεύει ότι ο ιστότοπος τους υποεκπροσωπεί τους ταξιδιώτες ΛΟΑΤΚΙ+, το 62% πιστεύει ότι ο ιστότοπος του υποεκπροσωπεί τους Ισπανούς/Λατίνους ταξιδιώτες και το 56% πιστεύει ότι ο ιστότοπος του υποεκπροσωπεί τους μαύρους ταξιδιώτες. Είναι σαφές ότι υπάρχουν ευκαιρίες για καλύτερη σύνδεση της πρόθεσης και της δράσης.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Τουριστικά Νέα
SHARE:

24Media Network