Ταξιδιώτες ΛΟΑΤΚΙ+: Μεγάλη αγοραστική δύναμη και λάτρεις της εξερεύνησης

Ταξιδιώτες ΛΟΑΤΚΙ+: Μεγάλη αγοραστική δύναμη και λάτρεις της εξερεύνησης
Ταξιδιώτες ΛΟΑΤΚΙ+ iStock

Σε σχεδόν 200 δισ. δολάρια ανέρχονται οι δαπάνες των μελών της κοινότητας σε ταξίδια ετησίως.

Στο μικροσκόπιο όλο και περισσότερων προορισμών σε ολόκληρο τον κόσμο μπαίνει η ταξιδιωτική αγορά της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας που σήμερα αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 10% των τουριστών παγκοσμίως και περίπου το 16% των συνολικών ταξιδιωτικών δαπανών.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ταξιδιών και Τουρισμού, οι δαπάνες από τα ταξίδια της κοινότητας ανέρχονται σε πάνω από 195 δισ. δολάρια ετησίως, ενώ οι ενδείξεις κάνουν λόγο για συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για προορισμούς, εταιρείες, αλυσίδες ξενοδοχείων, αεροπορικές εταιρείες και τουριστικούς πράκτορες που στοχεύουν να επικεντρωθούν στους ΛΟΑΤΚΙ+. Τα στοιχεία αποδεικνύουν ότι έχουν μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη καθώς διαθέτουν μεγαλύτερο διαθέσιμο εισόδημα και προτιμούν τα ταξίδια εκτός της κλασικής υψηλής περιόδου.

Αυτές τις ημέρες στην έκθεση τουρισμού FITUR που πραγματοποιείται στη Μαδρίτη της Ισπανίας, λειτουργεί ξεχωριστός, αποκλειστικά αφιερωμένος εκθεσιακός χώρος για την προώθηση εταιρειών και προορισμών, που ενδιαφέρονται για τα ταξιδιώτες μέλη της κοινότητας.

Τι δείχνει η έρευνα της IGLTA

Από το 1983, λειτουργεί η IGLTA, η διεθνής Ταξιδιωτική Ένωση, που λειτουργεί ως δίκτυο τουριστικών επιχειρήσεων που υποδέχονται ΛΟΑΤΚΙ+ σε όλο τον κόσμο. Εκτός από ταξιδιωτικές πληροφορίες, η ένωση εργάζεται για την προώθηση της ισότητας και της ασφάλειας στον τουρισμό της κοινότητας. Τα μέλη της IGLTA περιλαμβάνουν καταλύματα φιλικά προς ΛΟΑΤΚΙ+,μεταφορές, προορισμούς, παρόχους υπηρεσιών, ταξιδιωτικούς συμβούλους, τουριστικούς πράκτορες, εκδηλώσεις και ταξιδιωτικά μέσα που βρίσκονται σε περισσότερες από 75 χώρες.

Στην τελευταία έρευνα της Ένωσης που πραγματοποιήθηκε ανάμεσα σε μέλη της κοινότητας και αφορούσε τη στάση τους απέναντι στα ταξίδια αναψυχής μέσα στην πανδημία έδειξαν ότι οι ταξιδιώτες ΛΟΑΤΚΙ+ είναι έτοιμοι να ταξιδέψουν και να εκπροσωπήσουν ένα πιστό κοινό για τις τουριστικές επιχειρήσεις που τους καλωσορίζουν. Η έρευνα «2021 LGBTQ+ Post Covid Travel Survey» έδειξε ακόμη ότι υπάρχει μεγάλη ζήτηση για ταξίδια. Η πλειονότητα των ερωτηθέντων παγκοσμίως (73%) δήλωσε ότι σχεδίαζε να κάνει μεγάλες διακοπές πριν από το τέλος του 2021, με τα ταξίδια εσωτερικού, τις διαμονές σε ξενοδοχείο/θέρετρο και τις πτήσεις μικρών αποστάσεων να βρίσκονται στην κορυφή της λίστας τους. Επιπλέον, τα φεστιβάλ Pride/LGBTQ+ κατέκτησαν υψηλή θέση, υπογραμμίζοντας την επιθυμία επανασύνδεσης μέσα στην κοινότητα.

Σε μήνυμα του ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της IGLTA, John Tanzella, τόνισε ότι είναι σημαντική η προσαρμογή στις αλλαγές που έχουν γίνει στα ταξίδια λόγω της πανδημίας, ενώ την ίδια ώρα η κοινότητα πρέπει να συμβαδίζει με τις νέες τάσεις και η αγορά να μπορεί να υποστηρίζει τις ανάγκες των μεμονωμένων ταξιδιωτών. Όπως δήλωσε, «Συγκεκριμένα για το 2022, ήδη μαθαίνουμε τα πλεονεκτήματα των ευέλικτων ταξιδιών, αφού αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία και άλλες εταιρείες μας δίνουν την ευκαιρία να αλλάζουμε τα ταξιδιωτικά μας σχέδια, χωρίς χρεώσεις και κυρώσεις». Σχετικά με τις νέες τάσεις επεσήμανε ότι η τεχνολογία βελτιώνεται συνεχώς, διευκολύνοντας τις διάφορες ανέπαφες υπηρεσίες, που επιβάλει η πανδημία. Επιπλέον τόνισε ότι η βιωσιμότητα στα ταξίδια παραμένει σημαντική για τους περισσότερους από τα μέλη της κοινότητας, με τους ταξιδιώτες να έχουν μεγαλύτερη περιβαλλοντική συνείδηση και για τις τοπικές κοινότητες που σχεδιάζουν να επισκεφτούν. «Ο σεβασμός του προορισμού καθώς και των ανθρώπων που ζουν εκεί συμβάλλει στην προώθηση θετικών, αυθεντικών εμπειριών—όπως και η υποστήριξη της διαφορετικότητας και της ένταξης για κάθε πόλη, πολιτεία και έθνος», είπε ο κ. Tanzella.

Μιλώντας για τους ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες τόνισε ότι η περιπέτεια και η εξερεύνηση είναι το παν, «Τα άτομα στην κοινότητά μας τείνουν να είναι ατρόμητα, ενθουσιώδη και πρόθυμα ώστε να ταξιδέψουν στους πιο απομακρυσμένους προορισμούς», ενώ επεσήμανε ότι η μεγάλη πλειοψηφία των ταξιδιωτών είναι κάτοχοι διαβατηρίων, και το 2019 ξόδεψαν 103 δισεκατομμύρια δολάρια μόνο στις ΗΠΑ.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα
Exit mobile version