Υπ. Τουρισμού: Στρατηγική για τον συνεδριακό τουρισμό πάνω σε αναπτυξιακές βάσεις

Υπ. Τουρισμού: Στρατηγική για τον συνεδριακό τουρισμό πάνω σε αναπτυξιακές βάσεις

Στο συνέδριο του Hapco αναλύθηκε η στρατηγική του Υπουργείου Τουρισμού για τον συνεδριακό τουρισμό.

Στην προώθηση του θεματικού τουρισμού όπως o συνεδριακός (MICE), στοχεύει το Υπουργείο Τουρισμού, δίδοντας έμφαση στην διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας με την υπέρβαση του κλασικού μοντέλου «θάλασσα και ήλιος», καθώς και στην επέκταση της τουριστικής περιόδου τόσο χωρικά, όσο και χρονικά.

Αυτά δήλωσε η η γενική γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης Ολυμπία Αναστασοπούλου στο 11ο Συνέδριο Hapco & DES: Reconnect to Accelerate. Παράλληλα, όπως ανέφερε η κα Αναστασοπούλου, στον ευρύτερο χώρο του MICE όπου εντάσσονται όλες οι συναθροίσεις, συγκεντρώσεις και τα  ταξίδια ομάδων κοινού επαγγελματικού ενδιαφέροντος, μια από τις σημαντικότερες μορφές MICE είναι τα Επιστημονικά, Ιατρικά, Φαρμακευτικά, Συνέδρια εταιρειών ή Επιστημονικών εταιρειών και σωματείων, Πανεπιστημίων, Εκπαιδευτικού ή Επαγγελματικού χαρακτήρα.

Όπως επεσήμανε «η συνεδριακή δραστηριότητα:

  • (α) συμβάλλει θετικά στην ενίσχυση των υποδομών και κατά συνέπεια στην ανάπτυξη με την κατασκευή ή/και ανακαίνιση συνεδριακών χώρων και ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων,
  • (β) ενισχύει την απασχόληση και
  • (γ) διαφημίζει την χώρα διεθνώς, ενώ
  • (δ) δημιουργεί και αυξάνει την ζήτηση ταξιδιωτικών και τουριστικών υπηρεσιών (διαμονές, διακινήσεις, ξεναγήσεις, εκδρομές, δείπνα, γεύματα κλπ.) ενισχύοντας την εθνική οικονομία.

Η κα. Αναστασοπούλου υπογράμμισε ότι «ο επαγγελματικός και συνεδριακός τουρισμός στην Ελλάδα, κατέγραψε το 2019 σημαντική άνοδο σε ευρωπαϊκή αλλά και παγκόσμια κατάταξη και η χώρα ξεκίνησε να διεκδικεί τη θέση που της αρμόζει. Η Ελλάδα στον ευρωπαϊκό χάρτη Συνεδριακού Τουρισμού βρέθηκε στη 13η θέση, ενώ στον παγκόσμιο στην 21η θέση. Η Αθήνα κέρδισε την καλύτερη διάκριση που έχει πετύχει ποτέ στη διεθνή κατάταξη του Συνεδριακού Τουρισμού για το 2019, ανεβαίνοντας στη 17η θέση, από την 24η στην οποία βρισκόταν το 2018. H Θεσσαλονίκη κατατάχθηκε πλέον σε ευρωπαϊκό επίπεδο, στην 39η θέση από την 53η στην οποία βρισκόταν το 2018 και σε παγκόσμιο επίπεδο στην 70η θέση».

Τέλος, όπως τόνισε η γ.γ. Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης «έχουμε ήδη ξεκινήσει να συνεργαζόμαστε με την HAPCO & DES προκειμένου να σχεδιάσουμε την στρατηγική μας για τον συνεδριακό τουρισμό πάνω σε αναπτυξιακές βάσεις, ενώ ταυτόχρονα δουλεύουμε στα πλαίσια του Ε.Ο.Τ. ώστε ο συνεδριακός τουρισμός να γίνει μια σημαντική προτεραιότητα στα πλαίσια της επικοινωνιακής μας στρατηγικής».

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα