Δέκα χρόνια μετά: Σε Κυκλάδες και Κρήτη με πλοίο από την Θεσσαλονίκη

Δέκα χρόνια μετά: Σε Κυκλάδες και Κρήτη με πλοίο από την Θεσσαλονίκη

Το Aqua blue ξεκίνησε το απόγευμα της Παρασκευής από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης εγκαινιάζοντας εκ νέου την σύνδεση της συμπρωτεύουσας με το Αιγαίο.

Δέκα χρόνια μετά το τελευταίο δρομολόγιο του "Δημητρούλα", που συνέδεε τη Θεσσαλονίκη με την Κρήτη, το Aqua blue ξεκίνησε από το λιμάνι της συμπρωτεύουσας στις πέντε το απόγευμα για το Ηράκλειο, εγκαινιάζοντας μία νέα εποχή στην ακτοπλοϊκή σύνδεση των δύο πόλεων.

Όπως ανέφερε ο ναυτικός πράκτορας Χάρης Καραχαρίσης στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό πρακτορείο ειδήσεων, το συγκεκριμένο δρομολόγιο, σύμφωνα με τις πρώτες κρατήσεις φαίνεται να έχει σημαντική ζήτηση. Όπως διευκρινίζει, όμως, η συγκεκριμένη γραμμή δεν θα ήταν βιώσιμη χωρίς την επιδότηση του υπουργείου.Η Θεσσαλονικιά Σμαράγδα Μιχαηλίδου ταξιδεύει τα τελευταία χρόνια με τους γονείς και τα αδέρφια της στην Τήνο. "Είμαστε εξαμελής οικογένεια και θελήσαμε να δοκιμάσουμε το πλοίο απο Θεσσαλονίκη, καθώς μέχρι τώρα συνηθίζαμε να μετακίνουμαστε με τρένο μέχρι την Αθήνα και από τη Ραφήνα με καράβι στην Τήνο", περιγράφει. Ενθουσιασμένοι ήταν πολλοί επιβάτες μεγαλύτερης ηλικίας που ξαναζούν την εμπειρία παλαιότερων ετών και είδαν, όπως ανέφεραν, το λιμάνι να ξαναζωντενεύει. Σημαντική ήταν η παρουσία φορτηγών με εμπορεύματα, αλλά και τουριστικού λεωφορείου, με προορισμό την Κρήτη, όπου θα εξυπηρετήσει γκρουπ τουριστών που μεταβαίνει αεροπορικώς. Για τη νεαρή Διονυσία που ταξιδεύει Σύρο, οι λόγοι που επέλεξε το καράβι ήταν οικονομικοί, καθώς όπως είπε, συμφέρει περισσότερο.

"Περήφανος" αισθάνεται ο καπετάνιος Γεράσιμος Γιακουμίδης: "Ουσιαστικά εγκαινιάζουμε το δρομολόγιο στην επανάληψη του" είπε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και τόνισε την ανάγκη να στηρίξει ο κόσμος αυτό το δρομολόγιο που ενώνει την Ελλάδα.

Το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο "Aqua Blue", χωρητικότητας 1.000 ατόμων και 300 οχημάτων, θα συνδέει τη Θεσσαλονίκη με τις Σποράδες, τις Κυκλάδες και την Κρήτη. Με αφετηρία τη Θεσσαλονίκη θα περνάει από Σκιάθο, Άνδρο, Σύρο, Τήνο, Μύκονο, Πάρο, Νάξο, Σαντορίνη, με τελικό προορισμό το Ηράκλειο. Το πλοίο θα αναχωρεί κάθε Τρίτη και Παρασκευή στις 17:00 από τη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με τη σχετική σύμβαση, η γραμμή από τη Θεσσαλονίκη με προσέγγιση τη Σκιάθο και τη Σύρο είναι επιδοτούμενη, αντί μισθώματος 49.430 ευρώ ανά πλήρες δρομολόγιο, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και των λοιπών νομίμων κρατήσεων. Από τη Σύρο έως το Ηράκλειο της Κρήτης το πλοίο θα εκτελεί ελεύθερη δρομολόγηση.

Η σχετική σύμβαση, που υπεγράφη χθες στο υπουργείο Ναυτιλίας, προβλέπει την εκτέλεση δύο δρομολογίων την εβδομάδα, τη θερινή περίοδο έως 02/9/2018, με δυνατότητα προσέγγισης σε ενδιάμεσους λιμένες.

Σημειώνεται, ότι το ίδιο πλοίο, από τις 9 Ιουλίου, αναμένεται να ενώσει με ακόμα ένα δρομολόγιο τη Θεσσαλονίκη με τις Σποράδες, με τη Σκιάθο, τη Σκόπελο και την Αλόννησο, το οποίο θα εκτελείται κάθε Δευτέρα πρωί στις 8:00, με επιστροφή από Αλόννησο στις 15:45, Σκόπελο στις 16:45, και Σκιάθο στις 17:30, με τελικό προορισμό τη Θεσσαλονίκη.

Στις κρατήσεις εισιτήριων από όλα τα λιμάνια αναχώρησης προς όλους τους προορισμούς, σύμφωνα με την πλοιοκτήτρια εταιρεία, προσφέρεται έκπτωση 30% όταν εκδίδεται μετ' επιστροφής το εισιτήριο (round trip).

Πηγή: 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Θεσσαλονίκη

ADVERTISING

SHARE: