Οι δέκα χειρότερες διαφημίσεις της χρονιάς

Οι δέκα χειρότερες διαφημίσεις της χρονιάς

Δείτε ποιες είναι οι δέκα χειρότερες διαφημίσεις τη χρονιά που πέρασε. Ανάμεσά τους διαφημίσεις εταιριών όπως η Pepsi,το  Perrier, η Ford και το Facebook (Vid)

“Το 2013 ήταν άλλη μία καταστροφική χρονιά για το χώρο της διαφήμισης”. Με αυτές τις λέξεις προδιαθέτει το θεατή των διαφημιστικών σποτ που ακολουθούν ο ιστότοπος Business Insider.

Το σημαντικό, όμως, στοιχείο στην προκείμενη λίστα των χειρότερων διαφημίσεων που δημιουργήθηκαν τη χρονιά που ετοιμάζεται να μας αφήσει, είναι ότι δεν πρόκειται για διαφημίσεις μικρών, τοπικών επιχειρήσεων, αλλά μεγάλων, διεθνούς βεληνεκούς μάρκες.

Η λίστα περιλαμβάνει εταιρίες όπως η Pepsi,το  Perrier, η Ford και το Facebook

Η Ford επιστρατεύει τον Σίλβιο Μπερλουσκόνι και οι δεμένες γυναίκες σε αυτοκίνητο

Μία σειρά διαφημίσεων της Ford, μεταξύ των οποίων και μία με πρωταγωνιστή τον Σίλβιο Μπερλουσκόνι, έχει ξεσηκώσει σάλο στην Ινδία και ανάγκασε την εταιρεία να ζητήσει δημόσια συγγνώμη.

Σε μία από αυτές, που προβάλλονταν κυρίως στην ιστοσελίδα της αυτοκινητοβιομηχανίας εμφανιζόταν ο Καβαλιέρε να «δένει» στο πορτ-μπαγκάζ της Ford Figo που οδηγούσε τρεις ημίγυμνες γυναίκες και να κάνει με το χέρι του το σήμα της νίκης ενώ εμφανιζόταν αμέσως μετά το μήνυμα “Αφήστε πίσω τα προβλήματα”.

 

Μια κούκλα κάνει βουντού στον Κριστιάνο Ρονάλντο

Πριν από την κρίσιμη αναμέτρηση της Σουηδίας κατά της Πορτογαλίας για το πια ομάδα θα πάρει το εισιτήριο για το Μουντιαλ της Βραζιλίας η Pepsi Max δημοσιεύτηκε μια σειρά από φωτογραφίες στο Facebook που δείχνουν μια κούκλα να κάνει βουντού στον Κριστιάνο Ρονάλντο. Αργότερα η PepsiCo ζήτησε συγγνώμη και απέσυρε τις διαφημίσεις.

Αυτός ο άνδρας απολαμβάνει τα φιλιά της Bar Refaeli

Τι κι αν είναι χοντρούλης; Τι κι αν δεν είναι ο ομορφότερος άνδρας στον πλανήτη;

Ο νεαρός που βλέπετε κατάφερε να κερδίσει την καρδιά, αλλά και τα φιλιά της κούκλας Μπαρ Ραφαέλι (Bar Refaeli) με το… μυαλό του!

Το ξανθό σούπερ μόντελ συμμετέχει στο νέο διαφημιστικό σποτ του Super Bowl και ο συμπρωταγωνιστής της θα κάνει πολύ καιρό να συνειδητοποιήσει τι του συνέβη.

Το σοκαριστικό σποτ της Ηyundai

Ένα ιδιαίτερα σοκαριστικό trailer επέλεξε ο κολοσσός της αυτοκινητοβιομηχανίας για να διαφημίσει το νέο της μοντέλο Hyundai ix35.

Στο σποτάκι ένας άντρας αποφασίζει να δώσει τέλος στη ζωή του και επιλέγει να σφραγιστεί μέσα στο αυτοκίνητο του και να περιμένει τις αναθυμιάσεις να κάνουν τη δουλειά.

To πρωτοποριακό σύστημα εκπομπών νερού που έχει μειώσει στο ελάχιστο τους ρύπους τον κάνει να τα παρατήσει ώρες μετά μιας και είναι αδύνατον να αυτοκτονήσεις μέσα στο νέο μοντέλο της εταιρείας.

Μέχρι τώρα η εταιρεία έχει μαζέψει χιλιάδες επιστολές παραπόνων για την ιδέα της ενώ το ίντερνετ είναι εξαγριωμένο και σχολιάζει αρνητικά την επιλογή της να θίξει το ζήτημα της αυτοκτονίας για διαφήμιση.

Mountain Dew: “Felicia the Goat” . Η πιο ρατσιστική διαφήμιση του χρόνου

Η διαφήμιση της  Kmart

“Το μυστικό μέρος” της Perrier

“Οι καρέκλες είναι σαν το Facebook

Ουίσκι; Dewar’s

Η εκστρατεία αυτή έκανε το ντεμπούτο της στα τέλη του 2012 και συνεχίστηκε το 2013

Το σποτ της Neste

Πηγή: Bussiness Insider

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα