Παναθηναϊκός: Πώς οδηγήθηκαν οι πράσινοι στην οριστική επιλογή του ΟΑΚΑ για τον αγώνα με τη Ρέιντζερς
Διαβάζεται σε 3'
Αν και στο τριφύλλι θα μπορούσαν να επιλέξουν το “Απόστολος Νικολαΐδης” για το κρίσιμο παιχνίδι με τους Σκωτσέζους, αποφάσισαν να το παίξουν στο “Σπύρος Λούης” για ένα πολύ απλό λόγο.
- 24 Ιουνίου 2025 17:49
Ήταν γνωστό πως μέχρι τη Δευτέρα το βράδυ θα μαθαίναμε τις οριστικές ημερομηνίες, αλλά και έδρες των δύο αγώνων για τον 2ο προκριματικό γύρο του Champions League απέναντι στη Ρέιντζερς. Όλα συνηγορούσαν εδώ και αρκετές ημέρες πως η τελική επιλογή των ανθρώπων του Παναθηναϊκού θα ήταν το Ολυμπιακό Στάδιο, αν και περνούσε η σκέψη πως στο “Απόστολος Νικολαΐδης” η ατμόσφαιρα που θα δημιουργηθεί θα ήταν πιο καυτή, ιδανική για ένα τέτοιο νοκ-άουτ παιχνίδι.
Τελικά, όπως γράφει το SPORT24, αποφασίστηκε να οριστεί το “Σπύρος Λούης” και ο βασικός λόγος ήταν ένας. Η πώληση των εισιτηρίων διαρκείας – αρχικά για τους παλαιούς κατόχους – πήγε πάρα πολύ καλά αγγίζοντας το sold out, ενώ και αυτά τα λίγα που έμειναν μαζί με αυτά που αναμένεται να βγουν για αυτούς που θέλουν ν’ αποκτήσουν χωρίς να είχαν πέρυσι, έχουν ήδη πολύ μεγάλη ζήτηση.
Συνολικά οι κάρτες διαρκείας των πρασίνων για τη νέα χρονιά θα είναι κοντά στις 9.000, κάτι που σημαίνει πως αν το ματς γινόταν στο γήπεδο της Λεωφόρου, ειδικά για τον αγώνα ρεβάνς με την Ρέιντζερς, τα διαθέσιμα εισιτήρια για όποιον ήθελε μεμονωμένα να παρακολουθήσει την αναμέτρηση θα ήταν ελάχιστα. Ας μην ξεχνάμε πως ο Παναθηναϊκός υποχρεούται να διαθέσει για τις ανάγκες των φιλοξενούμενων οπαδών το 5% (περίπου 800 αντιστοιχούν στο “Απόστολος Νικολαΐδης”), κάτι που σήμαινε πως σ’ ένα τόσο σημαντικό παιχνίδι, τα διαθέσιμα μεμονωμένα εισιτήρια θα ήταν λιγότερα από 6.000 και για λόγους ασφαλείας.
Στον σύλλογο σκέφτηκαν την επιθυμία των φίλων της ομάδας να βρεθούν στο πολύ σημαντικό παιχνίδι των προκριματικών του Champions League και από τη στιγμή που στο ΟΑΚΑ δεν έχουν ξεκινήσει οι εργασίες ανακατασκευής, αποφάσισαν να το επιλέξουν. Άλλωστε, τόσο κατά τη διάρκεια της περυσινής σεζόν, όσο και πρόπερσι σε όσα ματς μπόρεσε να το χρησιμοποιήσει (λόγω του προβλήματος που προέκυψε δύο χρόνια πριν με τη στέγη Καλατράβα) η ανταπόκριση ήταν απίστευτη.
Ενδεικτικά αναφέρουμε πως όταν ξεκίνησε να χρησιμοποιεί ξανά το «Σπύρος Λούης» σε ευρωπαϊκά παιχνίδια μετά από χρόνια, ο Παναθηναϊκός έκοψε 61.390 με την Μπράγκα και 57.003 με την Βιγιαρεάλ ( τα άλλα δύο εντός έδρας ματς με Ρεν και Μακάμπι Χάιφα διεξήχθησαν στο γήπεδο της Λεωφόρου). Όσον αφορά στα περσινά μεγάλα ευρωπαϊκά παιχνίδια, οι πράσινοι είχαν συγκεντρώσει 24.452 κόντρα στον Άγιαξ και 58.500 απέναντι τη Λανς. Αν προσθέσουμε και τα 59.742 εισιτήρια όταν υποδέχθηκε την Τσέλσι, τότε εύκολα βγάζουμε το συμπέρασμα πως οι φίλοι του Παναθηναϊκού όταν έχουν μπροστά τους ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι στο ΟΑΚΑ, δίνουν δυναμικό «παρών», μετατρέποντας ένα αχανές γήπεδο σε μια «καυτή» έδρα.
Κατά μέσο όρο τα δύο τελευταία χρόνια λοιπόν, ο Παναθηναϊκός απέναντι σε μεγάλους αντιπάλους μαζεύει κατά μέσο όρο 52.217 φιλάθλους, νούμερο παραπάνω από τριπλάσιο συγκριτικά με αυτό που μπορεί να εξυπηρετήσει σε αγώνες του στη Λεωφόρο.
Αυτό ήταν λοιπόν, το βασικό που σκέφτηκαν στον σύλλογο και επέλεξαν το ΟΑΚΑ. Ήθελαν να δώσουν το δικαίωμα να μπορεί να πάει στον σημαντικότατο αγώνα με τη Ρέιντζερς όσο περισσότερος κόσμος επιθυμεί (θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και τα δύο διαζώματα), αναγνωρίζοντας τη θέληση που έχει να στηρίζει την ομάδα στις μεγάλες ευρωπαϊκές βραδιές.