Δομοκός: Ακινητοποιήθηκε τρένο στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα

Διαβάζεται σε 3'
Τρένο (φωτογραφία αρχείου)
Τρένο (φωτογραφία αρχείου) iStock

Ακινητοποιήθηκε η αμαξοστοιχία IC 57, που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα, στην περιοχή του Δομοκού, λόγω τεχνικού προβλήματος

Ακινητοποιήθηκε σήμερα Τρίτη (16/12) στις 19:33 στην περιοχή του Δομοκού, η αμαξοστοιχία IC 57, που εκτελεί το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Αθήνα, λόγω τεχνικού προβλήματος.

Το τρένο ακινητοποιήθηκε στις 7:30 το βράδυ στον σταθμό του Δομοκού και παρέμεινε εκεί για μεγάλο χρονικό διάστημα. ‘Αμεσα κινητοποιήθηκαν δύο εφεδρικές μηχανές, οι οποίες μετέβησαν στο σημείο προκειμένου να ρυμουλκήσουν την αμαξοστοιχία έως τον σταθμό του Λιανοκλαδίου.

Τελικά, το IC57 έφτασε στο Λιανοκλάδι στις 9:10 με καθυστέρηση, προκειμένου να συνεχίσει το ταξίδι του προς την Αθήνα. Σε ανακοίνωσή της, η Hellenic Train ανέφερε ότι η αμαξοστοιχία επρόκειτο να συνεχίσει κανονικά την πορεία της μετά την επιδιόρθωση της βλάβης στη μηχανή. Ωστόσο, σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, το τρένο αναχώρησε από το Λιανοκλάδι με βοηθητικές μηχανές, γεγονός που προκάλεσε επιπλέον καθυστέρηση λόγω των απαραίτητων τεχνικών διευθετήσεων.

Η μηχανική βλάβη του IC57 επηρέασε και τη σιδηροδρομική κυκλοφορία στην αντίθετη κατεύθυνση. Συγκεκριμένα, το IC56 (Αθήνα-Θεσσαλονίκη) παρουσίασε καθυστέρηση περίπου 15 λεπτών, καθώς η κυκλοφορία διεξαγόταν προσωρινά μέσω μονής σιδηροδρομικής γραμμής.

Τελικά, το IC57 αναχώρησε από το Λιανοκλάδι με προορισμό την Αθήνα, με νέα σημαντική καθυστέρηση ενώ σε ανακοίνωση της η Hellenic Train σημειώνει πως “διερευνά τα αίτια της βλάβης”.

Αποζημιώσεις:

Η Hellenic Train ενημερώνει ότι, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες μπορούν να αποζημιωθούν με το 25% της αξίας του εισιτηρίου για καθυστέρηση δρομολογίου από 60 έως 119 λεπτά ή με το 50% της αξίας του εισιτηρίου, σε περίπτωση καθυστέρησης 120 λεπτών και άνω. Η αποζημίωση καταβάλλεται με τους εξής τρόπους:

  • Τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί από εκδοτήρια και έχουν πληρωθεί με μετρητά, αποζημιώνονται μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια.
  • Οι κάτοχοι των εισιτηρίων, τα οποία έχουν αγοραστεί με κάρτα, ανεξάρτητα από κανάλι πώλησης (εκδοτήρια, webticketing & app) μπορούν:

είτε να απευθυνθούν σε κάποιο εκδοτήριο Σταθμού για την αποζημίωση του εισιτηρίου.

είτε να στείλουν γραπτό αίτημα στην εταιρεία μέσω της φόρμας παραπόνων/αιτημάτων με τον αριθμό του εισιτηρίου, αν είναι ηλεκτρονικό, ή να επισυνάψουν το pdf του εισιτηρίου ή ευκρινή φωτογραφία αν είναι εκδοτηρίου, ζητώντας το αναλογούν αντίτιμο, το οποίο θα επιστραφεί στην κάρτα, η οποία χρησιμοποιήθηκε για την αγορά του εισιτηρίου.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα