Μέχρι τον Σεπτέμβρη η λύση για την πρόσβαση του σιδηροδρόμου στην Πάτρα

Μέχρι τον Σεπτέμβρη η λύση για την πρόσβαση του σιδηροδρόμου στην Πάτρα
Τρένο στο Σταθμό Λαρίσης την Μεγ. Τετάρτη 8 Απριλίου 2015. (EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ) Eurokinissi

Ευρεία σύσκεψη στην αχαϊκή πρωτεύουσα για τον τρόπο με τον οποίο θα φτάσει στο λιμάνι της πόλης ο σιδηρόδρομος

Το αργότερο μέχρι τον Σεπτέμβρη θα πρέπει να έχει ληφθεί η απόφαση για τον τρόπο με τον οποίο θα φτάσει στο λιμάνι της Πάτρας ο σιδηρόδρομος.  Αυτό ξεκαθαρίστηκε στην ευρεία σύσκεψη που έγινε στην Πάτρα με τη συμμετοχή όλων των αρμόδιων φορέων, μεταξύ των οποίων και του γ.γ. του υπουργείου Μεταφορών, Θάνου Βούλα.

Η εκδήλωση που διοργάνωσε το ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδας κράτησε 5 ώρες και η προσέλευση τόσο των τοπικών φορέων και των πολιτικών δυνάμεων όσο και των πολιτών ήταν μεγάλη. Ο Πρόεδρος του ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδας κ. Βασίλης Αϊβαλής ήταν ο συντονιστής της συζήτησης.

Συζητήθηκαν οι τρεις τεχνικές λύσεις που έχουν παρουσιασθεί επισήμως για διαβούλευση. Ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών κ. Θάνος Βούρδας, ο Πρόεδρος του ΟΣΕ κ. Γιώργος Αποστολόπουλος, και οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι της ΕΡΓΟΣΕ και του ΟΣΕ κκ Χρήστος Διονέλης και Κώστας Πετράκης ήταν μεταξύ αυτών που υποστήριξαν τις δύο συγκεκριμένες λύσεις που προτείνονται από ΕΡΓΟΣΕ και ΟΣΕ και οι οποίες, σύμφωνα με το υπουργείο και τον ΟΣΕ, πέραν της εξυπηρέτησης της πόλης που εξασφαλίζουν, έχουν το μεγάλο πλεονέκτημα του ρεαλιστικού χρονοδιαγράμματος και εξασφαλισμένης χρηματοδότησης.

Στην καταληκτική του τοποθέτηση ο κ. Βούρδας ανέφερε ότι η συζήτηση ανέδειξε θέματα προς περαιτέρω διερεύνηση, την οποία θα αναλάβουν η ΕΡΓΟΣΕ και ο ΟΣΕ.

Πάντως, η τελική απόφαση θα ληφθεί το αργότερο μέχρι τον Σεπτέμβριο 2017,  καθώς δεν υπάρχει πλέον η παραμικρή δυνατότητα περαιτέρω καθυστερήσεων, αφού οι ευρωπαϊκές χρηματοδοτικές ροές κινδυνεύουν να ακυρωθούν σε βάρος της Ελλάδας, της οικονομίας της και φυσικά σε βάρος της Πάτρας και της τοπικής κοινωνίας.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα