Νέα κινητοποίηση εκπαιδευτικών στο Μεταξουργείο
Διαβάζεται σε 4'
Οι εκπαιδευτικοί πραγματοποιούν συγκέντρωση έξω από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο Μεταξουργείο, και ζητούν να σταματήσουν οι συγχωνεύσεις τμημάτων.
- 24 Οκτωβρίου 2025 15:53
Νέα κινητοποίηση πραγματοποιούν αυτή την ώρα σύλλογοι εκπαιδευτικών έξω από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο Μεταξουργείο, όπου χθες προκλήθηκαν επεισόδια με την αστυνομία να κάνει χρήση χημικών και βομβίδων κρότου – λάμψης.
Οι εκπαιδευτικοί ζητούν να σταματήσουν οι συγχωνεύσεις τμημάτων, επισημαίνοντας ότι μόνο στην Α’ Διεύθυνση υπάρχουν τουλάχιστον 700 επίσημα κενά.
Η Θεοδώρα Δριμάλα, πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Βύρωνα-Καισαριανής-Παγκρατίου “Ρόζα Ιμβριώτη”, εξηγεί στο Orange Press Agency ότι στόχος της κινητοποίησης είναι “να σταματήσουν εδώ και τώρα οι συμπτύξεις-συγχωνεύσεις των 15 τμημάτων της Α’ Αθήνας που ήδη έχουν πραγματοποιηθεί από τη Διευθύντρια Εκπαίδευσης, να παρθούν πίσω, αλλά και να μην τολμήσει η κυβέρνηση να προχωρήσει σε νέες συμπτύξεις-συγχωνεύσεις. Και το λέμε αυτό γιατί, το ξέρετε ήδη, ότι στην Α’ Διεύθυνση, τη μεγαλύτερη διεύθυνση της χώρας, είναι καταγεγραμμένα τουλάχιστον 700 επίσημα κενά”.
Όπως αναφέρει, “πέρα από τις επίσημες συμπτύξεις, γίνονται και πάρα πολλές ανεπίσημες. Δηλαδή, καθημερινά στα σχολειά μας υπάρχουν κενά, τα οποία δεν αναπληρώνονται ποτέ. Παραδείγματος χάριν, έχουμε στα ολοήμερά μας σχολεία πέντε τμήματα σε ένα σχολείο ή έξι σε ένα άλλο σχολείο, λείπει ένας εκπαιδευτικός γιατί αρρώστησε ή έχει μία άδεια, και αμέσως συμπτύσσονται σε λιγότερα, με αποτέλεσμα να υπάρχουν δυσκολίες στη διαμονή των παιδιών στα ολοήμερα. Έχουμε από την αρχή της χρονιάς κλειστά ολοήμερα και σε νηπιαγωγεία, που οδηγούν τους γονείς σε απόγνωση πραγματικά. Οι άνθρωποι είχαν κανονίσει τον προγραμματισμό τους πού θα μένουν τα παιδιά τους και αυτή τη στιγμή αλλάζει όλος ο προγραμματισμός αυτός. Έχουμε τμήματα ένταξης κλειστά, έχουμε παράλληλες στηρίξεις με έναν εκπαιδευτικό για τέσσερα-πέντε παιδιά, άρα στην ουσία δεν γίνεται σωστή δουλειά”.
Κλείνοντας, η Θεοδώρα Δριμάλα υπογραμμίζει ότι «όλα αυτά υποβαθμίζουν τη δημόσια εκπαίδευση. Παρά λοιπόν τη μεγάλη προσπάθεια των εκπαιδευτικών, και πάντα σε συμμαχία και συνεργασία με τους γονείς και τους μαθητές μας, δεν μπορούμε παρά να πούμε ότι η κυβέρνηση ακολουθεί τη λογική “κόστος-όφελος”. Κόβει καθημερινά από τις μορφωτικές ανάγκες των παιδιών μας για να τα δώσει, όπως ξέρετε πολύ καλά, στις πολεμικές δαπάνες. Φτάνει πια ως εδώ. Θέλουμε να ικανοποιηθούν τα αιτήματά μας, θέλουμε το καλύτερο για τα παιδιά μας, θέλουμε να ικανοποιηθούν τα δικαιώματά μας».