Πώς η HPE αύξησε κατά 82% τις παραγγελίες υπηρεσιών cloud
Διαβάζεται σε 2'
Ποια ήταν η “συνταγή επιτυχίας” που οδήγησε τη Hewlett Packard Enterprise (HPE) σε ενίσχυση των παραγγελιών της παγκοσμίως κατά 82%.
- 27 Σεπτεμβρίου 2020 11:05
Αύξηση 82% στις παγκόσμιες παραγγελίες των υπηρεσιών GreenLake Cloud Services κατέγραψε η Hewlett Packard Enterprise (HPE), έπειτα από την εφαρμογή μιας στοχευμένης επικοινωνιακής καμπάνιας, σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά, κυριαρχούμενη από μεγάλους παρόχους όπως η Amazon Web Services και η Microsoft Azure.
Τη στρατηγική της καμπάνιας ανέλαβε η Άντζελα Χατζηδημητρίου, σχεδιάζοντας ένα επικοινωνιακό πλαίσιο που στόχευε να αναδείξει το GreenLake ως ευέλικτη και πελατοκεντρική λύση.
Η κ. Χατζηδημητρίου ηγήθηκε της ομάδας που δημιούργησε ένα επιτυχημένο αφήγημα γύρω από τις υπηρεσίες HPE GreenLake, εστιάζοντας σε ζητήματα που απασχολούν άμεσα τα στελέχη επιχειρήσεων κατά τη διάρκεια της ψηφιακής μετάβασης – όπως η πολυπλοκότητα, η επεκτασιμότητα και η επιχειρησιακή ευελιξία.
Η προσέγγιση επικεντρώθηκε στην παραγωγή περιεχομένου ηγετικής, καθοδηγητικής σκέψης, τοποθετώντας εκτελεστικά στελέχη της HPE σε υψηλού προφίλ εκδηλώσεις και δημιουργώντας μια αξιόλογη βιβλιοθήκη μελέτης περιπτώσεων.
Μέσα σε έξι μήνες, η εταιρεία κατέγραψε αύξηση 40% σε ερωτήσεις σχετικές με το cloud και αύξηση 22% στις δοκιμές, οδηγώντας άμεσα σε αύξηση 82% στις παραγγελίες.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις της αγοράς, η καμπάνια συνέβαλε καθοριστικά στην εδραίωση της HPE ως ηγέτιδα επιχείρηση στις υβριδικές υπηρεσίες cloud, με την εταιρεία να αναγνωρίζεται από τους αναλυτές της βιομηχανίας ως κορυφαία στον τομέα του cloud.