Πώς η HPE αύξησε κατά 82% τις παραγγελίες υπηρεσιών cloud

Διαβάζεται σε 2'
Hewlett-Packard
Hewlett-Packard (AP Photo/Elise Amendola, File)

Ποια ήταν η “συνταγή επιτυχίας” που οδήγησε τη Hewlett Packard Enterprise (HPE) σε ενίσχυση των παραγγελιών της παγκοσμίως κατά 82%.

Αύξηση 82% στις παγκόσμιες παραγγελίες των υπηρεσιών GreenLake Cloud Services κατέγραψε η Hewlett Packard Enterprise (HPE), έπειτα από την εφαρμογή μιας στοχευμένης επικοινωνιακής καμπάνιας, σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά, κυριαρχούμενη από μεγάλους παρόχους όπως η Amazon Web Services και η Microsoft Azure.

Τη στρατηγική της καμπάνιας ανέλαβε η Άντζελα Χατζηδημητρίου, σχεδιάζοντας ένα επικοινωνιακό πλαίσιο που στόχευε να αναδείξει το GreenLake ως ευέλικτη και πελατοκεντρική λύση.

Η κ. Χατζηδημητρίου ηγήθηκε της ομάδας που δημιούργησε ένα επιτυχημένο αφήγημα γύρω από τις υπηρεσίες HPE GreenLake, εστιάζοντας σε ζητήματα που απασχολούν άμεσα τα στελέχη επιχειρήσεων κατά τη διάρκεια της ψηφιακής μετάβασης – όπως η πολυπλοκότητα, η επεκτασιμότητα και η επιχειρησιακή ευελιξία.

Η προσέγγιση επικεντρώθηκε στην παραγωγή περιεχομένου ηγετικής, καθοδηγητικής σκέψης, τοποθετώντας εκτελεστικά στελέχη της HPE σε υψηλού προφίλ εκδηλώσεις και δημιουργώντας μια αξιόλογη βιβλιοθήκη μελέτης περιπτώσεων.

Μέσα σε έξι μήνες, η εταιρεία κατέγραψε αύξηση 40% σε ερωτήσεις σχετικές με το cloud και αύξηση 22% στις δοκιμές, οδηγώντας άμεσα σε αύξηση 82% στις παραγγελίες.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις της αγοράς, η καμπάνια συνέβαλε καθοριστικά στην εδραίωση της HPE ως ηγέτιδα επιχείρηση στις υβριδικές υπηρεσίες cloud, με την εταιρεία να αναγνωρίζεται από τους αναλυτές της βιομηχανίας ως κορυφαία στον τομέα του cloud.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα