Aegean: Πλάνο για εξωτικούς προορισμούς μετά την Ινδία

Διαβάζεται σε 5'
Aegean: Πλάνο για εξωτικούς προορισμούς μετά την Ινδία
Αεροσκάφος της Aegean ΙΝΤΙΜΕ

Εκτιμάται ότι η σταδιακή προσθήκη των αεροσκαφών Α321neo LR θα μπορούσε να επιτρέψει την προσθήκη προορισμών όπως η Μπανγκαλόρ στην Ινδία, οι Σεϋχέλλες, οι Μαλδίβες, το Ναϊρόμπι, το Αλμάτι και το Λάγος, όπως είχε αναφερθεί το καλοκαίρι του 2025  κατά την παρουσίαση των νέων αεροσκαφών.

Σε ρότα μπαίνει το προαναγγελθέν σχέδιο επέκτασης των δρομολογίων της Aegean σε μακρινούς και εξωτικούς προορισμούς, μετά και τη συμφωνία για την προμήθεια των Airbus A321neo XLR που αναμένεται να φτάσουν στην Ελλάδα τους επόμενους μήνες.

Έτσι, όπως είχε αναφερθεί και τον περασμένο Ιούλιο κατά την παρουσίαση από τη διοίκηση της αεροπορικής, τον Πρόεδρο Ευτύχη Βασιλάκη και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Δημήτρη Γερογιάννη, νέοι προορισμοί “ζεσταίνονται” για την Aegean, προορισμοί με ενδιαφέρον κυρίως για την εσωτερική αγορά που δείχνει ισχυρά σημάδια ανάπτυξης. Έτσι, στο “ραντάρ” μπαίνουν ο Μαυρίκιος και οι Σεϋχέλλες, σημεία όπου μπορούν να φτάσουν τα νέα Airbus A321neo XLR.

Σημειώνεται ότι η αεροπορική εξασφάλισε τα δικαιώματα – κατόπιν σχετικού αιτήματος- από την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας για την εκτέλεση τακτικών πτήσεων από Αθήνα προς Πορτ Λουί (Μαυρίκιος) τρεις φορές την εβδομάδα και προς Βικτώρια (Σεϋχέλλες) τέσσερις φορές την εβδομάδα.

Να σημειωθεί ότι, η σταδιακή προσθήκη των αεροσκαφών Α321neo LR -που θα μπορούσε να επιτρέψει την προσθήκη προορισμών όπως η Μπανγκαλόρ στην Ινδία, οι Σεϋχέλλες, οι Μαλδίβες, το Ναϊρόμπι, το Αλμάτι και το Λάγος- είχε αναφερθεί το καλοκαίρι του 2025, με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του αερομεταφορέα, Ευτύχη Βασιλάκη να επισημαίνει ωστόσο ότι οι «όποιες αποφάσεις θα ληφθούν έχοντας πρώτα χτιστεί η εμπειρία της μεγαλύτερης απόστασης που αποτελεί και το μεγάλο στοίχημα».  

Σημειωτέον ότι ο μεγαλύτερος εγχώριος αερομεταφορέας προβλέπεται να ξεκινήσει με 5 εβδομαδιαίες πτήσεις προς το Νέο Δελχί τον Μάρτιο της επόμενης χρονιάς και λίγο αργότερα να προστεθούν και 3 εβδομαδιαίες πτήσεις προς τη Μουμπάι.

Χαρακτηριστικά, κατά την παρουσίαση τον Ιούλιο, στο NYNN του The Ilissian – πρώην Χίλτον- της  έναρξης των δρομολογίων της στην Ινδία, τον Μάρτιο του 2026 με όχημα τα νέα αεροσκάφη  – τα δυο αεροσκάφη Α321 neo XLR και των τεσσάρων των Α321neo LR-  ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Δημήτρης Γερογιάννης είχε  τονίσει ότι η εταιρεία προχωρά με προσεκτικά και καλά μελετημένα βήματα, όλα αυτά τα χρόνια και πάντα με ελεγχόμενο ρίσκο. Όπως είπε ο κ. Γερογιάννης, το δίκτυο της εταιρείας σήμερα περιλαμβάνει 250 δρομολόγια σε 162 προορισμούς και 47 χώρες, με έμφαση στην προσπάθεια για ισχυρή παρουσία σε δίκτυα τόσο εσωτερικού όσο και εξωτερικού.

Η πορεία της Aegean για μακρινούς προορισμούς

Με την προσθήκη των νέων αεροσκαφών η εταιρεία αποκτά σημαντικές δυνατότητας για πιο μακρινά ταξίδια έως και τον Ινδικό και την Αφρική ή ακόμη και την Κεντρική Ασία.

Έτσι πλέον, από μια τοπική εταιρεία πριν από τρεις δεκαετίες, αποκτά ένα έντονο διεθνές στίγμα ανοίγοντας μάλιστα καινοτόμα δρομολόγια για τα δεδομένα της ευρύτερης ευρωπαϊκής περιοχής.

Να σημειωθεί ότι η συνολική επένδυση από το 2020, μέχρι το 2031 με τα 60 τελικά αεροσκάφη, που σταδιακά έχουν παραγγελθεί θα φτάσει σε αξία τα 4 δισ. δολάρια όπως ανέφερε τον Ιούλιο στη σχετική παρουσίαση ο πρόεδρος της AEGEAN κ. Ευτύχης Βασιλάκης.

Νέες δυνατότητες

Πλέον, οι δυνατότητες άλλα και τα χαρακτηριστικά άνεσης των Α321neo XLR που παρουσιάστηκαν δημιουργούν νέες δυνατότητες για επιλογές νέων προορισμών (+ 2,5 ώρες πάνω από τα Α321neo LR, + 4,5 ώρες πάνω από τα Α321neo) αλλά και ένα νέο επίπεδο άνεσης και υπηρεσιών, με μόλις 138 θέσεις συνολικά και 24 Business Class Suites με πλήρως ανακλινόμενα καθίσματα (lie-flat) και αυξημένη ιδιωτικότητα.

Με την προσθήκη των 2 (δύο) Α321neo XLR αεροσκαφών, που παραλαμβάνονται άμεσα τον Δεκέμβριο του 2025 και τον Ιανουάριο του 2026 αντίστοιχα, στην υφιστάμενη παραγγελία των 4 (τεσσάρων) A321neo LR που ανακοινώθηκε τον Απρίλιο του 2024 και παραλαμβάνονται το 2027 και το 2028, μεγαλώνει ο αριθμός αλλά και οι δυνατότητες του στόλου «ειδικού τύπου» της AEGEAN, με αναβαθμισμένο επίπεδο άνεσης και διαφοροποιημένη ταξιδιωτική εμπειρία, που δημιουργήθηκε για να εξυπηρετήσει προορισμούς εκτός ΕΕ και με απόσταση μεγαλύτερη από 4 ώρες πτήσης.

Η Ινδία

Δυο μήνες μετά την παραλαβή των νέων αεροσκαφών Α321neoXLR τον Μάρτιο του 2026 θα ξεκινήσουν οι πτήσεις προς το Νέο Δελχί (5 εβδομαδιαίες πτήσεις) και αμέσως μετά, τον Μάϊο του ίδιου χρόνου, θα ξεκινήσουν και τα δρομολόγια προς τη Μουμπάι (3 εβδομαδιαίες πτήσεις), το 2ο προορισμό του δικτύου της εταιρείας στην Ινδία.

«Το ζήτημα είναι να χτίσουμε την εμπειρία της μεγαλύτερης απόστασης.  Τους νέους προορισμούς θα τους δούμε από το 2027- 2028, έχοντας ήδη την εμπειρία της Ινδίας, δεδομένου ότι μέχρι τώρα δεν έχουμε δουλέψει προϊόν πάνω από 5 ώρες», είχε αναφέρει τον Ιούλιο ο κ. Βασιλάκης, προσθέτοντας ότι «εκτός από τις προσπάθειες τις δικές μας χρειάζεται η συνδρομή από το υπουργείο Τουρισμού, από το υπουργείο Εξωτερικών σε ό,τι έχει να κάνει με τις βίζες, όπως και στο κομμάτι των υποδομών και των υπηρεσιών των αεροδρομίων.

Οπως είχε αναφερθεί, η επένδυση αυτή συνιστά μια ακόμη στρατηγική επιλογή της AEGEAN που προσθέτει επιλογές στους επιβάτες, αναβαθμίζει την εμπειρία πτήσης και ενισχύει περαιτέρω τη διεθνή ανταγωνιστικότητα της εταιρείας αλλά και της χώρας ενισχύοντας την παρουσία της Ελλάδας στον χάρτη των απευθείας διασυνδέσεων μεγαλύτερων αποστάσεων.

Να σημειωθεί ότι η εταιρεία ποντάρει στην υψηλής στάθμης μερίδα επιβατών, καθώς έτσι κρίνει ότι μπορεί να ανταγωνιστεί τους μεγάλους αερομεταφορείς, ειδικά από την περιοχή του Κόλπου, αλλά και στο ότι η εσωτερική αγορά ταξιδεύει στηρίζοντας τους “μη τουριστικούς” μήνες.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα