Αντώνης Αυγερόπουλος Nespresso – Manager of the Year 2024: Τα “κλειδιά” μιας επιτυχούς πορείας
Διαβάζεται σε 6' 
                                                            Συλλογικότητα, εμπιστοσύνη κι ανοιχτό πνεύμα είναι μερικά από τα “προαπαιτούμενα” για ένα σύγχρονο επιτυχημένο manager, με βάση όσα αναφέρει ο Manager of the Year Awards για το 2024, ο Αντώνης Αυγερόπουλος, CEO Nespresso Hellas & Market Head Cyprus, Adriatics & Bulgaria, Nestle Nespresso, Vice President Hellenic Institute of Customer Service.
- 30 Οκτωβρίου 2025 15:00
Εμπιστοσύνη στους συνεργάτες αλλά και ανοιχτούς ορίζοντες ή αλλιώς “growth mindset” είναι τα “κλειδιά” σήμερα, σε μια εποχή που ένεκα τεχνολογίας, πολλά αλλάζουν, ενός επιτυχημένου ηγέτη στον κλάδο των επιχειρήσεων, όπως αναφέρει μιλώντας στο NEWS 24/7 με αφορμή τη φετινή διοργάνωση των “Manager of the Year Awards”, ο Αντώνης Αυγερόπουλος, CEO Nespresso Hellas & Market Head Cyprus, Adriatics & Bulgaria, Nestle Nespresso, Vice President Hellenic Institute of Customer Service, που πέρυσι τιμήθηκε με τον τίτλο Manager of the Year.
Ο ίδιος με μακρά πορεία στην Nestle και από το 2010, στη Nespresso Ελλάς κι έχοντας οδηγήσει τον οργανισμό σε αξιοσημείωτη ανάπτυξη και καθιέρωση σε αδιαμφισβήτητα ηγετική θέση στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, εστιάζει στις σύγχρονες προκλήσεις του επιχειρείν. Με την εμπειρία του σε μια μεγάλη και ιστορική πολυεθνικη εταιρεία, με πολλά καινοτόμα προϊόντα και εμβληματικά brand, επικεντρώνεται, παράλληλα, στο πώς γίνεται “μετακένωση” γνώσης από τις καλές πρακτικές των μεγάλων εταιρειών στο στελεχιακό δυναμικό της χώρας. «Ο σεβασμός, η αξιοκρατία, η συλλογικότητα στις αποφάσεις και η εύκολη πρόσβαση σε τεχνογνωσία, όπως και το δίκτυο ικανότατων επαγγελματιών από άλλες χώρες οι οποίοι έχουν αντίστοιχες ανησυχίες, δημιουργούν ένα δημιουργικό περιβάλλον για όλη την ομάδα. Μέσα σε αυτό έχουμε την ευκαιρία να αφήνουμε όλοι μας και το προσωπικό αποτύπωμα διοίκησης μιας και η εφαρμογή των παραπάνω πάντα περνάει μέσα από εμάς» αναφέρει.
Τέλος, ο Αντώνης Αυγερόπουλος περιγράφει τις δύσκολες στιγμές στη διοίκηση σημειώνοντας, ωστόσο, ότι δημιουργούν «επαγγελματική αδρεναλίνη» και εμπλουτίζουν τη δεξεμανή εμπειριών.
Ακολουθεί η συνέντευξή του στο NEWS 24/7:
Έχετε την τιμή να διακριθείτε πέρσι στον διαγωνισμό. Τι κρατάτε από αυτήν την εμπειρία;
«Ήταν συνολικά μία ξεχωριστή εμπειρία. Σίγουρα κρατάω την ευκαιρία να γνωρίσω ενδιαφέροντες ανθρώπους μέσα από τη διοργάνωση ακολούθως της βράβευσης, αλλά και για την ομάδα και εμένα ήταν μία αναγνώριση που είχε αξία. Πολλές φορές στην καθημερινότητα δεν κάνουμε μία παύση για απολογισμό και η διάκριση αυτή ήταν μία τέτοια ευκαιρία που την εκτίμησα πολύ.»
Ποιο είναι εκείνο που κρατάτε ως πιο πολύτιμο στοιχείο, ως πιο πολύτιμη συμβουλή για ένα manager;
«Συνταγή δεν υπάρχει ή εγώ δεν την έχω βρει. Η δική μου εμπειρία πάντως με έχει μάθει να εμπιστεύομαι τους συνεργάτες μου, να μαθαίνω από τον κάθε έναν με τον οποίο έρχομαι σε επαφή και να προσπαθώ να σκέφτομαι και όχι να εκτελώ τη δουλειά μου.»
Σ’ αυτούς τους καιρούς πόσο δύσκολο είναι να κρατάει κανείς τα ηνία μιας επιχείρησης;
«Ο κάθε ρόλος σε μία οργάνωση έχει τα χαρακτηριστικά του και μέσα σε αυτά και τις δυσκολίες. Οι αλλαγές γύρω του έρχονται πιο γρήγορα από ότι στο παρελθόν. Ο ρόλος αυτού που ηγείται μίας επιχείρησης δε διαφέρει. Και αυτός αλλάζει, εξελίσσεται, επαναπροσδιορίζεται με μεγάλη ταχύτητα. Αν αυτά τα χαρακτηριστικά ταιριάζουν στον ηγέτη, τον κάνουν πιο δημιουργικό, τα αγκαλιάζει και δεν τον φοβίζουν, τότε δεν είναι τόσο δύσκολο. Αν αυτό το πιο απρόβλεπτο περιβάλλον ο ηγέτης το βρίσκει απειλητικό, τότε σίγουρα είναι πιο δύσκολο από στο παρελθόν.»
Ηγείστε μιας εταιρείας που έχει διεθνή παρουσία. Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να ασκείτε διοίκηση σε έναν πολυεθνικό brand;
«Προσωπικά την εταιρική κουλτούρα σε έναν πολυεθνικό οργανισμό όπως η Nespresso και την απολαμβάνω και την εκτιμώ. Ο σεβασμός, η αξιοκρατία, η συλλογικότητα στις αποφάσεις και η εύκολη πρόσβαση σε τεχνογνωσία – όπως και το δίκτυο ικανότατων επαγγελματιών από άλλες χώρες, οι οποίοι έχουν αντίστοιχες ανησυχίες – δημιουργούν ένα δημιουργικό περιβάλλον για όλη την ομάδα. Μέσα σε αυτό έχουμε την ευκαιρία να αφήνουμε όλοι μας και το προσωπικό αποτύπωμα διοίκησης, μιας και η εφαρμογή των παραπάνω πάντα περνάει μέσα από εμάς.»
Η παρουσία του brand είναι συνώνυμη της καινοτομίας. Τι άλλο απαιτείται για μια επιτυχημένη πορεία ενός προϊόντος;
«Συμφωνώ απόλυτα με τη συσχέτιση που κάνετε μεταξύ καινοτομίας και επιτυχίας. Η καινοτομία πρέπει να απαντά σε μία ανάγκη μίας μερίδας καταναλωτών. Μετά πρέπει η αξία που δίνει ο καταναλωτής στο προϊόν ή την υπηρεσία να είναι τέτοια που να επιτρέπει στο brand να επικοινωνεί αυτό που προσφέρει και να επανεπενδύει στην καινοτομία. Έτσι να συνεχίζεται ο “ενάρετος” κύκλος του brand.»
Την εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης τα πράγματα είναι πιο εύκολα ή πιο δύσκολα για έναν manager;
«Ακόμα δεν έχουμε συνειδητοποιήσει πόσο θα αλλάξει ο τρόπος δουλειάς ή η δουλειά όλων μας. Οι ευκαιρίες που μας δίνει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι τεράστιες, σύντομα σχεδόν ανεξάντλητες. Αν η καθημερινότητα ενός manager είναι ευκολότερη θα το δούμε. Εκτίμησή μου είναι ότι ναι, αλλά αυτό προϋποθέτει growth mindset πιο πολύ από ποτέ.»
Ποια ήταν η πιο δύσκολη απόφαση που πήρατε στην πορεία σας;
«Οι επιχειρηματικά σημαντικές αποφάσεις, ακόμα και αυτές με ρίσκο, ήταν πάντα εύκολες. Μάλιστα δημιουργούσαν και “επαγγελματική αδρεναλίνη”. Πιο δύσκολες αποφάσεις ήταν αυτές που επηρέαζαν συνεργάτες με ταχύτητα που δεν ήταν πάντα έτοιμοι να διαχειριστούν. Ταυτόχρονα οι δύσκολες αποφάσεις είναι βέβαια και οι καλύτερες ευκαιρίες για ενδοσκόπηση και αυτοβελτίωση.»
Η πορεία του Αντώνη Αυγερόπουλου
Ο Αντώνης Αυγερόπουλος εργάζεται από το 2010 ως Διευθύνων Σύμβουλος της Nespresso Ελλάς. Το 2014 προστέθηκε στην ευθύνη του η Κύπρος και από το 2018 και οι υπόλοιπες χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης (Αδριατική και Βουλγαρία). Η Nespresso, πιστοποιημένη ως BCorp, προσφέρει λύσεις καφέ για το σπίτι και για επαγγελματικούς χώρους, μέσα από ένα πολυκαναλικό μοντέλο άμεσων πωλήσεων στο οποίο η εξυπηρέτηση του πελάτη αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο.
Πριν τη Nespresso, ο Αντώνης Αυγερόπουλος εργάστηκε από το 1998 στον όμιλο Nestlé στις Η.Π.Α. ως Εσωτερικός Ελεγκτής και αργότερα, στην Ελλάδα, ως Διευθυντής Εσωτερικού Ελέγχου. Αργότερα ανέλαβε καθήκοντα Οικονομικού Διευθυντή, Operations Manager και Διευθύνοντος Συμβούλου στη Nestlé Waters Direct.
Προτού αναλάβει τη σημερινή του θέση, ήταν υπεύθυνος για τις πωλήσεις της Nestlé στην Κύπρο και την Αλβανία ως Exports Manager. Ο Αντώνης κατέχει πτυχίο B.Sc. στα Οικονομικά από το University College London και M.A. στα Εφαρμοσμένα Οικονομικά από το University of Michigan.
 
   
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                