ΑΒ Βασιλόπουλος: Βάζει την κοινωνική της προσφορά σε ένα αλφαβητάρι

Την νέα πλατφόρμα Εταιρικής Υπευθυνότητας, «ΑΒηταρι της Αγάπης» παρουσίασε η ΑΒ Βασιλόπουλος. Ποια είναι η φιλοσοφία και η προσφρά της εταιρείας
- 26 Απριλίου 2017 09:24
Την πολυετή και πολυεπίπεδη κοινωνική προσφορά της ΑΒ Βασιλόπουλος αποφάσισαν οι άνθρωποι της εταιρείας να την εντάξουν κάτω από μία ενιαία στέγη υπό τον τίτλο «ΑΒηταρι της Αγάπης».
Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης τόσο η Ζέτα Χειμωνίδου, Vice President Marketing and Strategy της ΑΒ Βασιλόπουλος όσο και η Αλεξία Μαχαίρα Sustainability and Communications Manager του ομίλου ανέφεραν ότι η Εταιρική Υπευθυνότητα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς του Ομίλου η οποία διατρέχει κάθε στρατηγική του επιλογή.
Όπως ανέφεραν τα στελέχη του ομίλου: Εδώ και χρόνια υλοποιούμε ολοκληρωμένα προγράμματα, με σκοπό την ενίσχυση των περιοχών που δραστηριοποιούμαστε. Εστιάζοντας στα προβλήματα σίτισης, προσφέρουμε καθημερινά τρόφιμα από τα καταστήματα μας σε τοπικούς φορείς σε συνεργασία με το «Μπορούμε» και από τις αποθήκες μας στην «Τράπεζα Τροφίμων». Παράλληλα, έχουμε δημιουργήσει τα προϊόντα και τα κουπόνια καλού σκοπού –που πωλούνται σε όλα μας τα καταστήματα– τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις των οποίων δίνονται για την ενίσχυση φορέων σε όλη την Ελλάδα που βοηθούν παιδιά. Σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Prolepsis, διασφαλίζουμε ότι χιλιάδες μικροί μαθητές, σχολείων και νηπιαγωγείων σε όλη τη χώρα, έχουν κάθε μέρα και για όλο το χρόνο πρόσβαση σε ένα θρεπτικό και υγιεινό γεύμα. Είμαστε περήφανοι, καθώς μόνο το 2016, από όλα τα προγράμματα της ΑΒ προσφέρθηκαν 907.966 γεύματα αξίας 2.449.976 ευρώ σε συνανθρώπους μας που το είχαν ανάγκη σε όλη τη χώρα.
Με σεβασμό στις μελλοντικές γενιές, εφαρμόζουμε σταθερά φιλικές πολιτικές προς το περιβάλλον και επενδύουμε στην ανακύκλωση, εντάσσοντας σύγχρονα κέντρα διαχείρισης συσκευασιών σε πολλά καταστήματα του δικτύου μας. Σήμερα σε 70 κέντρα στα ΑΒητικα καταστήματα, ανακυκλώνονται συσκευασίες έως και έξι υλικών. Το 2016, στα κέντρα μας ανακυκλώθηκαν περίπου 2,7 εκ. συσκευασίες. Γιατί η προσφορά βρίσκεται στον πυρήνα της εταιρικής μας κουλτούρας.