ΦΑΓΕ: Πέφτουν οι πωλήσεις στην Αμερική – Ανεβαίνουν στην Ελλάδα

ΦΑΓΕ: Πέφτουν οι πωλήσεις στην Αμερική – Ανεβαίνουν στην Ελλάδα

Μπορεί η Ελλάδα να αποτελεί πλέον "φτωχό συγγενή" σε ότι αφορά τις πωλήσεις της ΦΑΓΕ, ταυτόχρονα όμως είναι και μία αγορά όπου με τίποτα δεν θέλει να χάσει την πρωτιά

Εχουν περάσει πάνω από 40 χρόνια από την εποχή που ο Γιάννης Φιλίππου, ο οποίος μαζί με τον αδελφό του Κυριάκο ίδρυσαν την ΦΑΓΕ, που πηγαίνοντας πόρτα πόρτα στο εξωτερικό έκανε γνωστό το ελληνικό γιαούρτι και την ΦΑΓΕ στα πέρατα του κόσμου. Το έκαναν τόσο γνωστό που πλέον δεν υπάρχει σχέση εξάρτησης από την ελληνική αγορά καθώς στο πρώτο εξάμηνο του 2018 το 84,2% των πωλήσεων της ΦΑΓΕ πραγματοποιείται εκτός ελληνικής αγοράς.

Το παραπάνω δεν σημαίνει ότι η ελληνική αγορά είναι αδιάφορη για την ΦΑΓΕ. Πέρα από το προφανές που είναι τα οικονομικά μεγέθη, η εταιρεία “πουλάει” στις διεθνείς αγορές την ιστορία της και την πρωτιά στα μερίδια αγοράς στην ελληνική αγορά. Μία πρωτιά που κρατάει με νύχια και με δόντια καθώς ο ανταγωνισμός αυξάνεται σταθερά τα τελευταία χρόνια. Από κυρίαρχος της αγοράς με ποσοστά αυτοδυναμίας η ΦΑΓΕ πλέον έχει περιοριστεί στα επίπεδα του 20% διατηρόντας μία απόσταση πέντε μονάδων από τις δύο εταιρείες που την ακολουθούν οι οποίες δεν είναι άλλες από τον “αιώνιο αντίπαλο” της, την ΔΕΛΤΑ αλλά και την δυναμικά ανερχόμενη ΚΡΙ – ΚΡΙ.

Αύξηση πωλήσεων 6,7% στην Ελλάδα

Σύμφωνα με τα οικονομικά μεγέθη του πρώτου εξαμήνου του 2018 που ανακοίνωσε η ΦΑΓΕ η ελληνική αγορά είναι αυτή με την μεγαλύτερη άνοδο πωλήσεων στο εξεταζόμενο διάστημα. Συγκεκριμένα οι πωλήσεις της στην χώρα μας σε αξία αυξήθηκαν κατά 6,7% στο Ηνωμένο Βασίλειο κατά 3% και στην Ιταλία κατά 1,5% ενώ στην Αμερική οι πωλήσεις έκαναν βουτιά κατά 14,6%. Τα παραπάνω είχαν σαν αποτέλεσμα οι συνολικές πωλήσεις να μειωθούν κατά 7,9% στα 294,9 εκατ. δολάρια από 320,2 εκατ. δολάρια που ήταν το πρώτο εξάμηνο του 2017.

Σύμφωνα με την έκθεση των οικονομικών υπηρεσιών της ΦΑΓΕ η μείωση των πωλήσεων σε αξία οφείλεται και στην συνολική μείωση πωλήσεων σε όγκο κατά 6,2% καθώς και στην μείωση της μέσης καθαρής τιμής πώλησης σε όλες τις αγορές κατά 6,2%. Η μείωση των πωλήσεων σε όγκο στην Ελλάδα ήταν της τάξης του 5,1% για την ελληνική αγορά.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα