Fattal House of Hotels: Επενδύσεις “μακράς διαρκείας” στον ελληνικό τουρισμό – Νέα ξενοδοχεία και “σκανάρισμα” περιοχών

Διαβάζεται σε 6'
Fattal House of Hotels: Επενδύσεις “μακράς διαρκείας” στον ελληνικό τουρισμό – Νέα ξενοδοχεία και “σκανάρισμα” περιοχών

Τα στελέχη της διοίκησης του ομίλου εστιάζουν στο πόσο σημαντικός είναι ο ελληνικός τρόπος ζωής, η γαστρονομία, οι πολλαπλές επιλογές διασκέδασης, η ασφάλεια και η αίσθηση κοινωνικής ισορροπίας, που υπάρχει στην Ελλάδα για την προσέλκυση επισκεπτών.

Δυναμικά αναπτύσσεται στην Ελλάδα ο ισραηλινός όμιλος Fattal Hotels, μέσα από τη Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean, που από το 2017 έχει αναλάβει την ανάπτυξη του Ομίλου σε Κύπρο και Ελλάδα. Έτσι, μετά την επιτυχημένη λειτουργία του NYX Esperia Palace στην Αθήνα, στο κτίριο του πρώην “Εσπέρια” στη Σταδίου, ο Όμιλος επεκτείνεται βόρεια, φέρνοντας, όπως αναφέρει, τη signature εμπειρία NYX στην καρδιά της Θεσσαλονίκης στην αρχή της οδού Τσιμισκή κοντά στα Λαδάδικα. Το νέο ξενοδοχείο, που αναμένεται τον Σεπτέμβριο, να ανοίξει, με επένδυση ύψους 25 εκατομμυρίων ευρώ, δημιουργεί πάνω από 190 θέσεις εργασίας και στοχεύει στην ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος της πόλης.

Η Θεσσαλονίκη

Θα διαθέτει 130 δωμάτια και σουίτες, με σύγχρονο σχεδιασμό και τεχνολογικές υποδομές, προσφέροντας εμπειρίες που προσαρμόζονται σε κάθε εθνικότητα. Ήδη αναμένεται πληρότητα 70% για το πρώτο εξάμηνο λειτουργίας του.

Συνολικά η εταιρεία αναμένεται να φτάσει τα 200 εκατ. ευρώ, σε συνολικές  επενδύσεις από το 2017  οπότε ξεκίνησε να δρά στην Ελλάδα,, δίνοντας ψήφο εμπιστοσύνης στον ελληνικό τουρισμό και τη χώρα.

«Η Ελλάδα παραμένει ένας από τους κορυφαίους διεθνείς τουριστικούς προορισμούς. Έχουμε ήδη επενδύσει 120 εκατ. ευρώ και στόχος μας είναι να αγγίξουμε σύντομα τα 200 εκατ. ευρώ μέσω νέων εξαγορών», δήλωσε ο κ. Roni Aloni, CEO της Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean, θυγατρικής του ομίλου Fattal, κατά την διάρκεια χθεσινής συνέντευξης τύπου, την Τρίτη, στο NYX Esperia Palace Athens.

Παράλληλα τόνισε ότι η Ελλάδα έχει ακόμη πολλά να προσφέρει και είναι από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς. «Ήδη έχουμε επενδύσει 120 εκατ. ευρώ στη χώρα και σκοπεύουμε με νέες εξαγορές να φτάσουμε σύντομα κοντά στα 200 εκατ. ευρώ» συμπλήρωσε ο κ. Roni Aloni.

Οι αγορές στόχοι για τη Θεσσαλονίκη

Με βάση τη διοίκηση η νέα μονάδα στη Θεσσαλονίκη, πέρα από τους Ισραηλινούς που τρέφουν μεγάλη αγάπη για την πόλη, ένεκα της ιστορίας της, απευθύνεται σε επισκέπτες των Βαλκανίων, τους Τούρκους που και αυτοί είναι θαμώνες της πόλης, τους Γερμανούς και τους Κύπριους που βλέπουν τη Θεσσαλονίκη σαν το δεύτερο σπίτι τους, επίσης τους Βρετανούς, αλλά και Ισπανούς Γάλλους και Ιταλούς που είναι ανερχόμενες εθνικότητες στην πόλη και φυσικά και τους Έλληνες.

Στόχος είναι να απαντήσουμε σε κάθε ένα από αυτά κοινά με ξεχωριστές εμπειρίες για την κάθε εθνικότητα, συνδέοντας τον επισκέπτη με την πόλη. Η πληρότητα του α’ εξαμήνου αναμένεται να αγγίξει το 70%, ένα σημάδι ότι η Θεσσαλονίκη είναι έτοιμη για κάτι διαφορετικό, με αυθεντικά χαρακτηριστικά”, ανέφερε η  κ. Άντρι Κλεάνθους-Δημοσθένους, διευθύντρια πωλήσεων και μάρκετινγκ της Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean κατά την εκδήλωση προς τα ΜΜΕ.

Το δυναμικό

Σημειώνεται ότι η  Leonardo Hotel δραστηριοποιείται σε Ελλάδα και Κύπρο από το 2017 έχοντας ήδη στις δύο αυτές αγορές 11 ξενοδοχεία (4 στην Ελλάδα και 7 στην Κύπρο) με προοπτική σύντομα, το 2026, να φτάσουν τα 15.

‘Όπως είπε η κ. Άντρι Κλεάνθους-Δημοσθένους, καταγράφεται μια ανοδική πορεία του ομίλου στην Ελλάδα. Η εκκίνηση έγινε  με την απόκτηση του τότε  «Mistral» νυν «Leonardo Kolymbia Resort» στη Ρόδο το 2018, που αναμένεται να “απλώσει» περαιτέρω. Μετά ήλθε  το NYX Athens το 2023 στο ιστορικό κτίριο του πρώην Εσπέρια στη Σταδίου. Σήμερα NYX Esperia Palace Athens  έχει πληρότητα που αγγίζει το 90% στην υψηλή σεζόν και φιλοξενεί πάνω από 100.000 επισκέπτες το χρόνο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η μέση πληρότητα στη διάρκεια του έτους βρίσκεται στο 80% περίπου. Ακολούθησε το SEAFOS LuxuryResort & Spa – Limited Edition by Leonardo Hotels, στο Ναύπλιο και τώρα η Θεσσαλονίκη.

Το “σκανάρισμα” περιοχών

Να σημειωθεί ότι με βάση τα λεχθέντα εταιρεία ετοιμάζει μία νέα συμφωνία στη Χαλκιδική και σκοπεύει να συνεχίσει τις επενδύσεις στην Ελλάδα σε μεγάλους προορισμούς με καλή συνδεσιμότητα και μεγάλη σεζόν, όπως π.χ. η Κρήτη, η Ρόδος, η Κέρκυρα, η Κώς, αλλά και άλλα μικρότερα ενδεχομένως νησιά εφόσον προκύψουν ευκαιρίες.

«Δεν ήταν τυχαία η απόφαση για επένδυση στην Ελλάδα, η οποία συγκαταλέγεται στους τοπ διεθνείς προορισμούς, όπως και η Κύπρος που είναι στους τοπ προορισμούς για τους Ισραηλινούς. Γι’ αυτό και θελήσαμε να χτίσουμε μία δυνατή και σταθερή παρουσία στις δύο αγορές», ανέφεραν τα στελέχη της διοίκησης του ομίλου που εστίασαν στο πόσο σημαντικός είναι ο ελληνικός τρόπος ζωής, η γαστρονομία, οι πολλαπλές επιλογές διασκέδασης, η ασφάλεια και η αίσθηση κοινωνικής ισορροπίας, που υπάρχει στην Ελλάδα για την προσέλκυση επισκεπτών.

Ο Όμιλος

Να σημειωθεί ότι ο όμιλος Fattal ξεκίνησε στο χώρο της φιλοξενίας το 1998 και έκτοτε εξελίσσεται έχοντας σήμερα πάνω από 300 ξενοδοχεία σε 21 χώρες. Εστιάζει, δε, στον κλάδο της φιλοξενίας, δίνοντας “σήμα” για επενδύσεις…μακράς διαρκείας.

«Είμαστε ξενοδόχοι και σε όποιες χώρες και πόλεις πηγαίνουμε στόχος μας είναι να μείνουμε. Δε θέλουμε απλά να δημιουργούμε νέα ξενοδοχεία με ωραία δωμάτια αλλά αυτά τα ξενοδοχεία να έχουν κάτι απολύτως διαφορετικό με έμφαση στο σχεδιασμό, τη γαστρονομία κ.ο.κ.», ανέφερε ο κ. Aloni. «Ο ορίζοντας απόσβεσης των επενδύσεών μας είναι 8- 10 χρόνια και ήδη σχεδιάζουμε νέα ανοίγματα σε περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές. Το 2017 ξεκινήσαμε στο κομμάτι των resorts με την Κύπρο, στην οποία έχουμε δρομολογήσει και νέες επενδύσεις, ενώ συνεχίσαμε τις επενδύσεις και σε άλλες χώρες συμπεριλαμβανομένων και μεγαλύτερων αγορών όπως αυτή της Ισπανίας, ή στο Μαυροβούνιο όπου επεκτεινόμαστε τώρα, κ.ο.κ.». 

Εχει δυναμική ο τουρισμός

Αξίζει, πάντως, να σημειωθεί ότι σε σχέση με την πορεία του τουρισμού συνολικά, στο φόντο του πληθωρισμού, των γεωπολιτικών ανακατατάξεων  της κλιματικής κρίσης, που παραπέμπουν σε ένα σκηνικό πίεσης στον τουρισμό της Μεσογείου, ο κ. Aloni τόνισε ότι πάντα υπάρχουν τρόποι για επιτυχή δράση. Χαρακτηριστικά ανέφερε ότι «ο τουρισμός έχει πάντα τα πάνω και τα κάτω του, ακόμη όμως και σε αυτή την περίπτωση όσοι προσφέρουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στον επισκέπτη πηγαίνουν καλύτερα. Ακόμη και με τα σκαμπανεβάσματά του ο τουρισμός σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα θα πηγαίνει πάντα καλύτερα γιατί οι άνθρωποι θα συνεχίζουν να έχουν την ανάγκη να ταξιδεύουν».

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα