H&M: Αφετηρία για το νέο παγκόσμιο concept καταστήματος η Ελλάδα

Διαβάζεται σε 4'
H&M: Αφετηρία για το νέο παγκόσμιο concept καταστήματος η Ελλάδα
INTIME

Ολοκληρώθηκε η ανακαίνιση των καταστημάτων σε Αθήνα και Πειραιά και προχωρά η επένδυση ανανέωσης και των υπόλοιπων καταστημάτων στη χώρα. Η Ελλάδα μια από τις εμπορικότερες θυγατρικές του ομίλου παγκοσμίως.

Σε ένα εκτεταμένο πλάνο ανακαινίσεων αλλά και στην εισαγωγή ενός νέου concept στο κατάστημα ναυαρχίδα της αλυσίδας στην οδό Ερμού 11 αλλά και του Πειραιά προχωρά η H&M, η οποία διατηρεί παρουσία στη χώρα από το 2007 με δίκτυο που σήμερα αριθμεί 35 καταστήματα.

Η ανακαίνιση του καταστήματος στην πλέον εμπορικό δρόμο της χώρας διήρκησε περίπου 5 μήνες και εισάγει μοντέλο αισθητικής αλλά και λειτουργικότητας το οποίο αναμένεται να αποτελέσει οδηγό για την ανανέωση των καταστημάτων του σουηδικού πολυεθνικού ομίλου παγκοσμίως.

Σύμφωνα με τη διοικητική ομάδα της H&M για την περιοχή της ΝΑ Ευρώπης με βάση την Αθήνα, η επιλογή για την παρουσίαση του νέου concept στη χώρα μας δεν είναι τυχαία, καθώς παρά το μικρό σχετικά μέγεθος της, αποτελεί μια από τις πλέον εμπορικά επιτυχημένες θυγατρικές παγκοσμίως για το γκρουπ σε επίπεδο τζίρου και επισκεψιμότητας. Όπως επισήμανε ο Thomas Estrany, Sales Manager, Sales Market Greece κατά τη διάρκεια χθεσινής δημοσιογραφικής εκδήλωσης,  η Αθήνα έχει πλέον αναβαθμιστεί εσωτερικά και συγκαταλέγεται στις «μεγάλες πρωτεύουσες μόδας» του ομίλου.

Το νέο μοντέλο καταστημάτων της H&M είναι family store, συγκεντρώνει όλη την γκάμα προϊόντων του brand από γυναικεία, ανδρικά, παιδικά και H&M Home, συνδυάζοντας παράλληλα ψηφιακές καινοτομίες για την ευκολία των καταναλωτών. Το κατάστημα της Ερμού, μαζί με αυτό του Πειραιά που επίσης άνοιξε στα τέλη Ιουνίου, είναι τα πρώτα στην Ελλάδα που υιοθετούν πλήρως τη νέα αυτή προσέγγιση. Το συγκεκριμένο μοντέλο, που παρουσιάστηκε ως next-gen concept αποτελεί πρότυπο για τις ανακαινίσεις και τα νέα openings του ομίλου.

Το πλάνο ανακαινίσεων βρίσκεται ήδη σε πλήρη εξέλιξη, ξεκινώντας από την Αττική, όπου η H&M διατηρεί 14 καταστήματα. Τα τελευταία δύο χρόνια έχουν ήδη ολοκληρωθεί επτά ανακαινίσεις, ενώ μέχρι το 2026 προβλέπεται η αναβάθμιση και των υπόλοιπων, με γνώμονα το νέο πρότυπο λειτουργίας. Σε περιφερειακό επίπεδο, η ελληνική ομάδα της H&M έχει αναλάβει την ευθύνη για την υλοποίηση του μετασχηματισμού στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, όπου έχουν ήδη πραγματοποιηθεί 12 ανακαινίσεις καταστημάτων, με 25 ακόμη να προγραμματίζονται για το 2025. Παράλληλα, το άνοιγμα νέου καταστήματος στο Σαράγεβο, καθώς και δύο ακόμη σημεία σε βαλκανικές, επιβεβαιώνουν τον περιφερειακό ρόλο που έχει αναλάβει η ελληνική διοικητική ομάδα στο πλαίσιο της στρατηγικής ανάπτυξης του brand.

Το flagship κατάστημα της H&M στην Ερμού καταλαμβάνει συνολική επιφάνεια 4.000 τ.μ., εκ των οποίων τα 2.356 τ.μ. αφορούν εμπορικό χώρο. Στο πικ της τουριστικής περιόδου απασχολεί έως και 120 εργαζόμενους, ενώ θα λειτουργεί και τις Κυριακές κατά τη διάρκεια του επιτρεπόμενου πλαισίου (από Μάιο έως Οκτώβριο).

Τα ανανεωμένα καταστήματα στην Ερμού και τον Πειραιά προσφέρουν υπηρεσίες Click & Collect και αυτόματες θυρίδες παραλαβής δεμάτων για γρήγορη, self-service παραλαβή και επιστροφή online παραγγελιών. Η smart store τεχνολογία, που διαθέτουν, βελτιστοποιεί την παρουσίαση των προϊόντων και τις καθημερινές λειτουργίες τους, ενώ οι ψηφιακές οθόνες σε όλο το κατάστημα παρουσιάζουν τις τελευταίες συλλογές. Αποκλειστικά στην Ερμού, οι πελάτες έχουν πρόσβαση σε έξυπνα δοκιμαστήρια που τους επιτρέπουν να ζητήσουν βοήθεια, άλλα μεγέθη ή προϊόντα απευθείας από το δοκιμαστήριο, ενώ μπορούν, επίσης, να δουν πληροφορίες για τα προϊόντα ή να περιηγηθούν στη διαδικτυακή συλλογή.

Το επενδυτικό πλάνο της H&M στην Ελλάδα δεν περιλαμβάνει επί του παρόντος νέα ανοίγματα καταστημάτων, αλλά επικεντρώνεται στην αναβάθμιση και αναδιοργάνωση του υφιστάμενου δικτύου. Εξαίρεση αποτελεί το νέο brand του ομίλου, το Arket, το οποίο αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στην ελληνική αγορά εντός του έτους.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα