PepsiCo: Αλλαγή σκυτάλης για την ελληνική αγορά
Διαβάζεται σε 3'
Αλλαγή διοικητικής σελίδας για την PepsiCo στην Ελλάδα, με τον Konstantin Merkviladze να αναλαμβάνει Γενικός Διευθυντής, διαδεχόμενος την Inga Dengel, σε κομβική περίοδο αναπτυξιακών αποφάσεων.
- 17 Δεκεμβρίου 2025 17:00
Αλλαγή σκυτάλης για την PepsiCo στην Ελλάδα, καθώς η εταιρεία ανακοινώνει την τοποθέτηση του Konstantin Merkviladze στη θέση του Γενικού Διευθυντή για την Ελλάδα και την Κύπρο, στο πλαίσιο της ένταξης των δύο αγορών στην ευρύτερη περιοχή Νοτιοανατολικής Ευρώπης και Βαλτικής (SEEB). Η συγκεκριμένη περιφέρεια περιλαμβάνει συνολικά 16 αγορές, με έδρα τα περιφερειακά γραφεία της PepsiCo στο Βελιγράδι της Σερβίας.
Ο Konstantin Merkviladze διαθέτει περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας σε ανώτερες διοικητικές θέσεις στους κλάδους του λιανεμπορίου και των ταχέως κινούμενων καταναλωτικών αγαθών (FMCG), με ισχυρό υπόβαθρο στο μάρκετινγκ, τις πωλήσεις και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Προερχόμενος από τη Γεωργία, έχει διατελέσει Γενικός Διευθυντής της PepsiCo στην περιοχή του Καυκάσου (Γεωργία, Αζερμπαϊτζάν, Αρμενία), όπου, μαζί με την ομάδα του, πέτυχε σταθερή αύξηση εσόδων – με αιχμή την κατηγορία των σνακ – καθώς και επιτυχημένη αναστροφή της κερδοφορίας στο χαρτοφυλάκιο γαλακτοκομικών προϊόντων. Στις αρχές του 2024 μετακινήθηκε στη Σερβία, αναλαμβάνοντας τη διεύθυνση της περιοχής Νότιας-Κεντρικής Ευρώπης και Βαλτικής (SCEB).
Με αφορμή τον νέο του ρόλο, ο κ. Merkviladze δήλωσε ότι αναλαμβάνει τα καθήκοντά του με ενθουσιασμό, τονίζοντας τη δυναμική και τη βαθιά γνώση της αγοράς που διαθέτουν οι ομάδες της PepsiCo στην Ελλάδα και την Κύπρο. Όπως επισήμανε, προτεραιότητα αποτελεί η ενίσχυση της καινοτομίας, η επιτάχυνση της αναπτυξιακής πορείας και η διατήρηση στενών δεσμών με τις τοπικές κοινότητες.
Στο πλαίσιο των νέων του αρμοδιοτήτων, ο Konstantin Merkviladze θα εποπτεύει τις δραστηριότητες της PepsiCo στους τομείς των σνακ και των ποτών σε ένα ευρύ γεωγραφικό αποτύπωμα, με την υποστήριξη περισσότερων από 2.000 εργαζομένων. Με οδηγό τη στρατηγική φιλοδοξία της εταιρείας να αναδειχθεί σε ηγετική δύναμη στην αγορά έτοιμων τροφίμων και ποτών, η έμφαση θα δοθεί στη βιώσιμη ανάπτυξη και στην καλλιέργεια κουλτούρας ανάδειξης ταλέντων, υπό το σύνθημα «Winning with PepsiCo Positive, always, everywhere».
Ο κ. Merkviladze διαδέχεται την Inga Dengel, η οποία είχε αναλάβει καθήκοντα General Manager της PepsiCo για την Ελλάδα και την Κύπρο στα μέσα του 2024. Κατά τη διάρκεια της θητείας της, βασική στρατηγική προτεραιότητα αποτέλεσε η επανεκκίνηση της παραγωγής των αναψυκτικών της PepsiCo στην Ελλάδα, καθώς και η ενίσχυση των παραγωγικών και εφοδιαστικών υποδομών, σε μια κίνηση που συνδεόταν άμεσα με τους όγκους πωλήσεων και τη ζήτηση της ελληνικής αγοράς. Στο πλαίσιο αυτό, στο εργοστάσιο της NU Aqua προβλέφθηκε η παραγωγή των σημάτων Ήβη (εξαιρουμένης της συσκευασίας can, η οποία συνεχίζει να παράγεται στην ΕΨΑ), καθώς και των Pepsi και 7up σε συσκευασίες rPET και γυαλιού.
Παράλληλα, στρατηγική εκτίμηση της απερχόμενης διοίκησης ήταν ότι, αν και η ραχοκοκαλιά του business της PepsiCo στην Ελλάδα παραμένουν τα σνακ, η μεγαλύτερη αναπτυξιακή δυναμική τα επόμενα χρόνια αναμενόταν να προέλθει από την κατηγορία των αναψυκτικών. Η κα. Dengel αποχωρεί πλέον από την εταιρεία για να ακολουθήσει νέες επαγγελματικές ευκαιρίες.