Τα “κρυφά” μηνύματα πίσω από τα λογότυπα εταιρειών

Τα “κρυφά” μηνύματα πίσω από τα λογότυπα εταιρειών

Τι σημαίνει το κόκκινο, το μπλε και η χρήση των κύκλων;

Η οπτική ταυτότητα μια εταιρείας είναι ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία της. Λογότυπα και κάρτες είναι η «εικόνα» τους. Πόσο τυχαία είναι, όμως,  επιλογή τους;

Τη στιγμή που οι περισσότεροι πιστεύουν πως τα χρώματα είναι τυχαία, θα δείτε πως δε πρόκειται για μια «αθώα» επιλογή.

Amazon

Tο βελάκι δε πρόκειται για χαμόγελο. Αν προσέξετε καλά ενώνει το Α με το Ζ. Amazon από την αρχή ως το τέλος.

Apple

Πολλές ιστορίες έχουν ακουστεί για το «μήλο» του λογότυπου της Apple. Η επικρατέστερη είναι πως προέρχεται από το προπατορικό αμάρτημα και το δέντρο της Γνώσης του Καλού και του Κακού.

Δείτε εδώ όλα τα λογότυπα και τις ιστορίες πίσω από αυτά

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα