Zampple booster: Βρες θέση στο ράφι

Μέσα από ένα διαγωνισμό η Zampple προσπαθεί να αναδείξει τα προϊόντα μικρών εταιρειών
- 03 Δεκεμβρίου 2014 17:13
Το zampple, συνεχίζοντας την προσπάθεια για βελτίωση των προϊόντων που το χρειάζονται και προώθηση αυτών που το αξίζουν, δίνει τη δυνατότητα σε 4 μικρές εταιρείες να προβάλουν το προϊόν τους εντελώς δωρεάν, παρέχοντάς τους επίσης πλήρη πρόσβαση στις αξιολογήσεις των καταναλωτών, συμβουλευτικές υπηρεσίες και προοπτική συνεργασίας για αύξηση πωλήσεων τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Κριτήρια αυτού του διαγωνισμού αποτελούν κυρίως το μεράκι των εταιρειών/παραγωγών και το ενδιαφέρον του ίδιου του προϊόντος, τα οποία θα αξιολογήσει μια 4-μελής επιτροπή αποτελούμενη από τους Λεωνίδα Βρεττάκο (COO, ΑΒ Βασιλόπουλος), Σπύρο Σπυριδωνίδη (GM, Galerie de Beauté), Χάρη Μακρυνιώτη (CEO, Endeavor Greece) και Σταμάτη Κάντζα (CEO, Zampple). Τα προϊόντα που επιλεχθούν, θα δοκιμαστούν και θα αξιολογηθούν από τα μέλη του zampple, ενώ όποια από αυτά καταφέρουν να λάβουν την πιστοποίηση των καταναλωτών/μελών, θα υποστηριχθούν αντίστοιχα από τα μέλη της επιτροπής . Η εκδήλωση ενδιαφέροντος συμμετοχής λήγει στις 16 Ιανουαρίου 2015, ενώ για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το zampple και τον διαγωνισμό οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν την σελίδα του διαγωνισμού.
Σχετικά με το zampple
Το zampple είναι μια μοναδική για τα παγκόσμια δεδομένα λέσχη καταναλωτών, η οποία λειτουργεί σε ένα φυσικό κατάστημα στο Σύνταγμα και δίνει τη δυνατότητα στα μέλη του να δοκιμάζουν προϊόντα, προκειμένου να τα αξιολογήσουν και να τα προωθήσουν. Έτσι, οι εταιρείες κερδίζουν αναγνωρισιμότητα και άμεση δοκιμή των προϊόντων τους, που μεταφράζονται σε πωλήσεις, καθώς το κοινό του zampple είναι κατά βάση ανώτερης κοινονικο-οικονομικής τάξης με μεγάλη επιρροή (influencers). Το σημαντικότερο όμως είναι οτι τα μέλη του zampple χρησιμοποιούν το προϊόν υπό κανονικές συνθήκες και προσφέρουν εποικοδομητικές αξιολογήσεις, οι οποίες είναι διαθέσιμες στις εταιρείες σε πραγματικό χρόνο μέσα από την online πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για αυτόν τον σκοπό.