Καταγγελία πρώην σταθμάρχη Βόλου: “Η τηλεδιοίκηση στη Λάρισα σταμάτησε λόγω έλλειψης προσωπικού”

Καταγγελία πρώην σταθμάρχη Βόλου: “Η τηλεδιοίκηση στη Λάρισα σταμάτησε λόγω έλλειψης προσωπικού”
INTIME NEWS

Ο πρώην σταθμάρχης Βόλου χαρακτήρισε τον σταθμό της Λάρισας "δύσκολο" με πολύ έντονο φόρτο εργασίας. Τόνισε ότι λόγω του φόρτου εργασίας παλιότερα στην βάρδια υπήρχαν δύο σταθμάρχες, όπως και δύο σταθμάρχες στην τηλεδιοίκηση.

Δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψουν το μέγεθος της εθνικής τραγωδίας που διαδραματίστηκε στα Τέμπη με δεκάδες νεκρούς και αγνοούμενους, λόγω της μετωπικής σύγκρουσης δύο τρένων. Ένα τεράστιο “γιατί” δεν μπορούσε να αποτραπεί το “ανθρώπινο λάθος” πλανάται πάνω από τις μάζες σιδέρων, ενώ οι πληροφορίες που βγαίνουν στη δημοσιότητα δίνουν νέες διαστάσεις στο πολύνεκρο δυστύχημα.

Μιλώντας το πρωί της Παρασκευής (03/03) στο MEGA, ο πρώην σταθμάρχης Βόλου Γιώργος Αποστολέρης κατήγγειλε τις τεράστιες ελλείψεις στον σιδηρόδρομο, ενώ αναφέρθηκε και στην απαιτούμενη εκπαίδευση των σταθμαρχών.

Στην τοποθέτησή του, ο κ. Αποστολέρης χαρακτήρισε τον σταθμό της Λάρισας «δύσκολο», με πολύ έντονο φόρτο εργασίας. Τόνισε ότι λόγω του φόρτου εργασίας παλιότερα στην βάρδια υπήρχαν δύο σταθμάρχες, όπως και δύο σταθμάρχες στην τηλεδιοίκηση:  «Ήμουν 40 χρόνια σταθμάρχης. Έχω γυρίσει αρκετούς σταθμούς, στη Λάρισα υπηρέτησα για λίγο χρονικό διάστημα. Είναι από τους δυσκολότερους σταθμούς, είναι πραγματικά πολύ ιδιαίτερος. Ο φόρτος εργασίας είναι πολύ μεγάλος εκεί και επίσης στο παρελθόν δεν υπηρετούσε στη βάρδια ένας στάθμαρχης: Υπήρχαν δύο σταθμάρχες και τηλεδιοίκηση από πίσω, η οποία είχε άλλους δύο σταθμάρχες. Για να σας δώσω ένα παράδειγμα το 2004 που ανέλαβα λίγους μήνες πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες, στον Βόλο υπήρχαν 28 σταθμάρχες και 36 κλειδούχοι. Σήμερα δεν υπάρχει κανένας.

Η τηλεδιοίκηση (στη Λάρισα) λειτουργούσε τρία-τέσσερα χρόνια πριν και απέτρεπε κάθε λάθος που θα μπορούσε να κάνει ένας σταθμάρχης ή κι ένας μηχανοδηγός ακόμα. Σταμάτησε γιατί δεν υπάρχει προσωπικό. Όπως και στο γραφείο κινήσεως δεν υπηρετούν πλέον δύο σταθμάρχες – υπηρετεί ένας. Η τηλεδιοίκηση για να λειτουργήσει θέλει γύρω στα 11 άτομα»

Στην ερώτηση δημοσιογράφου εάν η τηλεδιοίκηση έκλεισε επίτηδες λόγω περικοπών, ο κ. Αποστολέρης απάντησε αρνητικά: «Δεν μπορούμε να πούμε ότι κλείστηκε επίτηδες, απλώς φεύγουν συνεχώς σταθμάρχες με αποτέλεσμα να μην υπάρχει έμπειρο προσωπικό»

Για την εκπαίδευση των σταθμαρχών

Σχετικά με την απαιτούμενη εκπαίδευση των σταθμαρχών ξεκαθάρισε: «Με σαράντα μέρες δεν γίνεσαι σταθμάρχης και, μάλιστα, δεν μπορείς να υπηρετήσεις σε ένα τέτοιο σταθμό με τόσο φόρτο εργασίας. Η εμπειρία αποκτάται μέσω εργασίας σε μικρούς σταθμούς και με μεταθέσεις».

Σύμφωνα με τον πρώην σταθμάρχη του Βόλου και ο μηχανοδηγός θα έπρεπε να κάνει μία εκφώνηση ότι θα πάρει την παρακαμπτήρια, δηλαδή στην γραμμή της καθόδου, και έτσι με την ανακοίνωση αυτή θα ενημερωνόταν και ο μηχανοδηγός της εμπορικής αμαξοστοιχίας.

Καταλήγοντας ο κ. Αποστολέρης υπογράμμισε ότι «στο μιλητό δεν γίνεται κυκλοφορία».

Ακολουθήστε το News 24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα