ΗΠΑ: Αποκαλύφθηκε η ταυτότητα του “άγνωστου παιδιού της Αμερικής” – Είχε βρεθεί νεκρό σε χαρτόκουτο πριν 65 χρόνια

National Center for Missing and Exploited Children

Έπειτα από 65 χρόνια και με τη βοήθεια της τεχνολογίας του DNA, ταυτοποιήθηκε η ταυτότητα του αγοριού που είχε βρεθεί, άγρια δολοφονημένο σε ένα κουτί το 1957 στη Φιλαδέλφεια των ΗΠΑ.

Η αστυνομία αναγνώρισε δημόσια την Πέμπτη (8/12) ένα αγόρι που βρέθηκε νεκρό σε ένα κουτί στη Φιλαδέλφεια των ΗΠΑ πριν από 65 χρόνια ως τον τετράχρονο Joseph Augustus Zarelli, το θύμα μιας από τις παλαιότερες ανεξιχνίαστες ανθρωποκτονίες της πόλης.

Η ταυτοποίηση, που έγινε μέσω ανάλυσης DNA, αποτελεί τη μεγαλύτερη ανακάλυψη των ερευνητών στην υπόθεση που εκκρεμεί εδώ και δεκαετίες, η οποία χρονολογείται από τα τέλη Φεβρουαρίου του 1957, όταν το παιδί ανακαλύφθηκε τυλιγμένο σε μια κουβέρτα μέσα σε ένα χαρτόκουτο, παρουσιάζοντας ενδείξεις “πρόσφατου και παλαιότερου τραύματος”, δήλωσε η αστυνομική διευθύντρια της Φιλαδέλφειας Ντανιέλ Ότλοου, σύμφωνα με το CNN.

Η υπόθεση προσέλκυσε “τεράστιο” δημόσιο ενδιαφέρον, δήλωσε η Outlaw στους δημοσιογράφους την Πέμπτη. Όμως κανείς δεν εμφανίστηκε ποτέ για να δηλώσει ότι ο Joseph είναι το παιδί του και η ταυτότητά του παρέμεινε μυστήριο παρά τις πολυάριθμες προσπάθειες ταυτοποίησής του με την πάροδο των ετών.

Αυτό άλλαξε αυτή την εβδομάδα, όταν η αστυνομία ανακοίνωσε ότι ταυτοποίησε επιτυχώς το παιδί με τη βοήθεια γενετιστών – ένας τομέας που τα τελευταία χρόνια έχει οδηγήσει σε πολλές ανακαλύψεις σε ανεξιχνίαστες υποθέσεις, μεταξύ άλλων σε εκείνη του διαβόητου Golden State Killer, και επανένωσε οικογένειες με αγνοούμενα αγαπημένα τους πρόσωπα.

Το χρονικό της υπόθεσης

Ήταν 25 Φεβρουαρίου 1957, όταν το πτώμα του Joseph βρέθηκε σε ένα κουτί κοντά στην Susquehanna Road, σε μια δασώδη περιοχή της βορειοανατολικής Φιλαδέλφειας. Ήταν ξεκάθαρο τότε, ότι το παιδί είχε “βιώσει φρικαλεότητες που κανείς δεν θα έπρεπε ποτέ να υποστεί”.

Είχε “ξυλοκοπηθεί σοβαρά”, πρόσθεσε ο Σμιθ, και στο σώμα του ήταν ορατοί πολλαπλοί μώλωπες. Τα μαλλιά του είχαν “κοπεί χονδροειδώς κοντά στο τριχωτό της κεφαλής”.

Η αυτοψία επιβεβαίωσε ότι το παιδί ήταν ηλικίας μεταξύ 4 και 6 ετών και διαπίστωσε ότι “είχε υποστεί πολλαπλές εκδορές, μώλωπες, υποσκληρίδιο αιμορραγία και υπεζωκοτική συλλογή”, είπε ο Smith – τραύματα που ουσιαστικά ισοδυναμούν με αμβλύ τραύμα.

Υπήρξε μεγάλο δημόσιο ενδιαφέρον για την υπόθεση και η αστυνομία έλαβε και ακολούθησε εκατοντάδες πληροφορίες από την τοπική περιοχή και από όλη τη χώρα. “Καμία, ωστόσο, δεν τους οδήγησε στη θετική ταυτοποίηση του παιδιού”, δήλωσε ο Smith, προσθέτοντας ότι καθίσταται εξαιρετικά δύσκολο να διαλευκανθεί μια υπόθεση ανθρωποκτονίας και να οδηγηθεί ο δολοφόνος στη δικαιοσύνη όταν το θύμα παραμένει αγνώστου ταυτότητας.

Ενώ το DNA ανακαλύφθηκε το 1800, η τεχνολογία του DNA δεν είχε προχωρήσει πολύ μέχρι τη δεκαετία του 1950, εξήγησε την Πέμπτη η Δρ Constance D’Angelo, επικεφαλής ιατροδικαστής. Αντ’ αυτού, η “οπτική αναγνώριση” ήταν η κύρια μέθοδος αναγνώρισης των ανθρώπων, είπε, και έτσι οι αρχές δημοσίευσαν φωτογραφίες του παιδιού στην εφημερίδα, ανάρτησαν αφίσες σε όλη την πόλη και συμπεριέλαβαν ακόμη και μια φωτογραφία σε έναν λογαριασμό φυσικού αερίου που στάλθηκε στους κατοίκους.

Παρόλα αυτά, δεν υπήρξε κάποια σημαντική εξέλιξη στην υπόθεση.

Το αγόρι θάφτηκε αρχικά σε ένα χωράφι αγγειοπλάστη στη Φιλαδέλφεια, όπου βρισκόταν μέχρι το 1998, όταν τα λείψανά του εκταφίστηκαν, προτού επαναταφούν στη συνέχεια στο νεκροταφείο Ivy Hill, όπου μια ταφόπλακα γράφει σήμερα: “Το άγνωστο παιδί της Αμερικής”.

Οι ερευνητές διατήρησαν τμήματα των λειψάνων του παιδιού για μελλοντικές εξετάσεις, δήλωσε ο Σμιθ. Αλλά οι εξετάσεις DNA εκείνη την εποχή δεν έδωσαν νέα στοιχεία.

Η αστυνομία εκταφίασε ξανά τα λείψανα το 2019, όταν διαπιστώθηκε ότι η υπόθεση θα μπορούσε να επωφεληθεί από πιο σύγχρονες ιατροδικαστικές τεχνικές, δήλωσε ο Smith.

Αυτή τη φορά, τα αποτελέσματα των εξετάσεων DNA μεταφορτώθηκαν σε βάσεις δεδομένων DNA, δήλωσε ο Smith. Και με τη βοήθεια γενετιστών γενεαλογίας της Identifinders International, μιας εταιρείας γενετικής γενεαλογίας εγκληματολογίας, οι ντετέκτιβ κατάφεραν να εντοπίσουν και να έρθουν σε επαφή με συγγενείς στην οικογένεια της μητέρας του παιδιού.

Οι ερευνητές ταυτοποίησαν τη βιολογική μητέρα και έλαβαν τα αρχεία γέννησής του, στα οποία αναγραφόταν και το όνομα του πατέρα. Περαιτέρω έρευνα οδήγησε τους ντετέκτιβ σε ένα άτομο που αργότερα επιβεβαιώθηκε μέσω πρόσθετων εξετάσεων ότι ήταν ο πατέρας του παιδιού.

Η αστυνομία αρνήθηκε να προσδιορίσει τους γονείς του παιδιού, αλλά ο Smith δήλωσε ότι και οι δύο είναι νεκροί. Ωστόσο, ο Joseph έχει αδέλφια που εξακολουθούν να ζουν.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις