Ληστεία στο Λούβρο: Viral διαφημιστική καμπάνια για το ανυψωτικό μηχάνημα – “Όταν πρέπει να κινηθείς γρήγορα”

Διαβάζεται σε 3'
To γερανοφόρο όχημα που χρησιμοποίησαν οι ληστές στο Λούβρο
To γερανοφόρο όχημα που χρησιμοποίησαν οι ληστές στο Λούβρο (AP Photo/Alexander Turnbull)

Πανέξυπνη διαφημιστική καμπάνια ξεκίνησε η εταιρία στην οποία ανήκει το ανυψωτικό μηχάνημα που χρησιμοποιήθηκε στην ληστεία στο Λούβρο.

Μια οικογενειακή γερμανική επιχείρηση βρέθηκε άθελά της “μπλεγμένη” στη ληστεία κοσμημάτων στο Λούβρο στο Παρίσι καθώς το ανυψωτικό μηχάνημα που χρησιμοποίησαν οι δράστες άνηκε σε αυτήν.

Τώρα μετατρέπει την ληστεία για την οποία μιλάει όλος ο πλανήτης, σε διαφημιστικό τρικ.

Το νέο χιουμοριστικό σλόγκαν της εταιρείας Böcker, με έδρα την πόλη Werne κοντά στη Ντόρτμουντ, είναι «Όταν πρέπει να κινηθείς γρήγορα» και κυκλοφόρησε σε Facebook και Instagram, μόλις μία μέρα μετά την τολμηρή ληστεία.

Οι αναρτήσεις περιλαμβάνουν φωτογραφία του πλέον παγκοσμίως γνωστού ανυψωτικού επίπλων Agilo, που χρησιμοποίησαν οι κλέφτες για να εισέλθουν στο μουσείο από ένα παράθυρο, να κλέψουν κοσμήματα της εποχής του Ναπολέοντα αξίας περίπου 88 εκατ. ευρώ και να διαφύγουν με TMax σε λιγότερο από 10 λεπτά.

Το μηχάνημα, με την κεκλιμένη σκάλα του να φτάνει μέχρι και σε μπαλκόνι πρώτου ορόφου, μπορεί να μεταφέρει «έως και 400 κιλά θησαυρών στα 42 μέτρα ανά λεπτό – αθόρυβα, σαν ψίθυρος», σύμφωνα με την εταιρεία.

Η υπεύθυνη μάρκετινγκ, Τζούλια Σάρβατζ, δήλωσε στον Guardian ότι εκείνη και ο σύζυγός της, ο Αλέξαντερ Μπέκερ, τρίτης γενιάς διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, διάβαζαν μαζί τα νέα την Κυριακή και «σοκαρίστηκαν» βλέποντας τη φωτογραφία από τη δραματική ληστεία που έδειχνε ένα από τα προϊόντα τους.

«Καταλάβαμε ότι πρόκειται για ένα κατακριτέο γεγονός και ότι χρησιμοποίησαν κακόβουλα το μηχάνημά μας», είπε. «Αλλά όταν έγινε σαφές ότι δεν τραυματίστηκε κανείς, αρχίσαμε να κάνουμε μερικά αστεία και να σκεφτόμαστε αστεία σλόγκαν».

Μετά το δελτίο ειδήσεων, «αμέτρητοι – οι υπάλληλοί μας, συνεργάτες και πελάτες – επικοινώνησαν μαζί μας και σκεφτήκαμε: πρέπει να κάνουμε κάτι».

Μέχρι το πρωί της Δευτέρας, η καμπάνια είχε ξεκινήσει.

Η Σάρβατζ ανέφερε ότι η εταιρεία είχε πουλήσει το ανυψωτικό το 2020 σε μια γαλλική εταιρεία στην περιοχή του Παρισιού, η οποία το ενοικιάζει σε πελάτες. Οι κλέφτες προσέγγισαν πρόσφατα τη γαλλική εταιρεία για να εκφράσουν ενδιαφέρον για τη χρήση του ανελκυστήρα και στη συνέχεια το έκλεψαν κατά τη διάρκεια επίδειξης, όπως ανέφεραν οι ιδιοκτήτες στην αστυνομία την προηγούμενη εβδομάδα.

Η Σάρβατζ είπε ότι η ανταπόκριση στη νέα διαφήμιση ήταν «εκπληκτική». «Νόμιζα ότι θα γίνει λίγο viral, αλλά ότι θα φτάσει σε αυτό το επίπεδο ήταν εξαιρετικό. Οι αναρτήσεις μας στο Instagram συνήθως φτάνουν τα 15-20.000 άτομα και τώρα είμαστε στα 1,7 εκατομμύρια. Τρελό», είπε.

Σύμφωνα με την ίδια, το «99%» των αντιδράσεων ήταν θετικές. «Καταλαβαίνω ότι δεν είναι για όλους το χιούμορ, αλλά οι περισσότεροι το απολαμβάνουν».

Κάποιος χρήστης στο Facebook σχολίασε ότι η «διαφημιστική ομάδα της Böcker αξίζει αύξηση». Άλλος χαρακτήρισε την καμπάνια «απαράδεκτη», λέγοντας: «Οι Γάλλοι είναι σοκαρισμένοι και λυπημένοι, ενώ μια γερμανική εταιρεία το χρησιμοποιεί για διαφήμιση. Μαύρο χιούμορ…».

Δεν είναι σαφές αν οι αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα οδήγησαν σε νέα επιχειρηματικά αιτήματα, αν και η Σάρβατζ ανέφερε ότι η εταιρεία έλαβε «μερικά ερωτήματα για ανυψωτικό επίπλων» αυτή την εβδομάδα.

Σχετικό Άρθρο

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα