Ολλανδία: Αποσύρθηκε διαφήμιση των McDonald’s για την “πιο απαίσια εποχή του χρόνου”

Διαβάζεται σε 2'
Ολλανδία: Αποσύρθηκε διαφήμιση των McDonald’s για την “πιο απαίσια εποχή του χρόνου”
ISTOCK

Αντιδράσεις προκάλεσε η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση των McDonald’s στην Ολλανδία με αποτέλεσμα η εταιρεία να την αποσύρει.

Η McDonald’s ανακοίνωσε ότι απέσυρε μια χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που δημιουργήθηκε με τεχνητή νοημοσύνη στην Ολλανδία, μετά από σφοδρές αντιδράσεις που ξέσπασαν στα social media.

Η διαφήμιση, με τίτλο «η πιο απαίσια εποχή του χρόνου», απεικονίζει σκηνές χριστουγεννιάτικου χάους, με τον Άγιο Βασίλη κολλημένο σε μποτιλιάρισμα και έναν Ολλανδό ποδηλάτη γεμάτο δώρα να γλιστράει στο χιόνι. Και το μήνυμα; Καταφύγετε σε ένα εστιατόριο McDonald’s μέχρι τον Ιανουάριο για να περάσετε ήρεμα την εορταστική περίοδο.

Ωστόσο, η διαφήμιση που δημιουργήθηκε με AI από την ολλανδική θυγατρική της εταιρείας προκάλεσε κύμα αρνητικών σχολίων στα social media.

«Αυτή η διαφήμιση μόνη της κατέστρεψε το χριστουγεννιάτικο πνεύμα μου», έγραψε ένας χρήστης. «Καλή απόλυση για τη σαβούρα της AI», σχολίασε ένας άλλος.

Η McDonald’s Ολλανδίας δήλωσε την Τετάρτη: «Η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση είχε στόχο να δείξει τις αγχωτικές στιγμές κατά τη διάρκεια των διακοπών στην Ολλανδία.

Παρόλα αυτά, παρατηρούμε – βάσει των σχολίων στα social media και της διεθνούς κάλυψης – ότι για πολλούς επισκέπτες αυτή η περίοδος είναι ‘η πιο υπέροχη εποχή του χρόνου».

Η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση των McDonald’s που προκάλεσε αντιδράσεις στην Ολλανδία:

Η Melanie Bridge, διευθύνουσα σύμβουλος της Sweetshop Films, της εταιρείας που δημιούργησε τη διαφήμιση, υπερασπίστηκε τη χρήση της AI σε ανάρτηση στο LinkedIn.

«Δεν πρόκειται ποτέ για αντικατάσταση της τέχνης, αλλά για επέκταση των εργαλείων. Το όραμα, η γεύση, η ηγεσία… αυτά θα είναι πάντα ανθρώπινα», είπε.

«Και εδώ είναι το κομμάτι που οι άνθρωποι δεν βλέπουν: οι ώρες που δαπανήθηκαν για αυτό το έργο ξεπέρασαν κατά πολύ μια παραδοσιακή παραγωγή. Δέκα άτομα, πέντε εβδομάδες, πλήρης απασχόληση».

Ωστόσο, αυτό προκάλεσε επίσης αρνητικά σχόλια.

Ο Emlyn Davies, από την ανεξάρτητη παραγωγική εταιρεία Bomper Studio, απάντησε στην ανάρτηση του LinkedIn: «Τι γίνεται με τους ανθρώπους που θα συμμετείχαν, τους ηθοποιούς, τη χορωδία; Δέκα άτομα σε ένα τέτοιο έργο είναι ελάχιστα σε σύγκριση με μια παραδοσιακή ζωντανή παραγωγή».

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα