ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΝ (ΞΑΝΑ) ΤΑ SEX TOYS

Στην Αμερική έχουν μπει στα σούπερ μαρκετ και είναι από τις πλέον δυναμικές κατηγορίες. Απενοχοποιημένα και παντρεμένα με την τεχνολογία υπόσχονται νέες εμπειρίες "σεξουαλικής ευεξίας".

Από την Τριανταφυλλιά  Κυπαρίση

Οι Αμερικάνοι που προσπαθούν να είναι «πολιτικώς ορθοί» σε όλες τις διατυπώσεις τους, δεν μιλούν για βιομηχανία σεξουαλικών βοηθημάτων αλλά για «σεξουαλική ευεξία». Πίσω από αυτές τις δύο λέξεις κρύβεται ένας τεράστιος ετήσιος τζίρος της τάξεως των 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων, που αναμένεται να ξεπεράσει τα 50 μέχρι και το 2020 στις ΗΠΑ. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Οτι είναι ένας κλάδος που ανθεί, επεκτείνεται και αφορά όλους και περισσότερους καταναλωτές. Πέραν αυτού, «ερεθίζει» (να η κατάλληλη λέξη), πολλούς επενδυτές αλλά και δημιουργούς start ups, οι οποίοι διακρίνουν μια τεράστια ευκαιρία: κάτι που ήταν στο παρελθόν δαιμονοποιημένο, η αγορά του προϋπέθετε καθεστώς διακριτικότητας ή ανωνυμίας, τώρα έχει μπει στην καθημερινότητα.

Αφενός μπορεί κανείς να βρει ορισμένα προϊόντα ακόμα και στα φαρμακεία ή στο σούπερμάρκετ. Αφετέρου τα διαδικτυακά sex shop, φαίνεται να εξαπλώνονται ταχύτατα και να κερδίζουν μεγάλο μέρος της πελατείας που ακόμα ντρέπεται να αγοράσει αυτοπροσώπως δονητές, δερμάτινες μάσκες, μαστίγια. Και αν κάποτε υπήρχαν τεράστιες αναστολές στην χρήση ορισμένων από τα προαναφερθέντα αντικείμενα, φαίνεται ότι με τον καιρό, τα σεξουαλικά ήθη έχουν αλλάξει πολύ στον Δυτικό κόσμο.

Τι ακριβώς συμβαίνει στο ίντερνετ; Τα sex shops προσφέρουν τεράστια ποικιλία που φτάνει τα 60.000 είδη. Η τεχνολογική πρόοδος και οι επενδύσεις που έρχονται ακόμα και από την Silicon Valley, έχουν δώσει μια τεράστια ώθηση στον τομέα. Ολα αυτά λειτουργούν ως συγκοινωνούντα δοχεία, με αυξανόμενη βάση πελατείας και λανσάρισμα νέων προϊόντων με νέες εφευρέσεις που έχουν φέρει μια μικρή επανάσταση όπως το Autoblow 2, μια συσκευή που προσφέρει στοματική ικανοποίηση στους άνδρες. Η αίσθησή του είναι πολύ φυσική, έχει διαφορετικές ταχύτητες, προσαρμόζεται σε όλα τα μεγέθη και (για να μην το ξεχάσουμε) καθαρίζεται πολύ εύκολα. Για την τελειοποίηση της συσκευής αυτής, ο επενδυτής κατέφυγε στο Crowdfunding και μάζεψε σε ελάχιστο χρονικό διάστημα δεκάδες χιλιάδες δολάρια.

Η Cave είναι μια start up με βάση το Σαν Φρανσίσκο, που ειδικεύεται στα ακριβά σεξουαλικά βοηθήματα. Οι επικεφαλής της μπόρεσαν να συγκεντρώσουν κεφάλαιο κοντά στα 2,5 εκατομμύρια δολάρια από πολλούς επενδυτές. Φαίνεται ότι το πεδίο που έχει ζήτηση αλλά και εξασφαλισμένη επιτυχία είναι τα sex toys για τις γυναίκες. Και αυτό γιατί τις προηγούμενες δεκαετίες, η βιομηχανία είχε εστιάσει μόνο στους άνδρες πελάτες, σχεδιάζοντας αντικείμενα για τα δικά τους γούστα και ανάγκες.

Τώρα όμως οι γυναίκες είναι ένα νέο δυναμικό κοινό. Τμήμα της οικονομικής και κοινωνικής τους χειραφέτησης αφορά και τις σεξουαλικές τους πρακτικές. Σλόγκαν μιας άλλης start up VibeEase, η οποία ειδικεύεται στο πεδίο αυτό είναι : «Ο κόσμος θα γίνει ένα καλύτερο μέρος αν οι γυναίκες μπορούν να έχουν τόσους οργασμούς όσους και οι άνδρες». Ετσι, εκτός από την έμφαση στην νέα τεχνολογία, υπάρχει και η αισθητική. Ξεχάστε τα χοντροκομμένα αντικείμενα του παρελθόντος. Οι νέοι δονητές για παράδειγμα, δεν μοιάζουν καθόλου με τους παλιούς. Εχουν πολύ καλύτερη εργονομία και είναι πιο «ευφυείς». Ενα νέο μοντέλο που ονομάστηκε Limon, δονείται πιο έντονα όταν κάποιος το ζουλάει πιο δυνατά. Οχι μόνον αυτό. Τα νέα προϊόντα είναι σχεδιασμένα με σοφία έτσι ώστε να χωράνε εύκολα σε κομψές γυναικείες τσάντες και να περνάνε όλους τους ελέγχους στα αεροδρόμια (χωρίς να σημάνει ο λάθος συναγερμός). Συνεπώς δεν ωφελεί να σκέφτεται κανείς μόνο μια φτωχή ανατομική απομίμηση του ανδρικού μορίου αλλά να αφήσει την φαντασία του να καλπάσει.

Η εξοικείωση με τα αντικείμενα αυτά γίνεται είτε σερφάροντας στο διαδίκτυο είτε με ακόμα πιο εύκολους τρόπους. Η δημοφιλία της ταινίας «Πενήντα αποχρώσεις του Γκρι» απέδειξε ότι ο μέσος θεατής της ταινίας, δεν θα είχε καμιά αντίρρηση να ξεφύγει από τις πεπατημένες σεξουαλικές του συνήθειες. Το λανσάρισμα του φιλμ και τα εκατομμύρια εισιτήρια δεν ήταν μονάχα μια κινηματογραφική επιτυχία. Η βιομηχανία των σεξουαλικών βοηθημάτων έζησε χρυσές ημέρες. Δεν υπάρχει τίποτα κακό στον πειραματισμό και ακόμα και αλυσίδες όπως τα Walmarts, έβαλαν στα ράφια τους προϊόντα που παλαιότερα θα έκαναν τους μισούς πελάτες να κοκκινίσουν. Οι κοινωνιολόγοι συμφωνούν ότι τα ΜΜΕ έχουν παίξει δραστικό ρόλο στο να διαλυθούν οι προκαταλήψεις. Τώρα ακόμα και οι έφηβοι έχουν πολύ ξεκάθαρη ιδέα για το τι μπορεί να αγοράσει κανείς σε ένα sex shop.

Μαζί με την βιομηχανία των βοηθημάτων, ποτίζεται και η γλάστρα. Κοινώς αναπτύσσονται και άλλοι κλάδοι που αφορούν λιπαντικές, προφυλακτικά, λάδια μασάζ. Είναι άλλωστε ο προθάλαμος από τον οποίον οι πελάτες μεταπηδούν συνήθως σε άλλες επιλογές. Αυτοί που χαράσσουν την επικοινωνιακή και εμπορική στρατηγική των εταιρειών που τα παράγουν, το έχουν ήδη αντιληφθεί και ήδη εξαργυρώνουν τις προσπάθειές τους, καθώς οι πωλήσεις αυξάνονται συνεχώς.

Η πρόοδος όμως φέρνει και την άνοδο των τιμών. Οσο πιο περίπλοκα και αισθητικά άρτια γίνονται τα αντικείμενα αυτά τόσο πιο ακριβά κοστίζουν. Αυτό δεν φαίνεται να προβληματίζει τους κατασκευαστές όχι μόνον διότι υπάρχουν πράγματα για όλα τα βαλάντια αλλα και διότι ένας μεγάλος αριθμός αγοραστών είναι διατεθειμένος να δώσει το κάτι παραπάνω. Αυτό συμβαίνει διότι αντιμετωπίζουν τα sex toys, σαν ένα προσωπικό γκάτζετ όπως το κινητό τηλέφωνο. Συνεπώς δεν πειράζει αν η τιμή είναι λίγο τσουχτερή αρκεί να κάνει την δουλειά του…

 

Παίξτε τα Games του NEWS 24/7: Σταυρόλεξο, Sudoku, WordroW & Word Search!

 

Ακολουθήστε το NEWS 24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα