Η μάχη της AGB: Σάρωσε η Μουρμούρα απέναντι στο Music School

Tο νέο μουσικό show του MEGA δεν κατάφερε να περιορίσει τα σαρωτικά νούμερα της δημοφιλούς σειράς του ALPHA
- 16 Οκτωβρίου 2014 14:12
Δυναμικά στη μάχη της AGB έχουν μπει πλέον τα κανάλια, δοκιμάζοντας σε καθημερινή βάση την επιτυχία του νέου προγράμματος αλλά και την αντοχή των ήδη δοκιμασμένων εκπομπών και σειρών.
Στον τομέα της ψυχαγωγίας, τo MEGA έχει επενδύσει πολύ στην παιδική μουσική εκπομπή, Music School, η οποία ξεκίνησε την προηγούμενη εβδομάδα με ιδιαίτερα υψηλά νούμερα, τα οποία διατήρησε σε ένα βαθμό και αυτή την εβδομάδα, μην καταφέρνοντας όμως να ξεπεράσει τη δημοφιλή “Μουρμούρα” του ALPHA.
Συγκεκριμένα, το Music School έκανε στο σύνολο 20,9% και στο (15-44) 23,7% ενώ σαρωτικά παραμένουν τα νούμερα τηλεθέασης του σίριαλ “Μην αρχίζεις την Μουρμούρα” στον ALPHA αφού χτες η AGB κατέγραψε στο (15-44) 42,6% και στο σύνολο 33,9%.
Εν τω μεταξύ, συνεχίζει την πτωτική πορεία το “Όνειρο ήτανε” του MEGA που δίνει lead in στο δελτίο ειδήσεων της Μαρίας Σαράφογλου, αφού σύμφωνα με την AGB το σίριαλ του Μεγάλου Καναλιού χτες έκανε 14,8% στο δυναμικό κοινό αλλά και στο σύνολο, χάνοντας από το δελτίο ειδήσεων του ALPHA το οποίο έκανε 20,7% στο δυναμικό κοινό και 19,5% στο σύνολο. Πρώτο ήρθε το Μπρούσκο με 25,6% και 26,2% αντίστοιχα.
Στη βραδινή μάχη των κεντρικών δελτίων πρώτο ήρθε του ΑΝΤ1 με 19,9% στο (15-44) και 22,6% στο σύνολο, σειρά είχε το MEGA με 15,6% στο (15-44) και στο σύνολο 18,3% ενώ το STAR ήρθε τελευταίο με 8,5% και 14,1% αντίστοιχα.
Πρεμιέρα έκανε χθες το ελληνικό θρίλερ στην prime time ζώνη του ΑΝΤ1. Το πρώτο επεισόδιο της “Εκδρομής” κατάφερε να συγκεντρώσει το 22,1% των τηλεθεατών στο σύνολο και το 21,2% στο δυναμικό κοινό. Η “Εκδρομή” βρέθηκε απέναντι αρχικά από την “Μάνα Χ Ουρανού” του Mega το οποίο έκανε 26,6% στο δυναμικό κοινό και σύνολο 21,5% αλλά και από την ελληνική ταινία του ALPHA, η οποία έκανε 19,4% και 19,3% αντίστοιχα, γεγονός που της στέρησε τις επιδόσεις. Ωστόσο, η σειρά “Εκδρομή” άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις.
Σεφερλής vs Λιάγκα-Σκορδά
Στην πρωινή ζώνη, το δίδυμο του Ant1 Λιάγκας – Σκορδά κλείνουν την ψαλίδα με το νέο πρωινό του Mega, σημειώνοντας τηλεθέαση 24,5% έναντι 36,9% που κατέγραψε η ομάδα του Μάρκου Σεφερλή.
Στη μεσημεριανή ζώνη, οι τηλεθεατές προτιμούν την Ελένη για την ψυχαγωγία τους. Σύμφωνα με τις επίσημες μετρήσεις ήρθε πάλι πρώτη με μεγάλη διαφορά σημειώνοντας 30,5% στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο 24%. Η “ΜΙΑ” Τατιάνα Στεφανίδου συνεχίζει τις χαμηλές πτήσεις καταγράφοντας 8,5% και 9,8% αντίστοιχα.