Coca-Cola Τρία Έψιλον: Οι “ταχύτητες” σε HORECA και “ράφι” – Η επένδυση στο Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης
Διαβάζεται σε 3'
Στην αναβάθμιση του Κέντρου Έρευνας & Ανάπτυξης στοχεύει η Coca-Cola Τρία Έψιλον σε μια κίνηση που καθιστά τη χώρα κέντρο καινοτομίας για τα προϊόντα της.
- 10 Δεκεμβρίου 2025 07:23
Ιδιαιτέρως απαιτητική υπήρξε η φετινή χρονιά για την αγορά HoReCa όπως ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola Τρία Έψιλον, Svetoslav Atanasov, σε χτεσινή εκδήλωση που έλαβε χώρα στο ιστορικό μπαρ Rock and Roll Athens. Συγκεκριμένα ανέφερε ότι δεν μπορούν να γίνουν σαφείς προβλέψεις για το πώς θα κλείσει καθώς τα δεδομένα του τελευταίου τετραμήνου δεν έχουν οριστικοποιηθεί. Πρόσθεσε ότι παρά την έντονη τουριστική κίνηση της φετινής περιόδου παρατηρείται ότι η αυξημένη επισκεψιμότητα δεν συνοδεύτηκε από αντίστοιχη αύξηση στην κατανάλωση.
Πάντως, όπως σημείωσε ο κ. Ατανάσοφ σημαντικό ρόλο θα παίξουν για την τελική εικόνα της χρονιάς, οι τελευταίοι δύο μήνες και βέβαια η εορταστική περίοδος. “Φωτογράφισε”, πάντως, μια τελική “σούμα”, που ενδέχεται να κινηθεί έως και ένα ποσοστό οριακής ανόδου. Βέβαια, η διοίκηση της εταιρείας εκφράζει την ικανοποίησή της συνολικά για την μέχρι τώρα πορεία.
Αναλυτικότερα, σε σχέση με τα επιμέρους κανάλια πωλήσεων ο κ. Ατανάσοφ σημείωσε ότι το οργανωμένο λιανεμπόριο (super market) είναι σε ανοδική τροχιά. Αντίθετα η κατανάλωση εκτός σπιτιού (away from home) έχει πιεστεί, λόγω της εικόνας που παρουσίασε η εστίαση. Προφανώς, παρά τις αυξημένες αφίξεις, καταγράφηκε “συστολή” των τουριστών για δαπάνες στον κλάδο HORECA.
Η Coca Cola Hellas
Παρόμοιο πλαίσιο αποτυπώνεται και από την Coca-Cola Hellas , όπως ανέφερε και ο διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola Hellas, Σταύρος Μουρελάτος. Όπως σημείωσε, το 2025 είχε σημαντικές προκλήσεις για το κανάλι HoReCa. Την ίδια ώρα, παρά τις πιέσεις, καταγράφηκε θετική τάση στο οργανωμένο λιανεμπόριο, η οποία λειτουργεί εν μέρει αντισταθμιστικά.
Ειδικά για τη στρατηγική προϊόντων, υπογραμμίζεται ότι η εταιρεία επικεντρώνεται στην ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της μέσω της προσθήκης νέων γεύσεων σε υπάρχουσες κατηγορίες, επενδύοντας στην καινοτομία και στη διεύρυνση των επιλογών για τον καταναλωτή. Στόχος είναι τα νέα προϊόντα να έχουν τοποθετηθεί στην αγορά έως το καλοκαίρι του 2026.
Οι επενδύσεις στην Ελλάδα
Να σημειωθεί ότι ο Όμιλος Coca-Cola HBC υλοποιεί επένδυση ύψους €350.000 στο Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης του στην Ελλάδα, ενισχύοντας τον ρόλο του ως στρατηγικό hub για το 24/7 χαρτοφυλάκιο προϊόντων του. Η επένδυση περιλαμβάνει αναβάθμιση τεχνολογικού εξοπλισμού και σύγχρονες υποδομές, που ενδυναμώνουν τη δυνατότητα ανάπτυξης νέων και εξελιγμένων προϊόντων σε κατηγορίες όπως χυμοί, νερό, σνακ και γαλακτοκομικά κτλ, εξυπηρετώντας αγορές σε Ελλάδα, Κύπρο, Ιρλανδία, Σερβία, Ιταλία και Αλβανία.
Το ελληνικό R&D Centre, με ιστορία από το 1983 και συμβολή στη δημιουργία εμβληματικών brands όπως η Amita, συνεχίζει να αποτελεί κρίσιμο μοχλό διεύρυνσης του χαρτοφυλακίου της Coca-Cola Τρία Έψιλον, υποστηρίζοντας μάρκες όπως Amita, Amita Motion, Frulite, Avra και Tsakiris Chips.
Σημειώνεται ότι η αναβάθμιση του R&D αποτελεί μέρος του συνολικού επενδυτικού προγράμματος της Coca-Cola Τρία Έψιλον, το οποίο – σύμφωνα με τον κ. Ατανάσοφ – ανήλθε την περασμένη χρονιά σε περίπου 50 εκατ. ευρώ με κινήσεις, μεταξύ άλλων, αναβάθμισης των γραμμών παραγωγής στο στο mega plant στο Σχηματάρι.