Η κρίση χτυπάει τα πλωτά παλάτια – Πολυτελείς θαλαμηγοί χωρίς αγοραστή

Ακούγεται οξύμωρο να μιλάμε για κρίση στους έχοντες και κατέχοντες. Εντούτοις, είναι η οικονομική κρίση η αιτία που αξιοθαύμαστα γιοτ - ιδιωτικές θαλαμηγοί, παραμένουν απούλητα
- 16 Φεβρουαρίου 2014 15:15
Αδυνατούν να πωληθούν τα πλωτά παλάτια μεγάλων Ελλήνων κροίσων.
Μιλάμε για τα πολυαγαπημένα σκάφη των Ωνάση, Λάτση, Γουλανδρή και άλλων.
Τα ιστορικά γιοτ κοσμούσαν τις λίστες με τα πιο μεγάλα και πολυτελή σκάφη, τώρα όμως ψάχνουν για αγοραστή, αλλά αυτός δεν βρίσκεται.
Για παράδειγμα, η θρυλική “Χριστίνα Ω” του Αριστοτέλη Ωνάση αδυνατεί να πωληθεί, και ας έχει διαμορφωθεί η τιμή της στα 25.000.000 ευρώ.
Χωρίς να έχει πωληθεί και περιμένει καιρό να βρεθεί αγοραστής είναι και το “Alexander” του Γιάννη Λάτση, μήκους 122 μέτρων, η οποία κατασκευάστηκε το 1966 σε γερμανικό ναυπηγείο ως κρουαζερόπλοιο. Το όνομά του φιγουράρει στην λίστα με τα πιο πολυτελή γιοτ του κόσμου.
Τιμή πώλησης 35.000.000 ευρώ.
Η τιμή ανεβαίνει στα 53.000.000 ευρώ για το υπερπολυτελέστατο “Delma” που ανήκει στον Κωνσταντίνο-Αλέξανδρο Γουλανδρή.
Με μήκος 85,2 μέτρα, 18 σουίτες αλλά και επιχειρηματικό κέντρο κατατάσσεται ανάμεσα στα εκατό μεγαλύτερα γιοτ σε όλον τον κόσμο.
Για την ταχύτητα του ξεχωρίζει το σκάφος του Γιάννη Αλαφούζου “Ermis 2”, ένα σκάφος το οποίο έχει αποσπάσει βραβείο για το σχεδιασμό του αλλά και για το ότι είναι ιδιαίτερα ελαφρύ.
Και όμως! Εδώ και ένα χρόνο δεν έχει βρεθεί αγοραστής που να διαθέσει 13.000.000 ευρώ.